НАКАЗ № 649р про проведення інтернет-олімпіади з англійської мови

Міні-проект "Аудіодиктант іноземною" тут

/Files/images/2017-2018/anglyska_17-18/a/Рисунок1.jpg

New Ukrainian School

/Files/images/2017-2018/anglyska_17-18/dpa-2.png

Матеріали для проведення ДПА з англійської мови для 9-их класів.

Укладачі: кафедра англійської мови ЛУГГ ім. Олени Степанів тут


Бінарний урок з фізики та англійської мови

Майстер-клас для професіоналів

Продовжуємо чудову традицію лютневих зустрічей у форматі майстер-класів учителів іноземних мов, які атестуються у поточному році. 22 лютого такий захід відбувся на базі ЛФМЛ.

Цього разу учасникам майстер-класу довелося підготувати матеріал на одну із запропонованих тем:

1. Міжпредметна інтеграція

2. Критичне мислення

3. Театральна педагогіка

4. Мотивація.

Усі вчителі англійської, німецької та французької мов підготували матеріали, виконуючи які стає зрозуміло, як учитель реалізовує цю чи іншу технологію.

Ділитися власним досвідом завжди корисно, тим паче,якщо це відбувається не теоретично, а на конкретних прикладах. Кожен учасник спробував себе у ролі як тренера, так і учня.

Спочатку переживанням не було меж, але як тільки робота закипіла (методист НМЦО м. Львова Світлана Матис запропонувала працювати у мікрогрупах), усі відчули атмосферу доброзичливості та підтримки. Усмішки та задоволення від виконаної роботи компенсували початковий трем.

Кількість учасників по районах:

Залізничний - 12

Шевченківський - 13

Франківський - 16

Личаківський - 6

Галицький - 5

Сихівський - 16

Переконана,що учителі повинні зустрічатися та ділитися досвідом, адже межі для самовдосконалення немає.

/Files/images/2017-2018/nmetska_mova/20180222_151505.jpg /Files/images/2017-2018/nmetska_mova/20180222_152444.jpg

/Files/images/2017-2018/nmetska_mova/20180222_152444.jpg /Files/images/2017-2018/nmetska_mova/20180222_160032.jpg

/Files/images/2017-2018/nmetska_mova/20180222_160320.jpg

/Files/images/2017-2018/nmetska_mova/IMG-01f18360510640395bd8ac6ec9919ca4-V.jpg /Files/images/2017-2018/nmetska_mova/IMG-2db80e5a4dfbaed8f6c248f1c35a1127-V.jpg

/Files/images/2017-2018/nmetska_mova/IMG-a07c46de5b46793455545aa657d0fe0c-V.jpg /Files/images/2017-2018/nmetska_mova/IMG-ea3c4429682dfa344da78a8838c68172-V.jpg


Blended learning. Змішане навчання

Чи достатньо сьогодні книги, зошита і дошки для навчання? Думаю, що ні. Якщо старше покоління скаржиться на те, що молодь не знає нічого про «Бітлз», то, у свою чергу, наші учні дивуються, як сьогодні можна не знати нічого про хештеги, мікроблоги чи інфографіку.

Отже, як поєднати досвід та технології?

21 лютого на базі львівського економічного ліцею проведено семінар з молодими вчителями іноземних мов, на якому методист Світлана Матис поділилася власним досвідом використання он-лайн платформи у процесі викладання англійської мови. Учні можуть виконувати завдання у віртуальному класі під-час уроку або вдома. Кожна вправа перевіряється автоматично з виставленням оцінки, з підказками та поясненням. . Учні мають декілька спроб на виконання кожної вправи, тому потрібний матеріал запам’ятвується краще.Такий продукт значно економить час на уроці. Також він допомагає уникнути момент суб’єктивного оцінювання. Кожен учень має власний журнал, у якому прослідковується його прогрес.

На думку С.Матис такий формат роботи дозволяє акцентувати більше уваги на спілкуванні під-час уроку, полегшує роботу вчителя і економить час, який затрачався на перевірку домашнього завдання.

Судячи з численних запитань, молоді вчителі зацікавилися такою формою роботи, тому сподіваємося, що ми зможемо зробити ще один крок на зустріч учнівським освітнім потребам.

С. Матис, методист НМЦО м. Львова

Blended_learning

/Files/images/2017-2018/nmetska_mova/1.jpg /Files/images/2017-2018/nmetska_mova/2.jpg

/Files/images/2017-2018/nmetska_mova/3.jpg


LVIVTeensTalk

15 лютого 2018 року о 15.00 на базі УКУ (вул.Козельницької,2) відбудеться ІІ-га учнівська конференція у форматі TEDTalks.

Це наступний етап реалізації проекту LVIVTeensTalk, який продовжує серію навчань та практикування в ораторському мистецтві. Учасники матимуть можливість спілкуватися з лектором Любомиром Хабурським, який зараз перебуває в Україні і читає лекції в УКУ. Сподіваємося також на участь волонтерів організації AIESEC.

Зазначимо лише, що у першій конференції взяло участь 76 учасників – учнів шкіл, гімназій та ліцеїв міста.

С.Матис, методист НМЦО м.Львова (0677070497)

/Files/images/2017-2018/anglyska_17-18/20171115_152059.jpg /Files/images/2017-2018/anglyska_17-18/20171115_165418.jpg

/Files/images/2017-2018/anglyska_17-18/20171115_151011.jpg


We are the best!!!

8 лютого 2018р. відбувся справжній феєрверк емоцій, навичок, знань. На базі Львівської правничої гімназії зібралися знавці англійської та німецької мов – команда нашого міста , яка 10 лютого представила наше місто на ІІІ етапі Всеукраїнської олімпіади з англійської та німецької мов.

Наша зустріч відбулася у форматі SpeakingClub.

Після короткого інструктажу учасники зустрічі працювали індивідуально, в парах, у малих і великих групах. За короткий час учні перезнайомилися, обмінялися ідеями, підготували спільні проекти, поспілкувалися з іноземцями. Для участі у роботі нашого Speaking Club запрошено волонтерів- представників молодіжної організації AIESEC, тому усім було цікаво послухати, почути і зрозуміти один одного.

Направду, з великою гордістю і захопленням ми слухали наших учнів. Велике дякую усім учителям, які приклали максимум зусиль, щоб сьогодні наша команда показала такі високі результати.

Світлана Матис, методист НМЦО м. Львова

/Files/images/2017-2018/anglyska_17-18/32 (3).jpg


/Files/images/2017-2018/anglyska_17-18/32 (1).jpg /Files/images/2017-2018/anglyska_17-18/32 (2).jpg


Хто найкраще володіє англійською та німецькою мовами у нашому славному місті Львові?

/Files/images/2017-2018/anglyska_17-18/Рисунок1.png 8 лютого о 15.00 на базі Правничої гімназії відбудеться зустріч учасників ІІІ етапу Всеукраїнської олімпіади з іноземних мов. Учні 9-11 класів матимуть змогу взяти участь в опитуванні, працюватимуть в групах над вирішенням проблеми, дискутуватимуть і представлятимуть свої промови у форматі TEDTalks.

Для участі у дискусіях також запрошуються іноземці - представники міжнародної організації AIESEC.

Хочете позмагатися з нами?

Flipped learning

30 січня на базі Ліцею № 2 за сприяння представників видавництва Oxford University Press Анни Моріс,Лариси Сичивиці та Юлії Соломєнцевої проведено тренінг для вчителів англійської мови, тема якого «Flipped Learning».

Як і перша зустріч цього року, форма проведення тренінгу була оригінальною. Усі вчителі поділилися на три групи, які працювали в актовій залі і одночасно. Три тренери проводили практичні заняття, кожен зі своєю групою. Після 20 хвилин роботи лунав дзвоник і групи змінювали свою локацію і переходили до іншого тренера. Таким чином роботу організовано у невеликих групах, але опрацьовано три різні підтеми, а саме:

1) Flipped learning in Junior school

2) Flipped learning in Secondary School and

3) Flipped learning in High School

Представники видавництва продемонстрували он-лайн продукт «One Line Practice Kit», який однозначно мотивує учнів до самостійного навчання і відповідальності за власний прогрес.

Слід зазначити, що така форма проведення методичного заходу виявилася результативною. Вчителі ознайомилися з новими тенденціями, отримали практичні поради та відповіді на запитання щодо змішаного навчання.

Вважаю, що така форма роботи може використовуватися і в школі для проведення уроків. Клас потрібно поділити на 2-3 групи і 2-3 вчителі проводять різні форми роботи. Звичайно, що найкраще це організовувати в актовій залі.

Світлана Матис, методист НМЦО м. Львова

/Files/images/2017-2018/anglyska_17-18/20180130_150958.jpg /Files/images/2017-2018/anglyska_17-18/20180130_160030.jpg

/Files/images/2017-2018/anglyska_17-18/20180130_160042.jpg /Files/images/2017-2018/anglyska_17-18/20180130_160129.jpg

/Files/images/2017-2018/anglyska_17-18/20180130_163046.jpg


24 січня 2018 року вчителі англійської мови мали унікальну можливість спілкуватися із засновником міжнародної освітньої компанії AngliaNet (http://anglianetwork.eu/ )

ANGLIA NETWORK

We are an active network of 375 schools, colleges and universities working together to stimulate and structure the learning and teaching of English. In 2017, we have more than 21,000 participants in our examinations, Summer Schools and Training Courses.

Зустріч проходила у новому для нас форматі. Понад 80 осіб працювало в невеликих групах, обговорювали питання сучасної методології, пропонували власні рішення.

Друга частина зустрічі відбувалася у форматі скап-конференції. Учасники зустрічі спілкувалися з методистами організації AngliaNet, виконували запропоновані ним завдання.

Такий формат методичних заходів цілком себе оправдовує. Стає все доступнішим і реальнішим проводити тренінги і семінари з методистами- носіями мови за допомогою Інтернет зв’язку.

Отже, починається нова епоха навчання, вдосконалення, співпраці.

/Files/images/2017-2018/anglyska_17-18/IMG-6956521787540c64b7df6ef66c8e8824-V.jpg /Files/images/2017-2018/anglyska_17-18/IMG-2559dc768ed4d6c553480af28a02b084-V.jpg

/Files/images/2017-2018/anglyska_17-18/IMG-d87f1517825d4c269946b6992868b58e-V.jpg /Files/images/2017-2018/anglyska_17-18/IMG-e2da950152bdbf6f19bdd366b8c8c572-V.jpg


/Files/images/2017-2018/anglyska_17-18/--20180115_090812.jpg

Сьогодні, 15 січня, учасники спільноти Global Youth Community(http://globalyouth.com.ua) за сприяння управління освіти Львівської міської ради та Навчально-методичного центру освіти проводять одноденний мовний табір для учнів 10-11 класів навчальних закладів міста.

У роботі табору бере участь 130 учнів з 20 ЗНЗ міста. 4 носії мови з США проводять інтерактивні заняття, майстер-класи та дискусії з учасниками табору, який організовано на базі львівської класичної гімназії.

У лютому 2017 року група активних студентів з України поїхала на Міжнародну молодіжну конференцію, яка відбулася у Таїланді (Бангкок). У конференції взяло участь близько 4 000 студентів з усього світу. У рамках конференції також був проведений Всесвітній форум лідерів освіти та Форум молодіжних лідерів. На цьому заході українські студенти представили українську культуру та виступили з доповіддю про діяльність неурядових організацій в Україні. Також, відвідавши Форум молодіжних лідерів, дізналися про проблеми, що їх має іноземна молодь, та шляхи вирішення цих проблем.

З метою об’єднати зусилля молодих та ініціативних людей, що стануть лідерами майбутнього та виведуть нашу країну на новий рівень, після Форуму було прийнято рішення заснувати Всеукраїнську молодіжну організацію під назвою Global Youth Community. У самій назві криється її ідея – молодь, що змінить суспільство.

Через різноманітні освітні та культурні програми учасники спыльноти надають можливість кожному молодому українцю/українці познайомитися з культурами інших країн, поспілкуватися зі студентами та молоддю, що мають інші інтереси та погляди.

Одноденний табір припав усім до душі.

Ось як описали цей день учасники табору:

Good afternoon, Mrs Svitlana!

Thank you for such a great opportunity I had. I have a lucky chance to improve my english skills. Most of all I enjoyed a team work, because it was really fun and I met a lot of open-minded people. Also I communicated with native speakers and had a great lectures from them. They were very cognitive and I liked all of them.

It was an awsome experience for me. I am for sure happy that I took part in this event.

Best wishes,

Sofiya (LUGH named after Olena Stepaniv)

Відгук Global Youth Community – це організація, яка займається проведенням лекцій, щоб запобігти розвитку сучасних проблем. Всі лекції проходять на англійській мові в супроводі перекладача. Це дало змогу поповнити свій словниковий запас, а людям з низьким рівнем англійської покращити його. Ми дуже дякуємо за таку можливість відвідати одноденний англомовний табір. З нашої школи пішло 10 людей. І всі ми дуже задоволені. Адже крім лекцій, був час і для ігор, і для співів. Ми не тільки займалися теоретично, а й застосовували слова та ідіоми на практиці. Ставили різні сценки, вивчили англійську пісню. Для нас це дуже хороший досвід, адже ми працювали в команді, проявляли себе в якості команди і лідерів та познайомилися з новими людьми. Волонтери були дуже веселими та цікавими. Все було чудово. Дякуємо за такий чудовий день та гарну можливість відвідати одноденний англомовний табір. Чекаємо з нетерпінням на наступний!

Марія Ткачук

15 січня 2018 року взяв участь у надзвичайно цікавому заході - одноденному англомовному тренінгу. Сподобалась атмосфера, командна робота та чудові спікери. Креативні та пізнавальні завдання. Дякую організаторам!

Мар‘ян Гладун.ССЗШ№46.

я, Гриня Ірина, учениця 10 класу ССЗШ №46, відвідала заняття зимового англомовного табору.

Хочу подякувати за хорошу організацію табору та цікаві тренінги від носіїв мови - це було дуже корисно та практично. Також сподобалося те, що це було організовано в ігровій формі та дало можливість спілкування.

/Files/images/2017-2018/anglyska_17-18/20180115_094348.jpg /Files/images/2017-2018/anglyska_17-18/20180115_094711.jpg

/Files/images/2017-2018/anglyska_17-18/26913446_1847640268611697_277226719_n.jpg /Files/images/2017-2018/anglyska_17-18/26913477_1847640105278380_1617645524_n.jpg

/Files/images/2017-2018/anglyska_17-18/20180115_090552.jpg /Files/images/2017-2018/anglyska_17-18/20180115_092403.jpg

/Files/images/2017-2018/anglyska_17-18/20180115_094719.jpg


Попередні результати ІІ етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з англійської мови
Підсумкові результати ІІ етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з англійської мови

«Маленькими кроками до великого успіху»
13 грудня 2017р. на базі ССЗШ № 5 ім. Кокорудзів проведено практичний семінар для вчителів іноземних мов (І-ий рік роботи) у межах проекту «Маленькими кроками до великого успіху».

Роботу семінару «Розвиток комунікативних умінь і навичок на уроках англійської мови в рамках шкільного психологічного проекту «Я-сім’я» розпочала директор навального закладу Коморна Лариса Мирославівна із презентацією про навчальний заклад, після чого учасників семінару поділено на 3 групи. Молоді вчителі мали унікальну можливість бути присутніми на 3 відкритих уроках. Сьогодні практика відвідування відкритих уроків, тим паче в іншому навчальному закладі, досить рідкісна.

Урок 1. 5 клас.Тема: «All about me» (учителі Молоткова С.О., Проць В.Я., Іванців М.І.)

Урок 2. 7 клас. Тема : «We are Ukrainians» (учителі Галь О.О.,Юрків Л.А.)

Урок 3. 10 клас. Конференція «Проблеми навколишнього середовища» (учителі Колядко Л.І., Кузик О.П. ).

Заступник директора з навчально-виховної роботи Абрамовська Інна Михайлівна прокоментувала усі уроки, а методист НМЦО Світлана Матис звернула увагу вчителів на схему аналізу уроку.

Надіємося, це був хороший досвід для молодих педагогів і сьогодні вони зробили ще декілька маленьких кроків до великого успіху.

Висловлюємо подяку адміністрації ССЗШ № 5 за ініціативність та професіоналізм, а вчителям кафедри англійської мови (9 з яких атестуються) за майстерність та активну участь у проведенні практичного семінару.

Методист НМЦО м. Львова Світлана Матис

Матеріали тут

/Files/images/2017-2018/anglyska_17-18/15 (1).jpg /Files/images/2017-2018/anglyska_17-18/15 (2).jpg

/Files/images/2017-2018/anglyska_17-18/15 (3).jpg /Files/images/2017-2018/anglyska_17-18/15 (4).jpg

/Files/images/2017-2018/anglyska_17-18/15 (5).jpg /Files/images/2017-2018/anglyska_17-18/15 (6).jpg

/Files/images/2017-2018/anglyska_17-18/15 (7).jpg

«TheListeningPartofZNO 2018: ChallengeAccepted!»

30 листопада 2017р. на базі НВК «Школа-гімназія «Сихівська» спільно з освітньою компанією Dinternal Education та ЛРЦОЯО проведено семінар для вчителів англійської мови «The Listening Part of ZNO 2018: Challenge Accepted!»

У семінарі взяло участь понад 120 вчителів ЗНЗ м. Львова.

Презентери звернули увагу слухачів на особливості проведення ЗНО-2018р. Учасники дізнались про багато сучасних ефективних методів розвитку аудитивної компетенції учнів старших класів, екзаменаційні стратегії, дієві поради з опрацювання завдання під час ЗНО.

Отже, у 2018 році до сертифікаційних робіт з іноземних мов додано нову частину – «Аудіювання».

(Інформація із сайту ЛРЦОЯО)

Для того, щоб полегшити підготовку до зовнішнього незалежного оцінювання, а також ознайомити майбутніх учасників із структурою тесту, публікуємо демонстраційні варіанти зошитів з англійської, французької, німецької, іспанської мов, примірники бланків для перенесення відповідей, а також зразки аудіотекстів до частини «Аудіювання».

До демонстраційних варіантів уміщені завдання, що за типами та кількістю аналогічні тим, що використовуватимуться під час основної сесії зовнішнього незалежного оцінювання з іноземних мов.

Зразки зошитів та аудіотекстів розміщено у розділі «Предмети ЗНО» сайту УЦОЯО у підрозділах «Завдання сертифікаційної роботи» з предметів:англійська мова,німецька мова,французька мова,іспанська мова. Ознайомитися з демонстраційними варіантами тестових зошитів можна, відкривши зошит у форматі пдф.

Потенційні учасники тестування також мають можливість прослухати фрагменти текстів частини «Аудіювання» та потренуватися у виконанні завдань. Аудіофайл можна відтворити безпосередньо у підрозділі «Завдання сертифікаційної роботи» або на каналіYouTube.

http://www.lvtest.org.ua/zno-2018/80-pidhotovka-do-zno-2018/369-navchalno-metodychnyi-posibnyk-dlia-teoretychnoi-ta-praktychnoi-pidhotovky-ekzamenatoriv-z-anhliiskoi-movy

Як практикувати навики слухання?

http://learnenglishteens.britishcouncil.org/skills/listening-skills-practice

Як підготуватися до ЗНО?

http://elt.dinternal.com.ua/pidgotovka-do-zno-2017

Дякуємо усім учасникам за активну участь!!!

С.Матис, методист НМЦО м. Львова

Презентація тут

/Files/images/2017-2018/anglyska_17-18/IMG-d152b24c81cca01c30f312fee5aaa170-V.jpg /Files/images/2017-2018/anglyska_17-18/IMG-428684b28d55c5fb4e94b018912bb5f8-V.jpg

/Files/images/2017-2018/anglyska_17-18/IMG-bcce18509439a74abb89d5d78c05c9d8-V.jpg



Еngaging with motivation

Під час обговорення концептуальних засад Нової Української школи, виявилося що однією з домінуючих тем є готовність до інновацій. Ідеться не тільки про технологічні інновації. Які зміни потрібні в змісті освіти і формах навчання? Чи готові до інновацій учителі, батьки, управлінці? Як підготувати агентів змін? Де розташуються пілотні майданчики інновацій?

З метою пошуку відповідей на такі запитання методистом НМЦО м. Львова С.Матис заплановано ряд методичних заходів з молодими (І-ий рік роботи) вчителями іноземних мов. Кому як не молоді запроваджувати і реалізовувати інновації в українській школі!!!

Першим питання для обговорення було «Мотивація» («Еngaging with motivation»). Молоді вчителі сповнені ідей та ентузіазму. Це основний вектор, який може допомогти змінити напрямок освіти.

Учителі хочуть бачити мотивованого учня, учні – мотивованого вчителя. Хто може мотивувати нас якнайкраще, як не ми самі себе?

Усвідомлення власної значущості для загальної справі – показник свідомого вибору.

Висловлюємо подяку адміністрації НВК «Школа-гімназія «Галицька» за сприяння у проведення тренінгу.

Пропонуємо матеріали для обговорення на засідання методичних об’єднань.

Матеріали тут

/Files/images/2017-2018/anglyska_17-18/20171019_111838.jpg /Files/images/2017-2018/anglyska_17-18/20171019_121702.jpg

/Files/images/2017-2018/anglyska_17-18/20171019_112753.jpg /Files/images/2017-2018/anglyska_17-18/20171019_121657.jpg

/Files/images/2017-2018/anglyska_17-18/20171019_121915.jpg

/Files/images/2017-2018/anglyska_17-18/20621276_195809434289670_91109296472273614_n.jpg


Продуктивний вересень
Проведені заходи для вчителів іноземних мов

12 вересня 2017 СЗШ № 36

/Files/images/2017-2018/anglyska_17-18/20170912_153023.jpg

22 вересня 2017 ССЗШ№ 57

/Files/images/2017-2018/anglyska_17-18/12.jpg /Files/images/2017-2018/anglyska_17-18/13.jpg

28 вересня 2017 ССЗШ № 2

/Files/images/2017-2018/anglyska_17-18/IMG-1fa38349120458531e2d17a85ab786a9-V.jpg /Files/images/2017-2018/anglyska_17-18/IMG-e4ad61731ce6284192a7be6947618611-V.jpg
/Files/images/2017-2018/anglyska_17-18/IMG-f57e2157bfcc28abe61870c4bf7fc7d3-V.jpg

/Files/images/2017-2018/anglyska_17-18/Рисунок1.jpg
30 вересня День перекладача

Вітаємо усіх вчителів іноземних мов!!!

http://resources.globalizationpartners.com/blog/celebrate-international-translation-day-on-september-30-


До уваги вчителів іноземних мов (англійської, німецької, французької, іспанської та польської мов)!

Інструктивна нарада відбудеться 29 серпня 2017 року:

Сихівський, Франківський, Залізничний райони – 10.00 на базі ССЗШ № 46;

Шевченківський, Галицький, Личаківський райони – 14.00 на базі СЗШ № 91.

Відповідальний: С.Матис, методист НМЦО

тел. 0677070497


Про підсумки проведення І,ІІ та ІІІ етапів олімпіади з англійської мови
«YoungEnglishLearners» серед учнів 4-их класів

На виконання наказу управління освіти департаменту гуманітарної політики Львівської міської ради від 27.02.2017 року № 97р «Про організацію та проведення І,ІІ та ІІІ етапів олімпіади з англійської мови «YoungEnglishLearners» серед учнів 4-их класів» протягом березня-квітня 2017року проведено 3-тю міську олімпіаду з англійської мови «YoungEnglishLearners» серед учнів 4-их класів.

У першому (шкільному) етапі, який проведено протягом березня у ЗНЗ м. Львова, взяло участь понад 1200 учасників – учнів 4 класів. Для участі у другому (районному) етапі допущено 276 учасників, але взяло участь 271 учасники.

Таблиця 1

Район К-сть учасників Загальна кількість призових місць Кількість І-их місць Кількість ІІ-их місць Кількість ІІІ-их місць
Щевченківський 59 8 2 3 3
Франківський 45 14 1 6 7
Галицький 34 10 2 5 3
Залізничний 39 7 - 4 3
Личаківський 44 5 1 1 3
Сихівський 51 13 5 6 2
272 57 11 25 21

Усі завдання відповідають вимогам мовних іспитів та Загальноєвропейським рекомендаціям з мовної освіти. На ІІ-му етапі учасники виконували завдання з аудіювання, читання та використання мови у формі тестування.

Згідно Положення про проведення олімпіади з англійської мови «YoungEnglishLearners» серед учнів 4-их класів для участі у ІІІ етапі допущено по 5 учасників з кожного району міста (з Франківського району 6 учасників, оскільки два учні набрали однакову кількість балів).

У ІІІ-му етапі олімпіади, який проведено 24 квітня, учасникам запропоновано написати письмове повідомлення (e-mailдо друга). За рішенням членів журі 15 учасників, які набрали найбільшу кількість балів за письмове повідомлення (Таблиця 2), допущено до усного мовлення, яке проведено у формі гри. Учасники по-черзі ставили і відповідали на запитання, а також описували малюнки, коментували відповіді один одного та спілкувалися.

Члени журі були пасивними спостерігачами, що дало їм змогу якісно оцінювати учасників.

Таблиця 1

ПІ учасника ЗНЗ ПІБ вчителя Письмо Говоріння Загальна кількість балів Місце
1 Чорний Даршан ССЗШ № 5 Проць В.Я. 23 20 43 І
2 Молоко Яніна ЛСШ І-го ст. №4 Дух І.І. 23,5 18 41,5 ІІ
3 Журавецька Анна ССЗШ№93 Марцинишин О. Я. 20,5 19 39,5 ІІ
4 Цюрик Єгор СЗШ № 51 Гопчук Я.М. 21,5 18 39,5 ІІ
5 Бук Данило СЗШ № 65 Рожик С. М. 21 17 38 ІІ
6 Аланія Лілі «Первоцвіт» Стручок З. З. 21,5 16,2 37,7 ІІІ
7 Оренчук Юрій СЗШ № 81 Бринь Н. Б. 22,5 15 37,5 ІІІ
8 Берник Данило СЗШ № 53 Андрус Л. В. 21,5 15 36,5 ІІІ
9 Чайківська Марія СЗШ №34 Фабін Ю. М. 22 15,5 37,5 ІІІ
10 Денкович Борис ССЗШ № 45 Кузмечева Н.А. 22,5 14,7 37,2 ІІІ
11 Савчук Ярослав Ігорович ЛСШ І-го ст. №4 Кухта М. Р. 21 16,1 37,1 ІІІ
12 Санжаровський Ілля СЗШ № 40 Богачик Т. І. 23,5 12 35,5 ІІІ
13 Бондаренко Наталія «Дивосвіт» Голубська Л. І. 21,5 13 34,5 ІІІ
14 Гринюк Христина ССЗШ№93 Середницька Х. З. 20,5 14 34,5 ІІІ
15 Жила Святослав ССЗШ № 2 Курса І.Ю. 21,5 14,7 36,2 ІІІ
16 Федорович Юрій СЗШ №53 Чарковська К. Ю. 19,5
17 Івасик Юліанна СЗШ №100 Клак В. М. 20
18 Попова Юлія СЗШ № 30 Коляса І. Р. 18
19 Вань Олександр СЗШ №3 Андросюк У. І. 16
20 Мальцева Олександра СЗШ №3 Леуш К. Ю. 18
21 Нишпор Софія Школпа «Світанок» Онишко О. О. 16
22 Лопез-Коханець Катерина Гімназія «Гроно» Спринь О. Р. 20
23 Ступницька Катерина Гімназія «Гроно» Мицько О. Д. 17
24 Сорокопуд Олександр СЗШ № 70 Позняк О. М. 19
25 Цимбровський Аскольд СЗШ № 70 Столбова Г. О. 14,5
26 Дзюбик Дарина СЗШ № 21 Горлова Н.М. 16,5
27 Федорюк Нікіта СЗШ № 21 Горлова Н.М. 19
28 Заводний Михайло ЗСШ «Лідер» Пелип Н. М. 17,5
29 Сидорко Таїсія ССЗШ№93 Середницька Х. З. 20
30 Саляк Ярина ССЗШ № 5 Абрамовська І.М. 18
31 Михалюк Вероніка- Мая ССЗШ №2 Шикаряк Н.В. 19,5

Слід зауважити, що 6 учасників, які взяли участь у фінальному етапі, навчаються у загальноосвітніх навчальних закладах, 9 – у спеціалізованих загальноосвітніх навчальних закладах з поглибленим вивченням англійської мови.

Вітаємо усіх переможців ІІІ-ьої міської олімпіади з англійської мови «YoungEnglishLearners» серед учнів 4-их класів, а також учителів, які підготували переможців!

РЕЗУЛЬТАТИ ІІ етапу міської олімпіади з англійської мови для учнів 4-их класів ЗНЗ м.Львова. ІІІ етап оліміпади відбудеться 26 квітня 2017р. о 15.00 на базі ССЗШ № 53 (пр. Чорновола, 6).

/Files/images/2016-2017/anglyska/1/collage.jpg

Завдання для олімпіади англійської мови для 4-го класу

Лист МОН

Підсумкова відомість ІІ етапу Міської олімпіади з англійської мови у 4-их класах у 2016-2017н.р

Міжпредметна інтеграція як процес становлення цілісності навчально-виховного процесу

Інтеграція – не нове явище в освітньому процесі. Під інтеграцією розуміють процес становлення цілісності. Вона дає змогу дитині сприймати предмети і явища цілісно різнобічно, системно та емоційно. Інтеграція освітніх галузей, методів і форм навчання сприяє підвищенню рівня практичних умінь та навичок їх застосування.

Саме про міжпредметну інтеграцію йшла мова на практичному семінарі для заступників директорів спеціалізованих шкіл та гімназій з поглибленим вивченням іноземних мов, який відбувся 28.03.2017р. на базі ССЗШ № 75.

Учасники семінару мали нагоду бути присутніми на уроках у 9-10 класах, які проводили методист НМЦО м. Львова С.Матис та методист Британського видавництва Express Publishing та Folio Books Наталія Ляшко.

До уваги учасників семінару запропоновано інтеграційні уроки, на яких продемонстровано можливість викладання іноземної мови через призму таких дисциплін як біологія та комп’ютерні науки, туризм, право, спорт.

Наталія Ляшко привідкрила завісу, як інтегровані заняття розкривають потенціал учнів. Посібники серії CAREER PATHS допомагають розвинути вже наявні мовні знання і навички в рамках обраної професії. Форма проведення інтегрованих уроків нестандартна, а це активізує підлітків, зацікавлює оригінальністю, залучає до діалогу, дискусії. Учні 9-10 класів ССЗШ № 75 були надзвичайно активними та продемонстрували високий рівень володіння англійською мовою.

Світлана Матис, взявши за основу канадійський посібник «The teenage survival handbook», провела урок з учнями 9 класу Львівського фізико-математичного ліцею за особисто укладеними матеріалами, які складають курс з 12 занять англійською мовою для учнів старшого підліткового віку. Усі присутні були приємно подивовані готовністю учнів відкрито спілкуватися на таку тематику англійською мовою. Учні проявили неабиякий інтерес до запропонованої теми (Girls’ breast development) та продемонстрували високий рівень володіння мовою.

Цей курс відповідає вимогам програми з англійської мови, висвітлюючи такі теми:

8 клас:

Стиль життя (здоровий спосіб життя, розваги)

9 клас :

Я, моя сім’я, друзі, молодіжна культура, наука.

Учасники семінару зацікавилися таким новітніми технологіями та підходами. Більшість з них висловили готовність запроваджувати проведення інтегрованих уроків у навчальний процес у своїх навчальних закладах, що, звичайно, урізноманітнить тематику та процес навчання.

Дякуємо адміністрації ССЗШ № 75 ім. Л. Українки за сприяння в організації семінару.

С.Матис, методист НМЦО м.Львова

/Files/images/2016-2017/anglyska/иіаріа.jpg

/Files/images/2016-2017/anglyska/инкенг.jpg

/Files/images/2016-2017/anglyska/цецн.jpg

/Files/images/2016-2017/anglyska/цупацу.jpg

/Files/images/2016-2017/anglyska/ькфр.jpg

Документи тут

Використання IToolsна уроках англійської мови

Іnteractive tools for learning - інтерактивні інструменти для навчання.

Мета семінару:

ознайомити учасників із поняттям itools і презентувати їм декілька корисних та ефективних програм та ресурсів;

практично застосувати обрані itools для виконання завдань: вікторина, квест, оцінювання та рефлексія;

оцінити цінність та значимість поданихitools для вчителів.

23 березня 2017р. на базі Львівського фізико-математичного ліцею відбувся практичний семінар для молодих вчителів іноземних мов на тему «Використання IToolsна уроках англійської мови». До уваги учасників семінару запропоновано матеріали видавництва Oxford, які допомагають урізноманітнити процес викладання іноземних мов, зацікавити учнів, мотивувати їх, використовувати принцип TPR (total physical response).

Total physical response(TPR) is alanguage teaching methoddeveloped by James Asher, a professor emeritus ofpsychologyatSan José State University. It is based on the coordination of language and physical movement. In TPR, instructors give commands to students in the target language, and students respond with whole-body actions.

The method is an example of thecomprehension approachto language teaching. The listening and responding (with actions) serves two purposes: It is a means of quickly recognizing meaning in the language being learned, and a means of passively learning the structure of the language itself. Grammar is not taught explicitly, but can be learned from the language input. TPR is a valuable way to learn vocabulary, especially idiomatic terms, e.g., phrasal verbs.

Asher developed TPR as a result of his experiences observing young children learning their first language. He noticed that interactions between parents and children often took the form of speech from the parent followed by a physical response from the child. Asher made three hypotheses based on his observations: first, that language is learned primarily by listening; second, that language learning must engage theright hemisphereof the brain; and third, that learning language should not involve any stress.

Total physical response is often used alongside other methods and techniques. It is popular with beginners and with young learners, although it can be used with students of all levels and all age groups.

Представник видавництва Oxford Л. Сичивиця запропонувала учасникам ознайомитися з itool до підручника English Plus. https://www.youtube.com/watch?v=DqkQl_0LiSc

/Files/images/2016-2017/anglyska/IMG_4644.JPG

/Files/images/2016-2017/anglyska/IMG_4651.JPG

/Files/images/2016-2017/anglyska/IMG_4655.JPG

До уваги вчителів іноземних мов!!!Інформація про проведення ДПА У 2017р. з іноземних мов

Світлана Матис,

учитель англійської мови ЛФМЛ

Орієнтовні вимоги ДПА тут

Про проведення державної підсумкової атестації тут

Making the most of students’ potential

Edmund Dudleyis a teacher trainer, materials writer and teacher of English with more than 20 years of classroom experience.

Based in Budapest, he has extensive experience of teaching EFL at both primary and secondary levels. He has worked with teachers of English from around the world as a freelance teacher trainer, and as a tutor at the University of Oxford’s ELT Summer Seminar, held at Exeter College.

He is the co-author of OUP’sMixed-Ability Teaching(with Erika Osváth) and has also contributed materials toEnglish Plus.

Ще однією важливою подією для вчителів англійської мови міста стала зустріч 14.03.2017р. з автором автентичних посібників Едмундом Дадлі. Ми вже мали чудову нагоду зустрітися з цим методистом минулого року, тому, з огляду на позитивні відгуки, цього разу конференц зала була вщент заповнена учасниками. Темою семінару була «Making the most of students’ potential». Едмунд поділився досвідом викладання англійської мови, оскільки практикує такий вид діяльності протягом 20 років. Учителі міста та західних областей України (понад 250 учасників) мали нагоду переконатися, що вони мають однакові проблеми та схожих учнів, яких потрібно мотивувати до навчання. І основним завданням учителя є, на думку Едмунда, дозволити учнівському потенціалу проявитися і розвинутися. Єдмунд наголошував, що учні окрім знань потребують різноманітних навичок (skills), а саме: навичок спілкування, навичок досягнення успіху, подолання невдач, навичок учіння. Учитель повинен допомогти учневі набути цих навичок.

Іншою підтемою семінару стала проблема різних стилів навчання. Учителеві слід пам’ятати, що учні не можуть вчитися за одним принципом. Кожен з них – індивідуальність, потребує різних підходів, технологій, прийомів учіння. Диференціація в усьому - основне посилання семінару. Презентер запропонував поділитися з учнями простим правилом успішного навчання :

якщо я стараюся, отримую допомогу і не зупиняюся – мені все під силу.

Session 1:

Making the most of students’ potential

Students in mixed-ability groups each have their own unique potential, but how can we make the most of it? In this session we consider simple and practical ways in which we can make the content and language of the lesson more accessible and engaging to students in the group – whatever their language level, personality and interests might be.

Session 2:

Language in context for exam preparation

Getting ready for exams is a serious business, but does it always have to be dull? In this session we will focus on preparing for the Use of English component of exams, with the emphasis on helping students to develop effective exam strategies through a series of engaging and motivating activities that can help improve both language awareness and autonomous learning skills.

/Files/images/2016-2017/anglyska/20170314_163803.jpg

/Files/images/2016-2017/anglyska/20170314_163913.jpg

/Files/images/2016-2017/anglyska/20170314_173829.jpg

/Files/images/2016-2017/anglyska/20170314_173903.jpg

Ефективні методи підготовки учнів до ЗНО з англійської мови

Учителі англійської мови м. Львова завжди мають можливість відвідувати семінари та тренінги , організовані представниками Британських видавництв, які є надзвичайно корисними, інформативними і навчальними.

2 березня 2017року на базі СЗШ № 96 за сприяння представників видавництва MacMіllan проведено навчальний семінар «Ефективні методи підготовки учнів до ЗНО з англійської мови». Тренер Оксана Цегей запропонувала учасникам семінару матеріал для роздумів над основними труднощами, з якими зустрічаються учні під час проходження ЗНО з англійської мови, а також прийоми, як їх долати.

Трудність 1. Час

Як навчитися розподіляти час на виконання різного типу завдань.

Трудність 2. Формат завдань

Трудність 3. Лексика і граматика. Скільки слів і які граматичні структури потрібно знати?

Трудність 4. Як заповнити бланк відповідей, як робити виправлення.

Згідно програми ЗНО учнівський лексичний запас повинен становити 2500 слів. Але чи готові учні використовувати ці слова у словосполученнях та сталих виразах? Чи вміють учні утворити 3-4 похідних слова?

Запропонований представниками видавництва MacMillan посібник “Get 200” дає відповіді на такі запитання. Усі запропоновані у ньому вправи допомагають підготуватися до ЗНО з англійської мови.

Сучасному вчителеві потрібно знайомитися з новинками навчальної літератури, щоб допомогти учневі краще підготуватися і почуватися впевненіше під час проходження ЗНО.

/Files/images/2016-2017/anglyska/20170302_150917.jpg

/Files/images/2016-2017/anglyska/20170302_150940.jpg

/Files/images/2016-2017/anglyska/20170302_153524.jpg

/Files/images/2016-2017/anglyska/image-0-02-01-5ba6588c79a5f081c3ac079e15596672124d385655b855e9ad00bd3fcb4cbf15-V.jpg

Результати ІІ етапу ІІІ міської інтернет-олімпіади

10-11 класи

Слухання

Прізвище та ім’я учня ЗНЗ Бали
1 Мокрик Ярослав Гімназія «Престиж» 30,5
2 Соловйова Вікторія НВК «Школа-ліцей «Оріяна» 29
3 Проць Ольга-Роксолана Гімназія «Престиж» 29
4 Яцюк Наталія ССЗШ № 46 27,5
5 Петрівська Мар’яна ЛФМЛ 25,5
6 Курдило Марта ССЗШ № 46 23
7 Чернікова Катерина СЗШ № 52 23,5
8 Бєлоусов Казимир ЛПГ 26,5
9 Іванчишин Данило ЛФМЛ 20,5
10 Паска Юлія Гімназія «Престиж» 20
11 Банах Дем’ян ЛФМЛ 19,5
12 Шабатура Дарина ССЗШ № 93 16,5
13 Кухарська Анастасія НВК «Школа І ст.- гімназія» 10
14 Сабівчак Діана СЗШ № 54 8
15 Петрук Назар ЛАГ 7,5
16 Шевцов Дмитро СЗШ № 91 4

Згідно Положення про інтернет-олімпіаду 10 (найвищі результати) учасників допущено до говоріння

Говоріння

Прізвище та ім’я учня ЗНЗ Бали
Мокрик Ярослав Гімназія «Престиж» 51,5
Соловйова Вікторія НВК «Школа-ліцей «Оріяна» 49,3
Проць Ольга-Роксолана Гімназія «Престиж» 48,3
Яцюк Наталія ССЗШ № 46 49,7
Петрівська Мар’яна ЛФМЛ 40,7
Курдило Марта ССЗШ № 46 42,2
Чернікова Катерина СЗШ № 52 35,2
Бєлоусов Казимир ЛПГ 50,7
Іванчишин Данило ЛФМЛ 41,7
Паска Юлія Гімназія «Престиж» 36,2

8-9 класи

Слухання

Прізвище та ім’я учня ЗНЗ Слу- хання Гово-ріння Разом балів
1 Лалак Катерина Гімназія «Сихівська» 18 49,4 67,4
2 Люлюк Юлія Класична гімназія 18 45 63
3 Дика Марта НВК ім. В.Стуса 18 47,6 65,6
4 Ярка Ірина ССЗШ № 28 18 - 18
5 Білик Тарас ССЗШ № 2 18 32,4 50,4
6 Іванців Христина ССЗШ № 81 18 35,8 53,8
7 Власюк Олександр НВК «Школа-ліцей «Оріяна» 15 32 47
8 Вантух Софія ЛЛГ 15 52,6 67,6
9 Цікало Назар ССЗШ № 37 14 42,6 56,6
10 Петрівський Андрій Гімназія ім. В.Симоненка 12 34,2 46,2
11 Гамар Андріана Гімназія «Престиж» 11 46,6 57,6
12 Табака Надія НВК ім.В.Стуса 9 38,8 47,8
Примітка: за рішенням членів журі та оргкомітету, усі учасники (8-9 класів) допущені до говоріння

Наказ УО ДГП ЛМР № 70р від 15.02.2017 "Про організацію та проведення міського марафону "Real Life" і додаток до наказу тут

Результати олімпіади

Як ділитися досвідом

Лютий завжди інтенсивно насичений методичними заходами, оскільки протягом цього місяця вчителі іноземних мов, які атестуються цього навчального року, активно проводять семінари, тренінги, майстер-класи.

Понад 30 вчителів англійської та німецької мов протягом місяця продемонстрували свою педагогічну майстерність, провівши по 10 хвилин уроку із незнайомими учнями 10-их класів (ССЗШ № 81, 75, ЛФМЛ, НВК ім.В.Стуса). Кожен учитель підготував матеріал для розвитку учнівських комунікативних компетенцій на тему «Кухня народів світу».

Хвилювання вчителів перед початком уроку було цілком зрозумілим: твої колеги спостерігатимуть за тобою, аналізуватимуть, порівнюватимуть, зауважать як сильні, так і слабкі сторони. Але командна форми роботи і велике бажання учнів підтримати вчителів забезпечили проведення уроків на високому методичному рівні. Учні практикувалися у говорінні, читанні, письмі та слуханні; обговорили улюблені страви, способи їхнього приготування, дізналися про різноманітні кулінарні хитрощі народів світу. Уроки були як пізнавальними, так і практичними.

І вчителі, і учні подякували один одному за спільну роботу і корисний досвід. Кожен зробив для себе певні висновки. Хтось спробує використати нові методи та технології, а хтось вирішить попрацювати над теоретичним матеріалом. Успішний учитель завжди знайде простір та матеріал для самоосвіти.

Прикро лише, що не всі вчителі мали змогу провести або бути присутнім на таких корисних та цінних зустрічах!

Дякую усім учасникам майстер-класів!

Дякую за бажання і відвагу, за розуміння і співпрацю!

С.Матис, методист НМЦО м. Львова

/Files/images/2016-2017/anglyska/20170215_152038.jpg

/Files/images/2016-2017/anglyska/20170216_144230.jpg

/Files/images/2016-2017/anglyska/IMG_1923.JPG

/Files/images/2016-2017/anglyska/IMG_20170216_143610.jpg

/Files/images/2016-2017/anglyska/IMG_20170222_152038.jpg

/Files/images/2016-2017/anglyska/IMG_20170222_154159.jpg

Вітаємо команду учнів 9-11 класів ЗНЗ м. Львова, які гідно представили команду містана ІІІ етапі олімпіади з іноземних мов!

Підсумки змагань

ІІІ етапу Всеукраїнської олімпіади з англійської мови

9 клас (з врахуванням результатів апеляції)

№ з/п Прізвище, ім’я, по батькові учасника Район (місто) Творча робота Усне мовлення Сума балів Місце
1 Брик Ілона Борисівна м.Львів / Сихівський 25 17 42 3
2 Луцан Антоній Васильович м.Львів / Галицький. 19 19 38 3
3 Мирка Максим Андрійович м.Львів / Галицький 26 28 54 1
4 Білінська Марта Тарасівна м.Львів/ Личак. 20 22 42 3
5 Мартиросян Анна Олександрівна м.Львів / Личак. 19 20 39 3
6 Нечипорук Ярина Володимирівна м.Львів / Франківський 20 22 42 3
7 Пелещишин Юлія Богданівна м.Львів / Шевченків 25 27 52 2
8 Гамар Андріана Олегівна м.Львів / Шевченків 25 17 42 3

Підсумки змагань

учасників ІІІ етапу Всеукраїнської олімпіади з англійської мови

10 клас (з врахуванням результатів апеляції)

№ з/п Прізвище, ім’я, по батькові учасника Район (місто) Творча робота Усне мовлення Сума балів Місце
1 Павлюк Вадим Ігорович м.Львів / Сихівський 21 27 48 2
2 Садівничий Данило Романович м.Львів / Сихівський 18 25 43 3
3 Демко Віктор-Володимир Володимирович м.Львів / Сихівський 21 18 39 3
4 Волос Іван Вікторович м.Львів / Сихівський 19 21 40 3
5 Сабат Віта Ігорівна м.Львів/Галицький 26 24 50 2
6 Харитонова Дарія Сергіївна м.Львів / Залізн. 23 29 52 1
7 Бабяк Софія Олегівна м.Львів / Залізн. 19 20 39 3
8 Яцюк Наталія Володимирівна м.Львів/ Франківський 21 22 43 3
9 Маленко Єва Олегівна м.Львів / Франківський 21 20 41 3
10 Мокрик Ярослав Любомирович м.Львів / Шевченків 25 24 49 2
11 Мартинюк Соломія Олександрівна м.Львів / Шевченків 24 21 45 3

Підсумки змагань

учасників ІІІ етапу Всеукраїнської олімпіади з англійської мови

11 клас (з врахуванням результатів апеляції)

№ з/п Прізвище, ім’я, по батькові учасника Район /місто Творча робота Усне мовлення Сума балів Місце
1 Бартків Людмила Олександрівна м.Львів/ Сихівський 29 22 51 2
2 Голодюк Мар’яна Ігорівна м.Львів/ Личаківський 24 15 39 3
3 Тереховська Марта Романівна м.Львів/ Личаківський 17 20 37 3
4 Нападій Анна Любомирівна м.Львів / Галицький 18 22 40 3
5 Грицак Богдан Степанович м.Львів/Галицький 29 27 56 1
6 Соловій Софія Романівна м.Львів / Залізн. 15 28 43 3
7 Мерза Соломія Володимирівна м.Львів / Залізн. 28 19 47 3
8 Клакович Ксенія Романівна м.Львів / Залізн. 22 20 42 3
9 Герман Яна Василівна м.Львів/ Франківський 27 19 46 3
10 Ситник Олена Романівна м.Львів / Франківський 26 23 49 2
11 Проць Ольга Василівна м.Львів / Шевченків 30 26 56 1
12 Сімашко Аліна Володимирівна м.Львів / Шевченків 18 24 42 3

Підсумки змагань 11 .02. 2017

учасників ІІІ етапу Всеукраїнської олімпіади з німецької мови

11 клас

Прізвище, ім’я учня Школа Район (місто) Творча робота Усне мовлення Сума балів Місцe
1 Біляк Христина ССЗШ № 28 Галицький 22 22 44 III
2 Бучковський Марко ССЗШ № 28 Галицький 22 25 47 II
3 КовальЮстина ССЗШ № 62 Галицький 22 16 38 III
4 Вантух Христина ССЗШ № 8 Личаківський 25 24 49 II
5 Гудз Анна-Христина ССЗШ № 8 Личаківський 19 20 39 III
6 Ярош Катерина ССЗШ № 8 Личаківський 28 21 49 II
7 Ладанівська Марта ССЗШ № 93 Сихівський 21 22 43 III
8 Квятковська Вікторія НВК ім. В. Симоненка Франківський 21 26 47 II
9 Гаврилів Оксана НВК імСимоненка Франківський 20 26 46 III
10 Мушак Анна-Марія Гімназія «Престиж» Шевченківський 21 22 43 III
11 Кобко Христина СЗШ №81 Шевченківський 26 20 46 III

Підсумки змагань 11 . 02. 2017

учасників ІІІ етапу Всеукраїнської олімпіади з німецької мови

10 клас

Прізвище, ім’я учня Школа Район (місто) Творча робота Усне мовлення Сума балів Місцe
1 Струс Юліан ССЗШ № 28 Галицький 22 25 47 II
2 Сидорчук Іоанна ССЗШ № 28 Галицький 26 14 40 III
3 Максимець Соломія ССЗШ № 62 Галицький 23 10 33 III
4 Чернікова Катерина СЗШ № 52 Галицький 21 26 47 II
5 Цішетська Вероніка Гімназія «Престиж» Шевченківський 23 15 38 III
6 Ходачок Юлія ССЗШ № 98 Сихівський 24 12 36 III
7 Роговська Софія СЗШ № 8 Личаківський 21 23 44 II
8 Зінько Іванна СЗШ № 8 Личаківський 17 23 40 III
9 Бабіна Олена НВК Симоненка Франківський 26 24 50 II
10 Макогін Софія ССЗШ № 2 Франківський 27 14 41 III

Підсумки змагань 11. 02. 2017

ІІІ етапу Всеукраїнської олімпіади з німецької мови

9 клас

Прізвище, ім’я учня Район (місто) Школа Творча робота Усне мовлення Сума балів Місце
1 Єлейко Ярема-Лука Галицький ССЗШ № 28 23 24 47 III
2 Бакай Богдана Галицький ССЗШ № 28 21 26 47 III
3 Гайнц Максиміліан Галицький ЛЛГ 25 27 52 II
4 Гладун Ярослав Галицький ЛЛГ 24 26 50 II
5 Українець Христ Шевченківськ Гімназія «Престиж» 21 23 44 III
6 Лопушанський Дмитро Личаківський СЗШ № 8 28 28 56 I
7 Маєвська Анна Личаківський СЗШ № 8 27 27 54 II
8 Татаровський Владислав Франківський ЛКГ 24 26 50 II
9 Лупак Діана Залізничний ЛУГГ 22 26 48 II

Результати

Всеукраїнської олімпіади

з французької мови

2017

9 клас

Прізвище, ім’я учня Місто/район Школа Творча робота Усне мовлення Сума балів Місце
1. Боженко Софія Олегівна Личаківський ССЗШ №37 24 20 44 II
2. Дмитрасевич Ірина Ростиславівна Личаківський ССЗШ №37 26 26 52 II
3. Львова Єлизавета Олександрівна Личаківський ССЗШ №37 25 28 53 II
4. Філяк Катерина Богданівна Личаківський ССЗШ №37 16 26 42 III
5. Цікало Назар Володимирович Личаківський ССЗШ №37 21 19 40 III
6. Бардин Уляна Романівна Личаківський ССЗШ №37 21 20 41 III
7. Поволокіна Марина Олександрівна Личаківський ССЗШ №37 23 25 48 II
8. Вілкова Софія Юріївна Франківський НВК ім. В.Стуса 23 18 41 III
9. Антонюк Вілорія Віталіїна Личаківський НВК Школа І ст..-гімназія 23 17 40 III

Результати

Всеукраїнської олімпіади

з французької мови

2017

10 клас

Прізвище, ім’я учня Місто/район Школа Творча робота Усне мовлення Сума балів Місце
1. Лесик Данило Романович Личаківський ССЗШ №37 22 26 48 II
2. Фурсик Анна Ігорівна Личаківський ССЗШ №37 23 25 48 II
3. Артимович Анна Василівна Личаківський ССЗШ №37 20 25 45 II
4. Тимчишин Софія Анастасія Андріївна Личаківський ССЗШ №37 25 27 52 II
5. Середа Данило Григорович Личаківський ССЗШ №37 17 30 47 II
6. Джурик Катерина Іванівна Личаківський ССЗШ №37 20 25 45 II
7. Маковейчук Олена Олександрівна Личаківський ССЗШ №37 23 30 53 I
8. Дворник Анна Богданівна Залізничний ССЗШ №15 17 27 44 III
9. Мисько Роман Михайлович Сихівський ССЗш №69 17,5 26 43,5 III
10. Хутка Ірина Андріївна Сихівський ССЗШ №69 22 23 45 II
11. Данилів Роман Романович Сихівський ССЗШ №69 16 27 43 III

Результати

Всеукраїнської олімпіади

з французької мови

2017

11 клас

Прізвище, ім’я учня Місто/район Школа Творча робота Усне мовлення Сума балів Місце
1. Мирка Ярина Володимирівна Личаківський ССЗШ №37 26 29 55 I
2. Левоновий Роман Андрійович Личаківський ССЗШ №37 20 25 45 II
3. Махнюк Софія Віталіївна Сихівський ССЗШ №69 24 17 41 II
4. Шмигель Софія Ярославівна Шевченківський ССЗШ №81 15 25 40 II
5. Шашевська Євгенія Георгіївна Залізничний ССЗШ №15 14 25 39 II
6. Петришак Софія Ігорівна Франківський НВК ім. В.Стуса 19 25 44 II

Результати

Всеукраїнської олімпіади

з іспанської мови

2017

9 клас

Прізвище, ім’я учня Місто/район Школа Творча робота Усне мовлення Сума балів Місце
1 Романська Оксана Богданівна Сихівський НВК «Школа-садок «Софія» 23 20 43 II
2 Грима Лідія Борисівна Сихівський НВК «Школа-садок «Софія» 24 24 48 I
3 Сеник Вікторія Іванівна Сихівський НВК «Школа-садок «Софія» 23 17 40 III
4 Вакшинська Наталія Юріївна Сихівський НВК»Школа-садок»Софія» 20 22 42 III

Результати

Всеукраїнської олімпіади

з іспанської мови

2017

10 клас

Прізвище, м.’я учня Місто/район Школа Творча робота Усне мовлення Сума балів Місце
1 Левицька Юлія Андріївна Сихівський НВК «Школа-садок «Софія» 23 22 45 I
2 Романів Юлія Ігорівна Сихівський НВК «Школа-садок «Софія» 15 20 35 II
3 Лаганяк Галина Святославівна Сихівський НВК «Ш-г»Сихівська» 17 17 34 III
4 Цундер Ольга Михайлівна Сихівський НВК «Школа-садок»Софія» 21 13 34 III

Результати

Всеукраїнської олімпіади

з іспанської мови

2017

11 клас

Прізвище, м.’я учня Місто/район Школа Творча робота Усне мовлення Сума балів Місце
1. Монда Патрісія Богданівна Сихівський НВК «Школа-садок «Софія» 26 26 52 I
2. Захарко Соломія-Софія Ігорів. Сихівський НВК «Школа-садок «Софія» 24 23 47 II
Конспект уроку СЗШ 75 тут
/Files/images/2016-2017/anglyska/7.jpg
Наш досвід

Цього тижня продовжено серію тренінгів із вчителями іноземних мов, які атестуються на І та ІІ кваліфікаційні категорії. Практичний підхід до проведення навчань з молодими педагогами ще раз доводить, що найкраще навчатися, коли навчаєш когось. Легке тремтіння відразу ж минає, як тільки розумієш, що усі твої колеги готові тобі допомогти та підтримати. Навіть невеличке домашнє завдання (підготуватися до проведення міні майстер-класу) дає кожному змогу консолідуватися та проявити свої професійні здібності.

Отже, позитивні сторони проведення міні майстер-класів:

1) Підготовча робота, яка спонукає переглянути власну діяльність, знайти свої сильні і слабкі сторони.

2) Опрацювання методичної літератури – робота над самоосвітою.

3) Обговорення обраної технології з колегами навчального закладу, де працює вчитель.

4) Удосконалення професійних навиків викладання та проведення майстер-класів.

5) Удосконалення навиків тренерської діяльності.

6) Обмін досвідом.

7) Навику аналізу та самоаналізу .

8) Самовдосконалення.

9) Розвиток комунікативних компетенцій (участь у дискусії, дебатах, обговоренні)

10) Підвищення мотивації завдяки усвідомленню значущості професії вчителя.

11) Об’єднання вчителів іноземних мов завдяки комунікативним методикам.

Найкращою оцінкою таких тренінгів є позитивні відгуки учасників під час неформального спілкування та у дискусіях у фейсбуці.

Дякую усім учителям англійської, німецької, іспанської та польської мов за активну участь, підтримку та спільну працю.

Назагал у тренінгах взяли участь 89 учителів.

Дякую усім керівникам ЗНЗ м. Львова, які розуміють важливість участі педагогічних працівників у таких методичних заходах!!!

С.Матис, методист НМЦО м. Львова

/Files/images/2016-2017/anglyska/IMG_8010.JPG

/Files/images/2016-2017/anglyska/IMG_8025.JPG

/Files/images/2016-2017/anglyska/IMG_8030.JPG

/Files/images/2016-2017/anglyska/IMG_8045.JPG

/Files/images/2016-2017/anglyska/IMG_8059.JPG

До уваги керівників ЗНЗ, учителів англійської мови та учнів 8-11 класів

Реєстрація учасників ІІІ міської інтернет-олімпіади з англійської мови завершується завтра, 11 лютого 2017р.

ІНТЕРНЕТ-ОЛІМПІАДА з англійської мови проводитиметься 12 лютого.Учні 8-9 класів виконуватимуть завдання з 10.00 до 12.00

Учні 10-11 класів - з 12.00 до 14.00

Зареєструватися можна за посиланням http://olymp.lpnu.ua/

Успіху!!!

Атестуємося чи вдосконалюємося?

Ми всі в очікуванні найгарячішої пори для вчителя – атестації. Кожен, хто атестується цього навчального року, намагається реалізувати свої амбіції, підтвердивши їх конкретними справами.

Надзвичайно приємно перебувати у колі однодумців, з якими легко думається і твориться. Сьогодні ми мали таку нагоду.

Робота з обдарованою молоддю

Вже стало хорошою традицією організовувати зустрічі учасників ІІІ етапу Всеукраїнської олімпіади з англійської мови напередодні проведення олімпіади.

Цього року така зустріч відбулася 8 лютого 2017р. у Львівській правничій гімназії. І не лише для знавців англійської, а й німецької мови. Програма заходу включала:

1. Інструктаж, ознайомлення з форматом проведення ІІІ етапу олімпіади.

2. Робота в групах.

3. Представлення спільно виконаного завдання.

4. Робота в малих групах (2 учасники і вчитель )

5. Підведення підсумків.

З якою метою проводяться такі зустрічі?

По-перше, учасники мають можливості заздалегідь познайомитися, що знімає психологічну напругу під час проведення олімпіади, адже приємно побачити знайомі обличчя і бути готовим до спілкування з друзями.

По-друге, є можливість порівняти себе з іншими учасниками, «оцінити свої сили».

По-третє, звернути увагу на свої слабкі сторони, зробити певні висновки як для учасників, так і для вчителів.

Слід зазначити, що усі учасники продемонстрували високі знання та готовність представити місто на обласному рівні. Учасники мають хороші навики роботи у великих та малих групах. Несподіванкою для усіх стало завдання, виконати яке довелося як учням так і вчителям. Кожна мала група (2 учні і 1 вчитель) отримала тему для дискусії (завдання з олімпіади минулого року), комунікувати на яку довелося протягом 4-5 хвилин. Окремі трійки організували навіть дискусії.

З учасниками олімпіади з англійської мови працювала методист НМЦО, вчитель англійської мови ЛФМЛ С. Матис; з німецької мови - вчителі німецької мови ССЗШ № 2 З.Ткачук і С. Осадчук

Усі учасники проявляли високий ентузіазм. Нехай віра у себе і власний успіх допоможе їм досягнути високих результатів!

С.Матис, методист НМЦО м. Львова

/Files/images/2016-2017/anglyska/20170209_153642.jpg

/Files/images/2016-2017/anglyska/20170209_154732.jpg

/Files/images/2016-2017/anglyska/20170209_155240.jpg

/Files/images/2016-2017/anglyska/20170209_161001.jpg

/Files/images/2016-2017/anglyska/20170209_162209.jpg

/Files/images/2016-2017/anglyska/20170209_162241.jpg

/Files/images/2016-2017/anglyska/20170209_162258.jpg

2 лютого 2017р. на базі СЗШ № 91 зібралися вчителі англійської та німецької мови (Шевченківського, Галицького та Личаківського районів), які атестуються на ІІ та І кваліфікаційну категорії. Організувавши майстер клас у грудні 2016р., ми домовилися про домашнє завдання, яке, за бажанням учителя, потрібно підготувати і представити своїм колегам. Учителі обговорювали питання розвитку комунікативних компетенцій, введення нової лексики, поєднання граматики і говоріння, мотивації і засобів її створення.

Учителі двох мов працювали разом. Ми усі мали можливість переконатися, що у нас єдиний комунікативний підхід і методи також однакові.

Приємно відзначити, з яким запалом і натхненням колеги ділилися досвідом, обговорювали актуальні питання і підтримували один одного. Думаю, що таким молодим кадрам буде під силу зреалізувати усі нововведення, які пропонує нам МОН і які диктує нам сьогодення.

Слід подякувати усім учасникам майстер класів за активну участь і відповідальність, з якою вони підійшли до виконання завдання.

Дякуємо адміністрації та вчителям кафедри англійської мови СЗШ № 91 за створення належних умов для проведення майстер класу.

Методист НМЦО м. Львова С.Матис

/Files/images/2016-2017/nozemn_movi/image-0-02-05-1101e5a6dcf03e07d1257c933ed4ee010a73cf87e6867cf824ea4b1d88493ffd-V.jpg

/Files/images/2016-2017/nozemn_movi/image-0-02-05-17a487c3db4a1e1ca079963253d94bd4a3ad5aaecb8a73ee52312df7681505d2-V.jpg

/Files/images/2016-2017/nozemn_movi/image-0-02-05-1bd14401e27575ec2a911df525f7377cc92df91aec49fa1dc4847f95a70812ac-V.jpg

/Files/images/2016-2017/nozemn_movi/image-0-02-05-5bd78cdc77dee3b22c40fdfde612d7d00e9e78c5a8fc5887274c9c70a68e5cbd-V.jpg

/Files/images/2016-2017/nozemn_movi/image-0-02-05-6403884f7d7a5002d6a4b8e76506791f6cd07fa49524c45fa9cbd1cc999aa44f-V.jpg

/Files/images/2016-2017/nozemn_movi/image-0-02-05-a6dac776dfcb4e7342899bd211f4583b76eacb67cfa2011752764a903815b539-V.jpg

/Files/images/2016-2017/nozemn_movi/image-0-02-05-c314ef826e62df18637032410e8e15ef3a9d3cc07ac324dcd8240324b63f5564-V.jpg

Навчальний тренінг з методики викладання англійської мови на тему “Excite, educate, inspire your students “.

25 січня 2017 року на базі СЗШ №96 відбувся навчальний тренінг з методики викладання англійської мови на тему “Excite, educate, inspire your students “. Учасники тренінгу - учителі ЗНЗ м.Львова.

Мета семінару – показати і навчити сучасного вчителя використовувати новітні креативні технології для використання на уроці англійської мови.

Спікер тренінгу – Наталія Ляшко, методист британського видавництва Express Publishing в Україні, засновниця дитячої кулінарної школи англійською мовою “ KIDS CHEF ACADEMY” , авторка книги для дітей “Talia in the kitchen”.

Всі учасники тренінгу отримали сертифікати і подарунки.

С.Матис методист НМЦО

/Files/images/2016-2017/nozemn_movi/DSCN1636.jpg

/Files/images/2016-2017/nozemn_movi/DSCN1640.jpg

/Files/images/2016-2017/nozemn_movi/DSCN1645.jpg

/Files/images/2016-2017/nozemn_movi/DSCN1655.jpg

/Files/images/2016-2017/nozemn_movi/DSCN1656.jpg

До уваги вчителів англійської мови!

13 лютого на базі Львівської лінгвістичної гімназії (вул. Кирила і Мефодія,17,а ) відбудеться конкурс з англійської мови серед учнів 9-11 класів ЗНЗ міста. Детальну інформацію про конкурс можна знайти за посиланням: https://www.lcc.lt/home/admissions/public-speakingcompetitions/international-english-public-speaking/ Реєстрація на сайті до 13 лютого. https://www.lcc.lt/forms/view.php?id=92 Після конкурсу планується проведення тестування TOEFL. Competition schedule: 9:30-10:00 – registration 10:00 - 12:00 – competition round 1 12:30 - 13:30 – final round and results’ announcement 15:00- 17:30 – TOEFL 18:00 - Meeting with parents/prospects Для більш детальної інформації, прохання звертатися за телефоном 0677070497 Світлана Матис LCC International English Public Speaking Competition THE GOAL LCC International University is an American type university in Klaipeda, Lithuania where the teaching language is English. Being a truly international university where 50% of all students are international students coming from 30 different countries and 60% of professors are English speakers from the USA and Canada, LCC International University wants to promote the use of English as a language for further studies as well as reward students who excel in their studies. LCC International University has partnered with schools in Eastern Europe since 2004 as we believe our University to be a great educational establishment for many future students. In our gratitude to our friendship with the schools and the Educational department, we present this competition as a way for students to be motivated to learn English well as this international language provides many opportunities for the future. A final motivation is the prize: the winners of each competition will be awarded a free trip to LCC International University in March where they will participate in the final round of the competition. Winners for similar competitions from Georgia, Ukraine, Russia, Latvia, Albania, Armenia, and Moldova will all meet at LCC in Klaipeda and the final winner will be selected. The winner will win a free semester at LCC International University. There will be many other prizes for the three best speakers, so that every student could feel motivated and encouraged by participating. THE THEME The theme for the competition is: Freedom and Confinement. The student can choose to interpret the theme in any way that they choose and have their own topic for their speech. PARTICIPATION Each school can delegate one participant and register him/her by filling out the form. We would strongly encourage schools to organize a public speaking competition in their schools in order to choose the best speaker. Participants must be students of the last two years in school. Registration deadline is January 31, 2017. The in country competitions will be held in February. The final competition will be held on March 29 at LCC International University in Klaipeda, Lithuania. THE SPEECH Participants will have to deliver a speech, the title and content of which will have to be connected with the theme for the competition in one or another way. Participants may interpret the theme in any way they wish, but may not use the theme as the title of their speech. Participants may be as creative as they can in interpretation of the theme because the judges will be looking for memorable speeches. Public speaking is more than just an act of speaking: it reveals personality, attitudes, general intelligence of the speaker, ability to concentrate, address the public, control one’s body and voice, and sustain positive atmosphere in the audience. The speech should not be longer than 5 minutes. THE PROCESS First Round During the competition Speakers will be divided into groups. Each group will have a maximum of 12 speakers, randomly assigned to each group. Speakers will speak in a random order. Speakers will deliver their 5 minute prepared speech which is connected with the theme for the competition. Speakers may not use any notes, props or visual aid. A timekeeper will give an audible signal at 4:30 minutes (to indicate that 30 seconds remain), at 5:00 minutes (to indicate that the participant’s time is up), and at 5:30 minutes (at which point the participant must conclude their speech immediately). The judges may ask questions at the end of the speech. Finals The number of speakers from each group selected for the finals by the judges will be two. Finalists will speak on the same theme and argument that they presented in the first round. The final speeches will be followed by a 3-4 minute question period. Questions may come from members of the audience or members of the judges‘ panel and participants should respond to each question individually. The Prize The winner of the competition in each country will win a trip to Lithuania in order to participate in the final round of the international competition. The final winner will win a free semester at LCC International University while the 2nd best speaker will win free participation at the Summer English language institute at LCC International University, Klaipėda, Lithuania. NEXT STEPS If you are interested in sending your school representative to this competition, fill out the registration form and we‘ll inform you of the next steps in the process. If you have any questions, email info@lcc.lt or call +370 46 310 460 for more information. We look forward to motivate your students together with you!

Круглий стіл "Викладання іноземних мов:нова візія, стратегія, напрямки"

12 січня 2017р. на база ЛФМЛ проведено круглий стіл «Викладання іноземних мов: нова візія, стратегія, напрямки» для керівників районних методичних об’єднань учителів іноземних мов: англійської, німецької, французької, іспанської та польської.

Приємно відзначити злагодженість, порозуміння та спільне бачення завдань та їх реалазації між усіма учасниками круглого столу.

Основною проблемою для роботи творчих груп вчителів німецької, французької та іспанс� Administration

Кiлькiсть переглядiв: 20069