«Shared experience»

Нещодавно адміністрація НМЦО м. Львова та Українського Католицького Університету домовилися про організацію та реалізацію проекту «Shared experience», який дає можливість вчителям англійської мови ЗНЗ м. Львова долучатися до засідань кафедри викладачів англійської мови та стати слухачами лекцій, семінарів та тренінгів, які проводяться викладачами університетів з різних країн світу.

Кожної п’ятниці 5 вчителів англійської мови з кожного району міста (по черзі) мають можливість спілкуватися з викладачами УКУ, ділитися своїм досвідом та дізнаватися про нові методичні прийоми та технології навчання.

21-22 березня на базі УКУ в рамках проведення Всеукраїнської конференції TESOL для вчителів, викладачів та студентів організовано дводенний семінар, в роботі якого взяли участь 48 вчителів міста та викладачі УКУ. На конференції обговорювалися такі питання як рухомі класи, творчість на уроках англійської мови та її значущість, активні ігри, використання мобільних додатків на уроках англійської мови, створення навчального середовища.

Усі учасники конференції отримали сертифікати учасника, позитивні емоції та нові знання, які сприятимуть навчанню та учінню англійської мови.

Протягом березня вчителі англійської мови мали також чудову можливість спілкуватися з Любомиром Хабурським, в минулому адвокатом, а тепер надзвичайно успішним лектором з Канади. Пан Любомир під час своїх виступів намагається донести до своїх слухачів ідею цілісності людського життя, як досягти успіху у кар’єрі та в особистому житті. 8 квітня на базі ССЗШ № 28 Любомир Хабурський сконцентрував увагу вчителів на стосунках з дітьми. За словами лектора наші учні та власні діти потребують не повної опіки, а свободи і відповідальності за власно-прийняті рішення. Ми повинні розуміти, що ми не вправі керувати їхнім життям на свій лад. Дорослі мають своє життя, правила,стереотипи, які не вписуються у життя дітей. Єдине, до чого закликав пан Любомир, не втрачати зв'язок та утримувати «канал довіри» з дітьми, щоб вони у скрутну хвилину або коли їм потрібна порада не вагаючись прийшли до вас.

Усі присутні були приємно вражені атмосферою та неформальним спілкуванням. Дотепні жарти, приклади з власного життя, щирість та відчуття комфорту зробили цю зустріч незабутньою. Пан Любомир люб’язно ділиться своїми матеріалами з усіма бажаючими ознайомитися з ними.

Дякуємо представникам УКУ (Тарасу Добку та Іванні Могиляк) за належну організацію заходів та надіємося на подальшу співпрацю.

С. Матис, методист НМЦО м. Львова

Матеріали тут

/Files/images/2015-2016/anglyska/IMG_20160304_152556.jpg /Files/images/2015-2016/anglyska/IMG_20160408_113027.jpg /Files/images/2015-2016/anglyska/IMG_20160321_180835.jpg



Підсумки місяця англійської мови
Тренінг «Сучасний урок іноземної мови: учіння та викладання» для заступників директорів спеціалізованих шкіл та гімназій з поглибленим вивченням іноземних мов

Сьогодні багато говориться про сучасні технології викладання іноземних мов. Уся вчительська громада усвідомлює, що сучасні учні не можуть вчитися за дідівськими методами: прочитав, переклав, відповів на запитання, завчив на пам'ять, забув. Ідея перевернутого класу, змішане навчання, інтерактивні технології - про це повинен знати успішний сучасний вчитель. Але є ще один аспект, про який ми забуваємо. Аналіз сучасного уроку. Не оцінювання, а, власне, аналіз. Якщо інший підхід до планування уроку, значить інші критерії його аналізу.

22 березня заступники директорів спеціалізованих шкіл та гімназій міста Львова, Львівської, Волинської, Рівненської та Закарпатської областей мали нагоду обговорити ці та інші запитання під час проведення інтерактивного заняття «Сучасний урок іноземної мови: учіння та викладання».

Усім учасникам запропоновано працювати у трьох різних групах: у ролі учнів, спостерігачів позитивних аспектів та радників з питань доопрацювання етапів уроку. Беручи участь у роботі з реальними завданнями, кожен з учасників відчув ефективність тих чи інших прийомів та методів. Отже, головне правило уроку : 45 хвилин належать учневі, а не вчителеві. Він (учень) – центр простору, головна особа, довкола якої крутиться всесвіт. Учитель працює на учня, його повну зайнятість, результат та мотивацію. На уроці перед нами учень, який здобуває знання, досліджує проблему, творить себе і всесторонньо розвивається. А вчитель лише спрямовує, допомагає, моні- торить (а не перевіряє), спонукає до саморозвитку. Учень повинен відчувати власну відповідальність за досягнення мети.

Тому, коли ми аналізуємо урок, ставимо такі запитання:

1. Які учнівські навики мав на меті вчитель розвивати?

2. Які сучасні технології навчання використано на уроці?

3. Якою була мотивація для учнів?

4. Який відсоток простору та часу займає вчитель, а який учні?

5. На скільки вміло вчитель дає інструкції?

6. У чому проявляється індивідуалізація та диференціація навчання на уроці?

7. Навики якого учнівського мислення розвивав вчитель та інше….

Як бачимо, є багато аспектів, які швидше до уваги не приймалися. Сучасний вчитель являється диригентом, куратором, фасилітатором; здійснює моніторингову діяльність, аналізує та коментує. Він не лише передає своєму учні знання, він спонукає учнів до відкриття .

Представники освітньо-методичної компанії «Дінтернал» та видавництва Пірсон показали на реальних прикладах (три етапи уроку), на що слід звертати уваги під час аналізу, як коментувати чи давати поради вчителеві щодо переваг та недоліків, як стимулювати вчителя до вдосконалення шляхом створення доброзичливої атмосфери та підтримки.

Дякуємо представникам «Дінтернал» за чудову організацію семінару та можливість спілкування між професіоналами.

Матеріал тут

Методист НМЦО м. Львова С.Матис

/Files/images/2015-2016/anglyska/IMG_20160322_114547.jpg /Files/images/2015-2016/anglyska/IMG_20160322_120109.jpg/Files/images/2015-2016/anglyska/IMG_20160322_122316.jpg/Files/images/2015-2016/anglyska/IMG_20160322_141048.jpg/Files/images/2015-2016/anglyska/IMG_20160322_143554.jpg/Files/images/2015-2016/anglyska/IMG_20160322_143554(1).jpg


Методичні матеріали з англійської мови тут

Кiлькiсть переглядiв: 1357