Працюємо разом з ними,
з дітьми - ось мабуть і все виховання
В. Сухомлинський
Наші контакти:
79008, пл. Д. Галицького, 4 (І пов.)
тел. 260-16-13
lmpmpk@gmail.com
Основні завдання психолого-медико-педагогічної консультації
- Виявлення, психолого-педагогічне вивчення, оцінка труднощів та потенційних можливостей розвитку дітей віком до 18 років, які потребують корекції фізичного та (або) розумового розвитку, мають ознаки ризику виникнення труднощів пізнавальної діяльності та поведінки;
- підготовка висновку та рекомендацій щодо розвитку, змісту, форм і методів навчання з урахуванням особливостей навчально-пізнавальної діяльності дитини;
- консультування батьків (осіб, які їх замінюють), педагогічних працівників з питань вибору можливих форм і методів навчання, у тому числі інклюзивного (інтегрованого), у поєднанні з реабілітаційними заходами, соціальної адаптації та інтеграції у суспільне життя дітей, які потребують корекції фізичного та (або) розумового розвитку;
- облік, систематизація та аналіз даних про кількість дітей, які потребують корекції фізичного та (або) розумового розвитку, за освітніми потребами з урахуванням видів порушень в регіоні з метою надання пропозицій органам управління освітою щодо створення належних умов та вжиття заходів для реалізації права таких дітей на здобуття освіти, забезпечення її гнучкості та різноманітності у місцях проживання;
- участь у складанні індивідуальної програми реабілітації дитини з інвалідністю (спільно з лікарсько-консультаційними комісіями закладів охорони здоров’я);
- організація індивідуальної корекційно-розвиткової допомоги дітям, які потребують корекції фізичного та (або) розумового розвитку, насамперед зі складними та тяжкими вадами;
- надання науково-методичної допомоги педагогічним працівникам загальноосвітніх навчальних закладів з питань інклюзивного (інтегрованого) навчання та створення оптимальних умов для реалізації потенційних можливостей, розвитку здібностей, обдарувань, здобуття якісної освіти дітьми з особливими освітніми потребами;
- системна психолого-педагогічна підтримка дітей з особливими освітніми потребами, які навчаються в умовах інклюзивного (інтегрованого) навчання, за індивідуальною формою в домашніх умовах;
- психолого-педагогічний супровід сімей, які виховують дитину зі складними вадами розвитку, у тому числі з інвалідністю;
- залучення батьків (осіб, які їх замінюють) до участі в реабілітаційному процесі шляхом їх участі у проведенні корекційно-розвиткових занять, надання методичних рекомендацій щодо розвитку і виховання їхніх дітей;
- просвітницька діяльність серед населення в цілях профілактики виникнення порушень у психічному розвитку дітей, труднощів у навчанні та формуванні особистості.
Перелік необхідних документів для психолого-педагогічного вивчення в Львівській психолого-педагогічній консультації
- Паспорт батьків (оригінал).
- Копія свідоцтва про народження дитини.
- "Картка стану здоров'я і розвитку дитини" (такий бланк можна отримати в обласній, районній (міській) консультаціях, спеціальних дошкільних навчальних закладах, школах-інтернатах).
- "Історія розвитку дитини" (форма 112/о, затверджена наказом МОЗ України від 27.12.99 № 302 "Про затвердження форм облікової статистичної документації, що використовується в поліклініках (амбулаторіях)").
- "Індивідуальна програма реабілітації дитини-інваліда", затвердженої наказом МОЗ України від 08.10.2007 № 623 "Про затвердження форм індивідуальної програми реабілітації інваліда, дитина-інваліда та Порядку їх складання", зареєстрованим в Міністерстві юстиції 19.10.2007 за № 1197/14464, якщо дитина інвалід.
- Зошити з рідної мови, математики (якщо дитина навчається), малюнки.
- Розгорнута характеристика із загальноосвітнього чи дошкільного навчального закладу, у якому перебуває дитина.
- Документи про додаткові обстеження дитини (якщо такі є).
- Письмова згода батьків або осіб, які їх замінюють, щодо надання дозволу на обробку персональних даних дитини, отриманих в процесі психолого-педагогічного вивчення.
Психолого-педагогічне вивчення дитини в психолого-медико-педагогічній консультації здійснюється тільки в присутності батьків або осіб, які їх замінюють.
ГРАФІК
проведення психолого-педагогічного вивчення дітей
Львівською міською психолого-медико-педагогічною консультацію у 2018 році
25.01. | Збірне засідання |
01.02. | Збірне засідання |
08.02. | Збірне засідання |
15.02. | Збірне засідання |
22.02. | Збірне засідання |
01.03. | Збірне засідання |
05.03. | ДНЗ № 176 ( 2 засідання) |
07.03. | ДНЗ № 147 |
12.03. | ДНЗ № 40 ( 2 засідання) |
14.03. | ДНЗ № 127 |
15.03. | Збірне засідання |
16.03. | ДНЗ № 41 |
19.03. | ДНЗ № 181 (2 засідання) |
21.03. | ДНЗ № 89 |
22.03. | Збірне засідання |
26.03. | ДНЗ № 130 |
28.03. | ДНЗ № 88 |
29.03. | Збірне засідання |
02.04. | ДНЗ № 44 ( 2 засідання) |
04.04. | ДНЗ № 168 |
11.04. | ДНЗ № 114 |
12.04. | Збірне засідання |
13.04. | ДНЗ № 160 |
16.04. | ДНЗ № 51 (2 засідання) |
18.04. | ДНЗ № 136 |
19.04. | Збірне засідання |
23.04. | ДНЗ « Веселка» (2 засідання) |
25.04. | ДНЗ № 105 |
26.04. | Збірне засідання |
27.04. | ДНЗ № 86 |
02.05. | ДНЗ № 29 |
03.05. | Збірне засідання |
04.05. | НВК «Школа-садок» 1, 2, 3 |
07.05. | ДНЗ № 52 ( 2 засідання) |
10.05. | Збірне засідання |
11.05. | ДНЗ № 2 |
14.05. | ДНЗ № 187 ( 2 засідання) |
16.05. | ДНЗ № 75 |
17.05. | Збірне засідання |
18.05. | ДНЗ « Барвінок» |
21.05. | ДНЗ № 106 ( 2 засідання) |
23.05. | ДНЗ № 183 |
24.05. | Збірне засідання |
25.05. | НВК Школа-садок «Дзвіночок» |
29.05. | ДНЗ № 12 |
30.05. | ДНЗ №167 |
31.05. | Збірне засідання |
01.06. | Личаківський р-н (школярі) |
04.06. | Залізничний р-н (школярі) |
06.06. | ДНЗ № 170 |
07.06. | Збірне засідання |
11.06. | Сихівський р-н (школярі) |
12.06. | Галицький р-н (школярі) |
13.06. | ДНЗ № 3 |
14.06. | Збірне засідання |
18.06. | Шевченківський р-н (школярі) |
20.06. | Франківський р-н (школярі) |
21.06. | Збірне засідання |
15.09.2017 року команда фахівців ЗНЗ № 55, батьки, консультант ЛМПМПК Ж. Катерняк працювали над індивідуальною програмою розвитку для учнів 1 та 5 класів, що навчаються на інклюзивній формі навчання.
18.08.2017 у Школі- інтернаті ім. Соломії Крушельницької відбувся семінар з інклюзивноі освіти (незрячі діти).
В команді тренерів - консультант ЛМПМПК Катерняк Ж.М.
На базі Благодійної установи «Навчально-реабілітаційний центр «Джерело» та Комунальної реабілітаційної установи змішаного типу «Львівський міський центр реабілітації «Джерело» 15.05.2017відбулася Всеукраїнська конференція на тему: «УЧАСТЬ БАТЬКІВ ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ В ОРГАНІЗАЦІЇ ЕФЕКТИВНОГО ІНКЛЮЗИВНОГО НАВЧАННЯ»
Головні напрями конференції:
1. Аналіз досвіду батьків дітей з особливими освітніми потребами щодо навчання їх дітей у інклюзивних класах.
2. Практичний досвід співпраці ПМПК і батьків дітей з особливими потребами (на прикладі програми «Батьківський клуб»).
3. Інклюзивний ресурсний центр як місток для комунікації і осередок для впровадження рішень і новацій.
4. Обговорення ролі батьків у організації інклюзивного навчання (за участі працівників Центру «Джерело»).
У конференції взяли участь консультанти ЛМПМПК: Ж. Катерняк (доповідач), У. Домарадзька (учасник)
10 травня 2017р. СЗШ № 50.
Робота інклюзивної команди у складі: батьки, адміністрація школи, практичний психолог, вчитель-класовод, представник ЛМПМПК, асистент учителя на тему: «Організація інклюзивного навчання СЗШ № 50 у 2017-2018 н.р.»
Свято Букварика в СЗШ 34
27. 04.2017 р. Свято Букваря! Серед дітей незряча учениця, серед батьків її мама і бабуся! Щасливу мить створила інклюзивна команди 1 а класу, адміністрація школи, ЛМПМПК, згуртована громада батьків і діточок , ГО " Українська спілка інвалідів". Це свято ще кілька років тому було б неможливим, а сьогодні обдарована дівчинка знайшла друзів серед однолітків, і чудово виконала роль "Граматики ".
Батьківський клуб "Відкрита домівка"
03.04.2017р. на теренах Центру Денного Перебування, що розташуваний на Личаківській 35 у приміщенні школи-інтернату Марії Покрови в рамках Батьківського клубу "Відкрита домівка" відбувся майстер-клас з писанкарства та знайомство з фахівцями Центру. Презентувала центр пані Галина Амеліна-Царьова та пані Лілія Лепеха. Ми взяли участь у акції "Рука підтримки людям з аутизмом" . Дякуємо всім учасникам події за чудовий настрій і щасливий та продуктивний день!
Науково-практична конференція "тенденції розвитку інклюзивної освіти в Україні: комплексний підхід"
28.02 – 01.03. 2017р. у Львові відбулася Всеукраїнська науково-практична конференція «Тенденції розвитку інклюзивної освіти в Україні: комплексний підхід». Команда ЛМПМПК мала нагоду отримати інноваційний досвід колег та науковців в галузі спеціальної педагогіки. Відбулися цікаві зустрічі та обмін думками з колегами з усієї України щодо розвитку інклюзії.
Щиро дякуємо організаторам конференції!
На теренах УКУ , 21.02.2017 року , відбувся круглий стіл - презентація методичного посібника " Стратегії навчання і педагогічна підтримка учнів з гіперактивними розладом та дефіцитом уваги в умовах загальноосвітньої школи". Учасниками круглого столу були учителі, асистенти учителів, працівники освітніх закладів, представники громадських організацій, батьки, студенти. В обговоренні взяли участь консультанти ЛМПМПК Боруца О.А. , Катерняк Ж. М. Боруца О.А. висвітлила питання " Гіперактивний розлад: міфи та реальність, статистичний огляд кількості дітей з ГРДУ , які проходили психолого- педагогічне вивчення на теренах ЛМПМПК впродовж 2014-2016 р.
Науково-практичний семінар для Департаменту освіти Київської міської державної адміністрації КМПМПК, педагогів ДНЗ, ЗНЗ, батьків на тему : "Організація інклюзивного навчання незрячоіі дитини у ЗНЗ."
14-15 -16 лютого 2017 року.
Київський Міський будинок вчителя. Науково-практичний семінар для Департаменту освіти Київської міської державної адміністрації , КМПМПК, педагогів ДНЗ, ЗНЗ, батьків на тему : "Організація інклюзивного навчання незрячоіі дитини у ЗНЗ."
"Теплюща атмосфера і сльози на очах слухачів. Нам працювалось неймовірно легко і приємно - НАС ЧУЛИ! "- О. Потимко.У складі організаторів консультант ЛМПМПК Катерняк Ж. М.
У середу 08.02.2017 року о 15 год. відбулося чергове засідання батьківського клубу «Відкрита домівка». Батькам була надана консультація, щодо оформлення документів для психолого-педагогічного вивчення в ПМПК. Психолог Володимира Лазар провела тренінг для учасників клубу «Прийняття дитини в родині та соціумі». Під час круглого столу «Батьківські посиденьки» батьки ділилися досвідом навчання дітей на інклюзивній формі в ЗНЗ»
Виступ на семінарі у Прикарпатському національному університеті ім. В. Стефаника .Тема традиційна- "Інклюзивна освіта незрячих дітей : моделі, рішення , виклики".
Круглий стіл в СЗШ № 50
28.12.2016 року на теренах СЗШ № 50 відбувся круглий стіл за участю батьків, вчителів, асистента-вчителя, заступника директора, консультанта ЛМПМПК на тему: «Підсумки навчання дитини на інклюзивній формі в першому класі за перше півріччя 2016-2017 н. р. Складання індивідуальної програми розвитку на друге півріччя. Обговорення проблем щодо організації корекційної складової та визначення шляхів їх подолання».
12-16.2016 консультант ЛМПМПК Катерняк Ж.М. в складі інклюзивноії команди громадської організації «Української Спілки Інвалідів» працювала в Дніпрі. Встигли обстежити не лише місцевих діточок, але й дітей з Кропивницького. Надали батькам консультації і практичні поради щодо підготовки та організаціі інклюзивного навчання незрячих дітей у загальноосвітніх навчальних закладах.
Щиро пораділиуспіхам Маші Токар , дівчинки що навчається на інклюзивній формі, і зусиллям її мами Тані Романенко та корекційного педагогаЛесі Лимар. Співпраця нашої команди і команди з Дніпра дуже успішна, так тримати й надалі. Відбулися круглі столи, тренінги з інклюзивного навчання і робочі зустрічі з батьками. А ще цікава екскурсія на виставку робіт Марії Приймаченко!
Засідання Батьківського клубу "Відкрита домівка"
09 грудня 2016 року на теренах Львівської міської психолого-медико-педагогічної консультації відбулося перше засідання Батьківського клубу «Відкрита домівка» з метою залучення батьківської громади до вирішення освітніх та виховних викликів і створення позитивного освітнього середовища у м. Львові.
Міжнародни форум "Інноватика в сучасній освіті"
25-27 жовтня 2016 року в м. Києві відбувся Міжнародний форум «Інноватика в сучасній освіті 2016».
Організатори форуму Міністерство освіти і науки України та Національна академія педагогічних наук.
На форумі в рамках презентації «Ресурсного центру інклюзивної освіти» Національного університету «Львівська політехніка» була представлена Українська модель інклюзивного навчання сліпої дитини в умовах загальноосвітнього навчального закладу.
Автори моделі: Потимко О. З. – керівник ресурсного центру НУ «Львівська політехніка»;
Катерняк Ж. М. – консультант ЛМПМПК;
Ліщинська Г. М. – вчитель початкових класів Великолюбінської загальноосвітньої школи;
Команда отримала відзнаку: Дипломом Лауреат конкурсу І ступеня
Консультація фахівців СЗШ № 50 щодо організації інклюзивного навчання особливої дитини.
В рамках форуму видавців участь фахівців ЛМПМПК у круглому столі "Чи потрібна книга шрифтом Брайля?".
У рамках форуму видавців участь у майстер-класі "Виготовлення тактильної книги для дошкільників з вадами зору".
Перший раз у перший клас за руку з першою вчителькою.
В СЗШ № 34 1 вересня розпочала своє навчання за інклюзивною формою маленька незряча учениця Патерега Діана. Це стало можливим завдяки психолого-педагогічному супродову ЛМПМПК у співпраці з громадською ораганізацією Українська Спілка Інвалідів та Ресурсним Центром Національного університету "Львівська політехніка" на чолі з О. Потимко.
28 січня 2016 року розпочалися психолого-педагогічні вивчення дітей дошкільного та шкільного віку з метою визначення адекватних умов виховання та навчання, згідно з Наказом про організацію роботи Львівської міської ПМПК та відповідно до графіка Львівської міської ПМПК у 2016 році.
Графік проведення психолого-педагогічного вивчення дітей Львівською міською психолого-медико-педагогічною консультацією у 2016 році тут
22-23червня були проведеніперші майстер-класи на тему: «Львів відкритий для всіх», длягідів, які в подальшому зможуть коментувати екскурсійні маршрути незрячим клієнтам, правильно описувати архітектурні та природні об'єкти, цікаві місця і т.д. В команді тренерів вжетрадиційно працювали Леся Бонковська (актриса Національного театру ім. М. Заньковецької), Жанна Катерняк (консультант ЛМПМПК) і Оксана Потимко (виконавчий директор ГО «Українська спілка інвалідів»,керівник ресурсного центру освітніх інформаційних технологій для осіб з особливими потребами Національного Університету «Львівська політехніка»). Метою даного майстер-класу є допомога гідам в адаптації серії екскурсій для людей з вадами зору; а в майбутньому - проведення турів та можливість донести красу Львова до людей з вадами зору.До уваги педагогів!
Впродовж 01.06.2016 - 03.06.2016 року в приміщенні СЗШ №34 м.Львова проводитиметься практичний тренінг з організації інклюзивного навчання сліпих дітей у загальноосвітніх навчальних закладах. Тренінг проводитимуть психолог Львівської міської психолого-медико-педагогічної консультації Ж.М. Катерняк, керівник Ресурсного центру освітніх інформаційних технологій для осіб з особливими потребами Національного університету "Львівська політехніка" О.З.Потимко, вчитель-методист Великолюбінської загальноосвітньої школи I - III ступенів Г.М. Ліщинська.
Початок тренінгу об 11.00.
У травні 2016 року у м. Рівне на базі Клеванської СЗШІ для дітей з вадами зору відбувся науково-практичний семінар на тему: «Організація інклюзивного навчання сліпих дітей у загальноосвітньому навчальному закладі». У проведенні семінару взяла участь консультант ЛМПМПК – Катерняк Ж.М. 11 травня семінар був проведений для консультантів ПМПК, спеціалістів обласного управління освіти, дитячих офтальмологів, тифлопедагогів, вихователів ДНЗ№35. 12 травня – для батьків дітей з вадами зору, вчителів ЗНЗ м. Рівного і Рівненської області, тифлопедагогів Клеванської СЗШІ, ГОІ. Результатом семінару є організація інклюзивного навчання для двох сліпих дітей м. Рівне та Рівненської області.
26.02.2016 року на теренах СЗШ №43 о 11.00 годині консультанти ЛМПМПК - Боруца О.А. та Міндюк О.Я. взяли участь в методоб'єднаннісоціальнихпедагогів Шевченківського району на тему : «Соціально-психологічний супровід дітей схильних до девіантної поведінки. Психологічні розлади в підлітковому віці».Консультантами ПМПК були висвітлені такі питання :«Девіантна поведінка у підлітковому віці. Ефективні прийоми виховного впливу», « Розлади поведінки у дітей та підлітків».
На методоб'єднанні були присутні 15 соціальних педагогів Шевченківського району.
4 листопада 2015 року на теренах СЗШ №65 м. Львова відбувся семінар для практичних психологів Залізничного району — «Психолого-педагогічний супровід дітей з особливими освітніми потребами». Консультантами ЛМПМПК були розкриті такі питання: «Діти з затримкою психічного розвитку. Шляхи відновлення»(Боруца О. А.), «Порушення мовлення у дітей» (Репетило Н. М.), «Психолого-педагогічні аспекти дітей з розумовою відсталістю (порівняльна характеристика дітей із ЗПР та РВ)» (Колос Н.В.)
8 та 9 жовтня 2015 року завідувач ЛМПМПК Ярова М.З. взяла участь у проведенні курсів підвищення кваліфікації для асистентів вчителів в інклюзивній школі, де висвітила питання "Психолого-медико-педагогічний супровід в інклюзивному просторі" .
18-19 вересня 2015 року у м. Львові Всеукраїнська громадська організація «Наукове товариство інвалідів «Інститут соціальної політики» на базі Міжнародного центру правових та історико-політичних досліджень країн Центрально-Східної Європи Київського університету права НАН України провела всеукраїнський семінар на тему:
«Роль навчально-реабілітаційних центрів у створенні регіонального та корекційно-реабілітаційного освітнього простору для дітей з особливими освітніми потребами».
Семінар пройшов за підтримки Міністерства соціальної політики України, Міністерства освіти і науки України, Фонду соціального захисту інвалідів України, Київського університету права НАНУ, кафедри ортопедагогіки та реабілітології Інституту корекційної педагогіки та психології Національного педагогічного університету ім. М.П.Драгоманова.
Метою семінар було:
підвищення компетентності фахівців з освіти та реабілітації дітей з обмеженнями життєдіяльності; підвищення компетентності батьків дітей з обмеженнями життєдіяльності щодо роботи різних навчально-реабілітаційних центрів у створенні регіонального та корекційно-реабілітаційного освітнього простору для дітей з особливими освітніми потребами;
обмін досвідом у практичній роботі з проблем роботи з дітьми з обмеженнями життєдіяльності;
здійснення порівняльного аналізу соціально-правового забезпечення, освіти та реабілітації дітей та дорослих з інвалідністю в країнах Центрально-Східної Європи (законодавство, правовий захист, спеціальна освіта, інклюзивна освіта, соціальна реабілітація, професійна реабілітація, працевлаштування осіб з інвалідністю) і започаткування нових міжнародних проектів та досліджень у цій сфері.
Учасниками всеукраїнського семінару стали:
члени ВГО «НТІ «Інститут соціальної політики», батьки дітей-інвалідів та фахівці громадських організацій інвалідів та громадських організацій, що опікуються такими дітьми; фахівці навчально-реабілітаційних закладів, що працюють у сфері реабілітації інвалідів, реабілітологи та освітяни з інвалідністю;
фахівці з соціальної реабілітації та соціально-правового захисту осіб з інвалідністю; юристи; представники державних організацій;
психологи, психіатри, соціальні педагоги, соціальні працівники, вчителі-дефектологи, вчителі початкових класів, вчителі-логопеди, студенти вищих навчальних закладів.
Відкрив семінар з вітальним словом до його учасників:
Шевцов Андрій Гаррійович, доктор педагогічних наук, професор, начальник Управління ліцензування, акредитації та нострифікації Міністерства освіти і науки України, президент ВГО «Наукове товариство інвалідів «Інститут соціальної політики» (м. Київ).
Також з вітальними словами до учасників семінару звернулися:
Бошицький Юрій Ладиславович, ректор Київського університету права НАН України, професор, заслужений юрист України;
Литвин Микола Романович, доктор історичних наук, професор, директор Інституту українознавства ім. І.Крип'якевича Національної академії наук України.
Учасники семінару заслухали доповіді з актуальних питань щодо теми семінару:
Шевцова Андрія, доктора педагогічних наук, професора, начальника Управління ліцензування, акредитації та нострифікації Міністерства освіти і науки України щодо концептуальних засад створення регіонального освітньо-реабілітаційного простору у розвитку дітей з обмеженнями життєдіяльності;
Ярову Марту, завідувача Львівської МПМПК щодо ролі Львівської ПМПК у створенні передумов для забезпечення освітнього простору для дітей з особливими освітніми потребами;
Ільїну Оксану, старшого викладача кафедри ортопедагогіки та реабілітології Національного педагогічного університету ім. М.Драгоманова щодо проблем психологічної підготовки корекційних педагогів у роботі з дітьми з порушеним розвитком;
Армаш Надію, д.ю.н., доцента, в.о. завідувача кафедри конституційного, адміністративного, господарського права та процесу Київського університету права НАН України щодо правових питань, Біленчука Петра, доцента, к.ю.н., професора кафедри кримінального права та процесу Київського університету права, Петрачковича, к.ю.н., доцента кафедри цивільного та трудового права Київського університету права щодо особливостей застосування права соціального забезпечення у сфері захисту дітей-інвалідів.
На семінарі були обговорені шляхи розв’язання проблем у процесі створення регіонального та корекційно-реабілітаційного освітнього простору для дітей з особливими освітніми потребами. Учасники семінару зголосилися у тому, що вирішення цих проблем можливо тільки через комплексне поєднання зусиль державних та недержавних органів соціальної сфери, реабілітаційних центрів, навчальних закладів, громадських організацій інвалідів тощо. Виявлена думка про необхідність юридичної підтримки у вирішенні питань щодо забезпечення фінансування законодавчих документів, ратифікованих, задекларованих Україною та прийнятих в часи її незалежності щодо виховання, навчання та професійної освіти осіб з порушеннями психофізичного розвитку. Проголошувалась необхідність подальшого визнання громадських організацій (які займаються корекційно-реабілітаційним напрямком роботи з особами з порушенням життєдіяльності) на державному рівні як повноцінних учасників державотворчого процесу, врахування їх досвіду, залучення їх до співпраці.
10-12 вересня 2015 року у м. Луцьку відбувся міжрегіональний науково-методичний семінар «Завдання ПМПК та роль ГОІ в оптимізації спеціальної освіти та впровадження інклюзивного навчання в умовах сучасного громадянського суспільства».
Консультант ЛМПМПК Ж. Катерняк провела практичний тифлотренінг "Організація інклюзивного навчання та психологічний супровід незрячих дітей у загальноосвітньому навчальному закладі".
9 червня 2015 року на базі Львівської міської психолого-медико-педагогічної консультація відбувся навчально-практичний семінар «Інклюзивна (інтеграційна) освіта в навчально-виховному процесі» для педагогічних працівників середньої загальноосвітньої школи № 60 м. Львова.
Основною метою семінару була розробка індивідуальної програми розвитку дітей, які навчаються за інклюзивною формою.
08.05.2015 року на базі СЗШ №23 м. Львова відбувся семінар для заступників директорів з навчально-виховної роботи загальноосвітніх навчальних закладів Шевченківського району на тему «Діяльність навчального закладу в умовах розбудови інклюзивної освіти».
Завідувач ЛМПМПК М. Ярова та консультант ЛМПМПК О. Боруца висвітлили питання «Психолого-педагогічний супровід в інклюзивному просторі».
03 квітня 2015 року Львівська міська ПМПК взяла участь у проведенні курсів для асистентів вчителів в інклюзивній школі, на тему:« Психолого-медико-педагогічний супровід в інклюзивному просторі».
1 квітня 2015 року на базі спеціальної загальноосвітньої школи-інтернат Марії Покрови І-ІІІ ст. відбувся обласний семінар для завідувачів Р(М)ПМПК на тему : «Особливості корекційного навчання дітей, які мають порушення слуху, в умовах загальноосвітніх навчальних закладах».
У місті Сколе, 24 березня 2015 року, відбулася нарада-семінар голів Р(М)ПМПК на тему: «Комплексний процес забезпечення рівного доступу до якісної освіти дітям з особливими освітніми потребами». Участь взяла завідувач ЛМПМПК – Ярова М.З.
17 березня 2015 завідувач ЛМПМПК М.З. Ярова взяла участь в засіданні круглого столу з питань обміну досвіду інклюзивної форми навчання в ЗНЗ Львівської та Миколаївської областей.
З січня місяця розпочалося психолого-педагогічне вивчення дітей дошкільного та шкільного віку з метою визначення адекватних умов виховання та навчання, згідно графіку Львівської психолого-медико-педагогічної консультації у 2015 році.
29.01. | Збірне засідання | 10.08. | ДНЗ № 69 |
05.02. | Збірне засідання | 12.08. | ДНЗ № 153 |
12.02. | Збірне засідання | 13.08. | Збірне засідання |
19.02. | Збірне засідання | 17.08. | ДНЗ № 67 |
26.02. | Збірне засідання | 19.08. | ДНЗ № 75 |
02.03. | ДНЗ № 176 | 20.08. | Збірне засідання |
04.03 | ДНЗ № 176 | 25.08. | ДНЗ № 159 |
05.03. | Збірне засідання | 26.08. | ДНЗ № 70 |
10.03. | ДНЗ № 44 | 27.08. | Збірне засідання |
11.03. | ДНЗ № 170 | 31.08. | ДНЗ № 12 |
12.03. | Збірне засідання | 02.09. | ДНЗ № 143 |
16.03. | ДНЗ № 147 | 03.09. | Збірне засідання |
18.03. | ДНЗ № 89 | 07.09. | ДНЗ № 128 |
19.03. | Збірне засідання | 09.09. | ДНЗ № 106 |
23.03. | ДНЗ № 181 | 10.09. | Збірне засідання |
25.03. | ДНЗ № 181 | 14.09. | ДНЗ № 25 |
26.03. | Збірне засідання | 16.09. | ДНЗ № 106 |
30.03. | ДНЗ № 52 | 17.09. | Збірне засідання |
01.04. | ДНЗ № 127 | 21.09. | ДНЗ № 95 |
02.04. | Збірне засідання | 23.09. | ДНЗ № 116 |
06.04. | ДНЗ № 114 | 24.09. | Збірне засідання |
16.04. | Збірне засідання | 28.09. | ДНЗ № 94 |
17.04. | ДНЗ № 40 | 30.09. | ДНЗ № 37 |
20.04. | ДНЗ № 130 | 01.10. | Збірне засідання |
22.04. | ДНЗ № 105 | 05.10. | ДНЗ № 106 |
23.04. | Збірне засідання | 07.10. | ДНЗ № 179 |
27.04. | ДНЗ № 88 | 08.10. | Збірне засідання |
29.04. | ДНЗ № 51 | 12.10. | ДНЗ № 180 |
30.04. | Збірне засідання | 14.10. | ДНЗ № 155 |
05.05. | ДНЗ № 136 | 15.10. | Збірне засідання |
06.05. | ДНЗ № 29 | 19.10. | ДНЗ № 23 |
07.05. | Збірне засідання | 21.10. | ДНЗ № 155 |
12.05. | ДНЗ № 2 | 22.10. | Збірне засідання |
13.05. | ДНЗ № 86 | 26.10. | ДНЗ № 155 |
14.05. | Збірне засідання | 28.10. | ДНЗ № 155 |
18.05. | НВК «Садок-школа «Веселка» | 29.10. | Збірне засідання |
20.05. | ДНЗ № 160 | 02.11. | ДНЗ № 155 |
21.05. | Збірне засідання | 04.11. | ДНЗ № 155 |
25.05. | ДНЗ № 167 | 05.11. | Збірне засідання |
27.05. | ДНЗ № 187 | 09.11. | ДНЗ № 155 |
28.05. | Збірне засідання | 12.11. | Збірне засідання |
02.06. | ДНЗ № 106 | 19.11. | Збірне засідання |
03.06. | ДНЗ № 106 | 26.11. | Збірне засідання |
04.06. | Збірне засідання | 03.12. | Збірне засідання |
08.06. | НВК «Садок-школа 1,2,3» | ||
10.06. | ДНЗ № 183 | ||
11.06. | Збірне засідання | ||
15.06. | НВК «Садок-школа «Дзвіночок» | ||
17.06. | ДНЗ № «Барвінок» | ||
18.06. | Збірне засідання | ||
22.06. | ДНЗ № 134 | ||
24.06. | ДНЗ № 33 | ||
25.06. | Збірне засідання | ||
29.06. | ДНЗ № 3 |
До уваги керівників навчальних закладів!
Список дітей, яким рекомендовано психолого – педагогічне вивчення у Львівській міській психолого-медико-педагогічній консультації (дата/місяць) 2015р.
№ з/п | Прізвище, ім’я, по батькові дитини | Дата народження, вік дитини на даний час | Місце навчання, клас | Вивчення первинне чи повторне | № витягу, ким виданий (при повторному вивченні) | Види порушення у дитини | Соціальний статус |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Примітка: список дітей подається в електронному варіанті (lmpmpk@gmail.com) в Львівську міську ПМПК за 5-10 днів до засідання, яке проводиться згідно з графіком.
У неділю 29.03.2015 року у Першому українському театрі для дітей та юнацтва відбулася вистава з тифлокоментарем за участю – Л. Шкап'як і Т. Сторожук.
Психолого-педагогічний супровід надала консультант ЛМПМПК – Ж. Катерняк.