«Навчання англійської мови на початковому етапі. Розвиток навичок критичного мислення».

В рамках реалізації програми GoGlobal вчителі англійської мови, які стали агентами змін, повинні ділитися набутими знаннями та досвідом зі своїми колегами. Тому, маючи нагоду 03.03.2016 р. зустрічатися з молодими вчителями англійської мови на базі СЗШ І ступеня «Світанок», методист НМЦО м. Львова Світлана Матис, будучи у команді агентів змін, провела семінар-тренінг «Навчання англійської мови на початковому етапі. Розвиток навичок критичного мислення».

Основними питаннями для обговорення були таксономія Блума та використання її основних засад на уроках англійської мови на початковому етапі. Під час тренінгу молоді вчителі мали можливість працювати в парах та групах, роздумувати над питаннями створення мотивації для успішного учіння та викладання, розвитку навиків критичного мислення в учнів, організації проведення уроку, визначення мети та завдань як для учнів так і для викладачів. Спільні рішення та висновки допомагають молодим вчителям знаходити відповіді на численні запитання, адже на початковому етапі як навчання так і викладання завжди виникають труднощі.

Вчителі англійської мови навчального закладу «Світанок» також поділилися своїм досвідом, залучивши молодих колег до виконання різноманітних вправ та участі в іграх.

Bloom's Taxonomy

You cannot assume that coursebooks will contain high order thinking skills in any quantity, and so activities need to be adapted or supplemented with them. In this section you will look at a number of techniques to inject thinking skills into the classroom.

One way that we inject thinking skills into the language classroom is to think in terms of a hierarchy of thinking skills. Bloom's taxonomy is one such hierarchy.

Bloom's Taxonomy was first presented in 1958, and is a way of classifying learning objectives within education. It was revised in the 1990s.

The taxonomy divides educational objectives into 3 categories. The one that we will be concerned with is the Cognitive, which focuses on knowledge, comprehension and critical thinking.

The taxonomy has been used by educational establishments quite extensively, and The English National Curriculum gives one example of how it has been interpreted.

The reading and tasks below look at Blooms taxonomy, and how it has been interpreted by the English National Curriculum.

Bloom's taxonomy of thinking skills (what he called ‘the cognitive goals of education’) has been widely used by teachers in planning their teaching. He identifies a number of basic or ‘lower order’ cognitive skills – knowledge, comprehension and application, and a number of higher order skills – analysis, synthesis and evaluation. The following are the various categories identified by Bloom and processes involved in the various thinking levels.

Cognitive goal Thinking cues
Knowledge Say what you know, or remember, describe, (knowing and remembering) repeat, define, identify, tell who, when, which, where, what
Comprehension Describe in your own words, tell how you feel (interpreting and understanding) about it, what it means, explain, compare, relate
Application How can you use it, where does it lead, apply (applying, making use of) what you know, use it to solve problems, demonstrate
Analysis What are the parts, the order, the reasons why, (taking apart, being critical) the causes/problems/solutions/consequences?
Synthesis How might it be different, how else, what if, (connecting, being creative) suppose, put together, develop, improve, create your own
Evaluation How would you judge it, does it succeed, will it (judging and assessing) work, what would you prefer, why do you think so?

You could plan or analyse many learning activities in terms of the above categories. For example when telling a story, a teacher might ask the following kinds of questions: Can you match the questions to the cognitive goal? Use the table above to help you.

Knowledge What happened in the story?
Comprehension Why did it happen that way?
Application What would you have done?
Analysis Which part did you like best?
Synthesis Can you think of a different ending?
Evaluation What did you think of the story? Why?
С. Матис, методист НМЦО м. Львова
/Files/images/2015-2016/anglyska/molodi vchuteli (1).jpg /Files/images/2015-2016/anglyska/molodi vchuteli (2).jpg/Files/images/2015-2016/anglyska/molodi vchuteli (3).jpg/Files/images/2015-2016/anglyska/molodi vchuteli (4).jpg/Files/images/2015-2016/anglyska/molodi vchuteli.jpg

Семінарське навчання на тему «Advantages of being a teacher»

4 лютого 2016 року на базі НМЦО м. Львова з молодими вчителями англійської мови проведено семінарське навчання на тему «Advantages of being a teacher».

Методист НМЦО Світлана Матис провела навчання у формі інтерактивного заняття, запропонувавши учасникам працювати в парах, групах, у колі. Підводячи підсумки роботи за перший семестр, молоді вчителі відчувають велику потребу у методичній допомозі. З певних причин вони не мають змоги або не вміють знайти відповіді на численні запитання, отримати допомогу чи підтримку у досвідчених колег. Під час дискусії молоді вчителі розповідали про труднощі у роботі з учнями початкової школи та відсутність учнівської мотивації до навчання, про власний важкий адаптаційний період. Як і кожна професія, професія вчителя вимагає пошуку свого вчительського «я» та власного встановлення, постійної роботи над собою та безмежного терпіння.

Приємно зазначити, що усі присутні висловилися за доцільність проведення таких зустрічей та виявили бажання вчитися і розвивати навики успішного викладання.

Методист НМЦО м. Львова Світлана Матис

Матеріали тут

Фото

Кiлькiсть переглядiв: 952