НАКАЗ № 648р Про проведення учнівської інтернет-олімпіади з математики


IV міська учнівська інтернет-олімпіада з математики

Відповідно до плану роботи управління освіти департаменту гуманітарної політики Львівської міської ради на 2017 - 2018 н.р., 24 березня 2018 року в Iнформаційно-навчальному комп’ютерному комплексі Національного університету «Львівська політехніка» відбувся ІІ (очний) етап IV міської учнівської інтернет-олімпіади з математики для учнів 7 і 8 класів.

Відповідно до результатів І етапу запрошення на участь у ІІ етапі отримали 22 учні 7 класів та 43 учні 8 класів закладів освіти Львівщини. До роботи приступило 8 семикласників та 25 восьмикласників.

Із результатами олімпіади у вигляді рейтингової таблиці можна ознайомитися за посиланням: olymp.lpnu.ua.

Методисти С. Кисіль, Н.Босак


6 березня 2018 року Навчально-методичний центр освіти м. Львова на базі гімназії «Престиж» організував тренінг для учителів математики «Від творчого вчителя до компетентного учня».

Директор закладу Волошин Б.Я. презентував свій навчальний заклад, його особливості та здобутки.

Нестандартні підходи та техніки на уроках математики представили учителі гімназії Костюченко І.І., Сохорович О.Д., Боднар О.С.

Учителі математики закладів освіти м. Львова мали змогу самостійно випробувати техніку орігамі, яка може бути використана на уроках математики. Тренерами були учні 9 класів гімназії.

Показником якості заходу буда його тривалість, коли ніхто з учасників не поспішав покинути гостинні стіни, незважаючи на пізню годину.

Щира подяка всім учасникам тренінгу та адміністрації гімназії «Престиж»

Методисти НМЦО м. Львова С. Кисіль та Н. Босак

Сучасний учитель

/Files/images/2017-2018/matem/матем_13.JPG /Files/images/2017-2018/matem/матем_14.JPG

/Files/images/2017-2018/matem/матем_16.JPG /Files/images/2017-2018/matem/матем_17.JPG

/Files/images/2017-2018/matem/матем_18.JPG /Files/images/2017-2018/matem/матем.JPG

/Files/images/2017-2018/matem/матеммм.JPG


27 лютого 2018 у НМЦО м. Львова відбулося чергове засідання учасників проекту «Особливості взаємодії старшої та початкової школи, створення умов для успішної адаптації учнів 5 класу до предметного навчання, зокрема на уроках математики».

Тема засідання «Основні типи завдань на уроках математики та вимоги до них відповідно до віку учня».

Учителі початкової ланки познайомили з наскрізними лініями програми математики під час роботи на уроках за методикою класичного та розвивального навчання. Учасники проекту мали змогу порівняти ці методики, їхня оцінка вилилася у жваву дискусію.

Велика подяка учителям-початківцям, які поділилися досвідом роботи на уроках математики в 1-4 класах: Сенькович О.М. (СЗШ № 97), Воробець Г. З. (НВК «Один, два, три»).

Дякуємо усім присутнім за співпрацю.

До зустрічі на наступному засіданні.

Методисти НМЦО Н.Босак, С. Кисіль

Презентація

/Files/images/2017-2018/matematika/проект_мат_1.JPG /Files/images/2017-2018/matematika/проект_мат_3.JPG

/Files/images/2017-2018/matematika/проект_мат_2.JPG /Files/images/2017-2018/matematika/проект_мат_4.JPG

/Files/images/2017-2018/matematika/проект_мат_5.JPG /Files/images/2017-2018/matematika/проект_мат_6.JPG


Навчальний семінар «Як змінити урок відповідно до вимог сучасного учня?»

22 лютого 2018 року Навчально-методичним центром освіти м. Львова на базі СЗШ № 68 організовано навчальний семінар «Як змінити урок відповідно до вимог сучасного учня?»

Директор Гнус П.М. презентував учасникам семінару свій навчальний заклад, його особливості та здобутки.

Учителі математики закладів освіти м. Львова мали змогу відчути себе учнями на уроці математики та випробувати ті технології, які практикують сьогодні учителі СЗШ № 68.

Тренерами були педагоги Бридун О.М. та Червінська К.С.

Щира подяка всім учасникам навчального семінару та адміністрації СЗШ № 68 м.Львова.

Методисти НМЦО м. Львова С. Кисіль та Н. Босак

Презентації_математика

/Files/images/2017-2018/mat/матем_1.JPG /Files/images/2017-2018/mat/матем_15.JPG

/Files/images/2017-2018/mat/матем_18.JPG /Files/images/2017-2018/mat/матем_2.JPG

/Files/images/2017-2018/mat/матем_8.JPG

/Files/images/2017-2018/mat/матем_25.jpg


17 лютого 2018р. відбувся заочний тур інтернет-олімпіади з математики. Змагання тривали 3 астрономічних години (з 10.00 до 13.00).

До участі в олімпіаді зареєструвалися 546 учнів 7 класів та 611 учнів 8 класів. До роботи приступило 226 семикласників та 292 восьмикласники.

Згідно з Положенням про проведення міської інтернет-олімпіади з математики до участі у II етапі допускаються учні, які визначаються оргкомітетом згідно з рейтинговою таблицею.

20.02.2018 оргкомітетом та журі визначено учасників очного туру інтернет-олімпіади з математики. Ними стануть ті учні навчальних закладів, які за результатами заочного етапу набрали 17 і більше балів.

Нагадуємо, що очний етап відбудеться 24.03.2018. Учасник має мати при собі учнівський квиток або довідку з навчального закладу з фотографією.

Чекайте на запрошення. Успіхів на очному етапі!


30.01.2018 в НМЦО для вчителів математики відбувся тренінг "Формування компетентності підприємливості у навчальному процесі з використанням ІКТ". Під час тренінгу учасники мали змогу ознайомитися із сучасними підходами до формування підприємливості в учнів під час освітнього процесу. Окремо було розкрито питання використання бізнес-симуляцій (на прикладі української розробки -- бізнес-симуляції ViAL+) у закладах освіти.

Віталій Паздрій, генеральний директор Компанії Інтелектуальних Технологій, доцент кафедри стратегії підприємств Київського національного економічного університету ім. Вадима Гетьмана розповів як на практиці організовувались тренінги, літні бізнес-табори, регіональні бізнес-турніри в рамках проекту. Окреме питання було присвячене організації V Всеукраїнський бізнес-турнір "Стратегія фірми-2018".

/Files/images/2017-2018/zast/2.jpg

Вітаємо переможців ІІІ етапу Всеукраїнської олімпіади з математики у 2017-2018 н.р.!

26 грудня 2017 у НМЦО м. Львова відбулося друге засідання учасників проекту «Особливості взаємодії старшої та початкової школи, створення умов для успішної адаптації учнів 5 класу до предметного навчання, зокрема на уроках математики».

Тема засідання «Критерії оцінювання математики в початковій школі: нормативні документи та коментарі до них».

Велика подяка учителям-початківцям, які поділилися досвідом роботи на уроках математики в 1-4 класах: Лещишин М.М (СЗШ № 48), Вівчар О З. (СЗШ № 36).

Дякуємо усім присутнім за співпрацю.

До зустрічі на наступному засіданні.

Методисти НМЦО Н.Босак, С. Кисіль

Оцінювання ПШ

/Files/images/2017-2018/matematika/IMG_6283.JPG /Files/images/2017-2018/matematika/матем__5.JPG

/Files/images/2017-2018/matematika/матем__2.JPG /Files/images/2017-2018/matematika/матем_3-.JPG

/Files/images/2017-2018/matematika/матем_1.JPG /Files/images/2017-2018/matematika/матем_4-.JPG

/Files/images/2017-2018/matematika/матем_6-.JPG


Навчальний семінар «Шляхи мотивації навчальної та пізнавальної діяльності сучасного учня»

21 грудня 2017 року Навчально-методичним центром освіти м. Львова на базі ССЗШ № 93 організовано навчальний семінар «Шляхи мотивації навчальної та пізнавальної діяльності сучасного учня».

Щоб навчити дитину, треба не просто передати їй знання і вміння, а й викликати в неї відповідну активність, пізнавальну чи практичну. Важливим структурним елементом цієї активності є мотивація, в якій виявляється ставлення школярів до навчання.

На розгляд учителів методисти НМЦО С.Кисіль та Н.Босак представили короткий аналіз методів і способів мотивації інтересу до навчання математики в учнів.

Учасники семінару відчули себе справжніми п’ятикласниками на інтегрованому уроці математики та інформатики, який презентувати Хомик Я. І. та Ковальчук І. Я., учителі математики та інформатики ССЗШ № 93.

Учитель математики СЗШ № 98 Сало О.В. поділилася досвідом проведення пленерного уроку-квесту для 10 класу: плюси та мінуси такого уроку.

На завершення семінару учні 8 класу ССЗШ № 93 представили учасникам семінару виставу-казку «Нові пригоди Попелюшки» (авторська робота учителя математики Думанської М.М. (ССЗШ № 93))

У заході взяли участь методисти НМЦО та вчителі математики закладів освіти міста.

Щира подяка всім учасникам навчального семінару та адміністрації ССЗШ № 93 м.Львова.

Методисти НМЦО м. Львова С. Кисіль та Н. Босак

Інтегрований урок_математика_інформатика

Пленерний урок-квест

/Files/images/2017-2018/matematika/ССЗШ_93.1.JPG /Files/images/2017-2018/matematika/ССЗШ93..JPG
/Files/images/2017-2018/matematika/ССЗШ93.11.JPG /Files/images/2017-2018/matematika/ССЗШ93.2.JPG
/Files/images/2017-2018/matematika/ССЗШ93.3.JPG /Files/images/2017-2018/matematika/ССЗШ93.4.JPG
/Files/images/2017-2018/matematika/ССЗШ93.5.JPG /Files/images/2017-2018/matematika/ССЗШ93.7.JPG
/Files/images/2017-2018/matematika/ССЗШ93.8.JPG

6 грудня 2017р. у СЗШ № 13 м. Львова відбувся інтегрований урок з української мови та математики на тему «Золота підкова Львівщини» (для учнів 9 класу).

Урок провели Б. Гупало (учитель української мови та літератури) та Н. Босак (учитель математики).

/Files/images/2017-2018/matematika/СЗШ_13.jpg


6 грудня 2017р. у ЛНВК ім. В.Стуса відбувся бінарний кейс-урок з християнської етики та математики з елементами психології на тему «Формула любові» (для учнів 10 класу).

Урок провели Г. Калашник(учитель християнської етики), О. Михайлів (учитель математики) та І. Ковальчук (шкільний психолог).

/Files/images/2017-2018/matematika/Стуса_1.JPG /Files/images/2017-2018/matematika/Стуса_2.JPG

/Files/images/2017-2018/matematika/Стуса_3.JPG /Files/images/2017-2018/matematika/Стуса_5.JPG


/Files/images/2017-2018/matematika/Стуса_4.JPG /Files/images/2017-2018/matematika/Стуса_6.JPG

/Files/images/2017-2018/matematika/Стуса_7.JPG


30 листопада 2017р. у приміщенні Класичної гімназії при ЛНУ ім. Івана Франка відбувся навчальний семінар для учителів математики закладів освіти м. Львова «Застосування інформаційно-комунікативних технологій на уроках математики: працюємо на мультиборді»

Розпочався захід привітальним словом директора Класичної гімназії Джали Ю.С, який представив заклад освіти, поділився здобутками, досягненнями та надбаннями.

Процес оновлення системи освіти супроводжується впровадженням в навчально-виховний процес нових освітніх технологій. Методика викладання предмета з демонстраційно-моделюючими програмними засобами є новою комп’ютерно-інформаційною технологією. Інформатизація навчального процесу є одним з пріоритетних стратегічних завдань реформування освіти.

Учитель математики Класичної гімназії Харитонова М.Р. поділилася досвідом використання ІКТ на уроках математики, провела огляд основних математичних сайтів, які є корисними при підготовці та проведенні уроку. Мартою Ростиславівною були запропоновані практичні ілюстрації використання мультиборда на окремих уроках у 5-6 класах.

Учитель математики СЗШ № 83 Леган М.О. продемонстрував роботу з програмою щодо складання тестів для навчання та контролю: формування набору тестових завдань, їх види, схеми оцінювання.

Комп’ютери, смартфони, планшети, Інтернет тасоціальні мережі, вільний доступ доінформації, легкість комунікації – усе цетепер єневід’ємною частиною шкільного і не тільки життя. Задопомогою ґаджетів миможемо здійснити віртуальну подорож, побувати убудь-якій країні, побачити увесь світ лише натиснувши одну клавішу! Таке розширення доступу до інформації, швидкість її передачі вимагає від учителя знати про ті новинки техніки, які знають їх учні, і вміти ними користуватися. А мультиборд – це один з ґаджетів, який треба освоїти кожному учителеві. Методисти НМЦО наголосили на доцільності та ефективності використання усіх доступних технічних засобів у роботі сучасного учителя.

30 листопада 2017р. у приміщенні Класичної гімназії при ЛНУ ім. Івана Франка відбувся навчальний семінар для учителів математики закладів освіти м. Львова «Застосування інформаційно-комунікативних технологій на уроках математики: працюємо на мультиборді».

Щира подяка всім учасникам навчального семінару та адміністрації Класичної гімназії при ЛНУ ім. Івана Франка

Методисти НМЦО м. Львова С. Кисіль та Н. Босак

/Files/images/2017-2018/matematika/матем.JPG /Files/images/2017-2018/matematika/матем_2.JPG

/Files/images/2017-2018/matematika/матем_3.JPG /Files/images/2017-2018/matematika/матем_4.JPG

/Files/images/2017-2018/matematika/матем_5.JPG /Files/images/2017-2018/matematika/матем_6.JPG

/Files/images/2017-2018/matematika/матем1.JPG


Підсумкові результати ІІ етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з математики

Попередні результати ІІ етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з математики


Математика - це мова, якою написана книга природи.

Г. Галілей

26 жовтня 2017р. у приміщенні ЛССЗШ № 37 відбувся майстер-клас «Формування творчої особистості школяра на уроках математики в природному середовищі».

Розпочався захід привітальним словом директора ЛССЗШ № 37 Оверка В.П., який представив заклад освіти, поділився здобутками, досягненнями та надбаннями.

Проблема оновлення змісту освіти вимагає пошуку нових форм і методів навчання. У цьому навчальному році вчителі математики закладів освіти м. Львова проводять деякі уроки «просто неба», які називають пленерними уроками.

В освіті пленерний урок — це урок, проведений не в класі, а просто неба із залученням багатства довкілля в усіх його проявах для того, щоб вчитися бачити, слухати і розуміти навколишній світ. Такі уроки проводяться без мобільних телефонів, ґаджетів, комп’ютерної техніки, калькуляторів тощо.

На таких уроках учні можуть не лише побачити те, що вони вчать, а й доторкнутися, роздивитися. Тому вони набагато краще засвоюють навчальний матеріал.

Проведення пленерного уроку є досить ефективним для розвитку мислення, фантазії, розширення світогляду, створення позитивного емоційного ставлення до процесу навчання. Це сприяє формуванню в учнів креативності, глобального мислення, розвитку пізнавальної, діяльнісної, мовленнєвої та інформаційної компетентностей. На таких уроках вдало поєднується теорія з практикою та реальним життям. Про доцільність та ефективність проведення таких уроків розповіли методисти НМЦО С. Кисіль, Н. Босак.

У 2016-2017 н.р. працювала міська творча група учителів математики над створенням конспектів таких уроків та їх апробацією. Члени цієї творчої групи Панченко С. Ю., учитель математики ЛССЗШ № 37, та Черпак Н. В., учитель математики ліцею «Еколенд», поділилися практичним досвідом проведення таких уроків. А саме, учителі провели для присутніх уроки на тему «Масштаб» (Панченко С. Ю.), «Координатна площина» (Черпак Н.В.).

Щира подяка всім учасникам майстер-класу та адміністрації ЛССЗШ № 37.

Методисти НМЦО м. Львова С. Кисіль та Н. Босак

Презентації_математика

/Files/images/2017-2018/matematika/IMG_6071.JPG /Files/images/2017-2018/matematika/IMG_6063.JPG

/Files/images/2017-2018/matematika/IMG_6133.JPG /Files/images/2017-2018/matematika/IMG_6146.JPG

/Files/images/2017-2018/matematika/IMG_6177.JPG /Files/images/2017-2018/matematika/IMG_6179.JPG

/Files/images/2017-2018/matematika/IMG_6096.JPG /Files/images/2017-2018/matematika/IMG_6113.JPG

/Files/images/2017-2018/matematika/IMG_6117.JPG /Files/images/2017-2018/matematika/IMG_6151.JPG


«Особливості взаємодії старшої та початкової школи, створення умов для успішної адаптації учнів 5 класу до предметного навчання, зокрема на уроках математики»

Упродовж усього життя нам (і дорослим, і дітям) доводиться адаптуватись до різних ситуацій. Переступаючи поріг школи, дитина також увесь час адаптується: до дітей, до вчителів, до уроків, до нового режиму дня. Одним зі складних адаптаційних періодів є навчання у 5-му класі.

Перехід із молодшої школи до основної пов’язаний із внесенням змін у динамічні стереотипи спілкування, діяльності, а також зі збереженням окремих компонентів попереднього соціального досвіду.

Адаптація дитини до навчання в середній школі відбувається не одразу. Це досить тривалий процес, пов’язаний зі значним навантаженням на всі системи організму.

Як свідчить аналіз, учителі, які викладають у 5-х класах, часто не бачать різниці між п’ятикласниками й іншими школярами основної школи. І як результат – завищені вимоги до цих учнів, зниження рівня навчальних досягнень, мотивації навчання. Такий підхід до навчання може ускладнити процес адаптації школярів.

Але ж і ми, вчителі, також проходимо період адаптації: нам потрібно запам’ятати нових учнів, вивчити їхні особливості, переключитися на роботу з п’ятикласниками, враховуючи основні психологічні особливості дітей цього віку. І чим швидше ми, вчителі, і учні знайдемо ті спільні шляхи, тим швидше пройде адаптація в учнів 5-го класу.

Що викликає стрес у п’ятикласників? Як допомогти учителеві при переході від «великих» до «маленьких»? Чому виникають непорозуміння між початковою та основною школами? На ці та ще цілий ряд запитань має дати відповіді проект «Особливості взаємодії старшої та початкової школи, створення умов для успішної адаптації учнів 5 класу до предметного навчання, зокрема на уроках математики».

У вівторок 17 жовтня 2017р в приміщенні Навчально-методичного центру освіти м. Львова відбулося перше засідання учасників зазначеного проекту. Його учасниками були учителі математики ЗНЗ м. Львова, які викладають у 5 класах. Під час дискусії, яка виникла після ознайомлення з різноманітними рекомендаціями роботи з п’ятикласниками, представленими методистами НМЦО Н. Босак, С. Кисіль, Т. Грищенко, було виявлено нагальні проблеми, які вникають в учителів під час проведення уроків математики у 5 класах: рівень вимог, оцінювання, оформлення, поведінка тощо.

Дякуємо усім присутнім за співпрацю. До зустрічі на наступному засіданні.

Методисти НМЦО Н.Босак, С. Кисіль.

Презентація

/Files/images/2017-2018/matematika/IMG_6040.JPG /Files/images/2017-2018/matematika/IMG_6041.JPG

/Files/images/2017-2018/matematika/IMG_6046.JPG /Files/images/2017-2018/matematika/IMG_6048.JPG

/Files/images/2017-2018/matematika/IMG_6049.JPG /Files/images/2017-2018/matematika/IMG_6051.JPG


7 вересня 2017 р. в актовій залі СЗШ № 96 відбувся круглий стіл для учителів математики «Новий навчальний рік: зміни, плани, перспективи», у роботі якого взяли участь заступник директора ЛРЦОЯО Миляник А.І., міський координатор ММК «Кенгуру» Хирівський І. В., методисти НМЦО м. Львів Босак Н.В. та Кисіль С.М. та учителі математики ЗНЗ м. Львова.

З матеріалами заходу можна ознайомитися:

Програмка

Презентаціії:«Зміни і плани»,«ЗНО»,«Творча група»,«Кенгуру».

Щира подяка всім учасникам Круглого столу та адміністрації СЗШ № 96 м. Львова

/Files/images/2017-2018/matematika/20170907_153528.jpg /Files/images/2017-2018/matematika/20170907_153556.jpg

/Files/images/2017-2018/matematika/20170907_154106.jpg /Files/images/2017-2018/matematika/20170907_164307.jpg

/Files/images/2017-2018/matematika/20170907_170116.jpg /Files/images/2017-2018/matematika/20170907_165852.jpg


Методичні рекомендації викладання предмету "Математика" у 2017-2018 н.р. тут

Шановні колеги!
/Files/images/2016-2017/matematika_2/математика.jpg Учителі математики, ті, які щодня розшифровують у дитячих зошитах рівняння, інтеграли, приклади та багато інших незрозумілих записів!

Завершується ще один навчальний рік. Для кожного з нас він був різним: коротким чи довгим, складним чи простим, визначальним чи поворотним. Одне точно: він був неповторним.

Але як усе хороше і не дуже хороше, цей навчальний рік завершується. Хочемо подякувати за те, що Ви були з нами: за активну участь у семінарах, тренінгах, круглих столах, майстер-класах, за велику роботу в підготовці та проведенні Всеукраїнської учнівської олімпіади та міської інтернет-олімпіади з математики.

Бажаємо Вам на наступні роки натхнення і творчості, ентузіазму і терпіння. Будьте здоровими і щасливими, живіть під мирним небом – з любов’ ю і надією в серці, плекайте довіру до людей і гармонію в собі!

Щоб від життя була завжди лиш радість,

А ще – любов і шана від людей.

Бажаємо Вам багато літ прожити,

Душею й серцем молодіти!

Гарного, теплого, сонячного літа!

До нових зустрічей у новому навчальному році.

Щиро Ваші методисти НМЦО Н.Босак, С. Кисіль.

/Files/images/2016-2017/matematika_2/математика2.jpg


/Files/images/2016-2017/matematika_3/математика1.jpg


Семінар «Як навчити дитину мислити»

25 квітня 2017 року Навчально-методичним центром освіти м. Львова на базі СЗШ № 67 проведено семінар «Як навчити дитину мислити».

Робота семінару пройшла під гаслом «Мислення – це майстерність виокремити вічне з тимчасового».

Заступник директора Мандрик Г.А. та керівник ШМО учителів математики Овчар О.М., представили навчальний заклад, школу з добрими традиціями.

Методистами НМЦО було підготовлено довідку про способи та форми організації мисленнєвої діяльності на уроках математики.

Учителі математики ЗНЗ Залізничного району м. Львова поділилися власним досвідом роботи, способами і методами.

- Семчишин Б.Є., учитель математики ЛФМЛ, продемонструвала нестандартні приклади зі шкільного курсу, які дають можливість активізувати мислення учнів, створити проблемну ситуацію на уроці для подальшого зацікавлення учня предметом.

- Кокорудзь Р.Є., учитель математики ЛФМЛ, провів коротке порівняння змісту програми з математики у різних освітніх системах, змісту завдань у математичному конкурсі «Кенгуру» в різних країна», навів приклади нестандартних запитань та відповідей при підготовці учнів до вступу у ЛФМЛ

- Сидоренко О.П., учитель гімназії «Євшан», представила історичні матеріали, які варто використовувати на уроках математики, розповіла про цікаві дослідницькі учнівські роботи, що були в різні роки представлені на міському математичному конкурсі в гімназії.

- Сороківська М.П. (НВК «Гроно») та Борбуляк Л.Б. (СЗШ № 67) розповіли про власний досвід організації та проведення нетрадиційних уроків.

У заході взяли участь методисти НМЦО та вчителі математики ЗНЗ міста.

Щира подяка всім учасникам навчального семінару та адміністрації СЗШ № 67 м. Львова.

Методисти НМЦО м. Львова С. Кисіль та Н. Босак

/Files/images/2016-2017/collage.jpg

Зустріч з автором підручника «Алгебра» для 9 класу (в-во «Ранок»)

06 квітня 2017 в приміщенні Навчально-методичного центру освіти м. Львова відбулася зустріч учителів математики ЗНЗ м. Львова з Юрієм Олексійовичем Захарійченком, автором підручників «Алгебра» для 8 і 9 класів (видавництво «Ранок»).

Пан Ю.Захарійченко представив до уваги присутніх новий підручник «Алгебра» для учнів 9 класу, структуровану лінію його побудови та новації для зв’язку між текстом підручника та реальністю.

Присутні учителі математики виявили бажання продовжити спілкування з авторами нових підручників з метою виявлення оптимального вибору підручника для роботи.

Дякуємо присутнім за участь у заході.

С. Кисіль, Н. Босак, методисти НМЦО м. Львова.

/Files/images/2016-2017/matematika_2/collage.jpg

На допомогу учителям математики, які викладають у 9 класах
ОСОБЛИВОСТІ ПРОВЕДЕННЯ ДПА З МАТЕМАТИКИ У 9 КЛАСІ

В 2016-2017 Н.Р.

Додаток до листа МОН УКРАЇНИ

від 13 березня 2017 року № 1/9-149

«Про проведення державної підсумкової
атестації у загальноосвітніх навчальних
закладах, у 2016/2017 навчальному році»

Математика

Для проведення державної підсумкової атестації готують декілька варіантів атестаційних робіт. Для учнів загальноосвітніх класів пропонується поділити роботу на 3 частини.

Перша частина– 10-12 завдань у тестовій формі з однією правильною відповіддю на кожне завдання. Для кожного тестового завдання рекомендується подати 4-5 варіантів відповіді.

Виконуючи завдання першої частини, учень не повинен наводити будь-які міркування. Завдання з вибором відповіді вважається виконаним правильно, якщо в роботі указана тільки одна літера, якою позначена правильна відповідь.

Друга частинаатестаційної роботи може складатися із 4-6 завдань відкритої форми з короткою відповіддю.

Третя частинаатестаційної роботи може складатися з 3-4 завдань відкритої форми, для яких учні мають подати розгорнуту відповідь.

Завдання третьої частини вважаються виконаними правильно, якщо учень навів розгорнутий запис розв’язування завдання з обґрунтуванням кожного етапу розв’язання та надав правильну відповідь. Правильність виконання завдань третьої частини оцінює вчитель відповідно до критеріїв і схеми оцінювання завдань, з якими учні завчасно ознайомлені.

Для класів з поглибленим вивченням математики пропонується додатичетверту частину роботи. Її рекомендується скласти із 3 завдань, що відповідають програмі поглибленого вивчення математики.

У кожній із частин атестаційної роботи рекомендується поєднати завдання з алгебри і геометрії у орієнтовному відношенні 2 до 1. Також завдання мають охоплювати увесь курс математики 5-9 класу.

Завдання третьої та четвертої частин атестаційної роботи учні виконують на аркушах зі штампом відповідного загальноосвітнього навчального закладу.

Державна підсумкова атестація з математики проводиться протягом 135 хв. для учнів загальноосвітніх класів. Учні класів з поглибленим вивченням математики виконують атестаційну роботу протягом 180 хвилин.

Для оцінювання письмової роботи необхідно користуватися критеріями оцінювання затвердженими наказом МОН від 21.08.2013 № 1222 «Про затвердження орієнтовних вимог оцінювання навчальних досягнень учнів із базових дисциплін у системі загальної середньої освіти». Систему переведення балів у оцінку обґрунтовують і оприлюднюють

ІІІ етап інтернет-олімпіади з математики 4 березня 2017 р відбувся ІІ (очний) етап ІІІ інтернет-олімпіади з математики. Відповідно до рейтингу за результатами І (заочного) етапу запрошення на участь отримали 45 учнів 10-х класів та 46 учнів 8-х класів. До роботи над завданнями приступили 18 учнів 10-класів та 19 учнів 8-х класів навчальних закладів м. Львова. З рейтинговою таблицею результатів можна ознайомитися за посиланням http://olymp.lpnu.ua

Семінар «Організація дослідницької роботи учнів з математики та інформатики»

23 березня 2017 року Навчально-методичним центром освіти м. Львова на базі Класичної гімназії при ЛНУ ім. Івана Франка проведено спільний семінар «Організація дослідницької роботи учнів з математики та інформатики».

Робота семінару пройшла під гаслом «Дитина від своєї природи – допитливий дослідник, відкривач світу…»

Учителі математики та інформатики ЗНЗ Франківського району м. Львова поділилися своїм досвідом дослідницької роботи з учнями.

- М. Бадзо, учитель математики Класичної гімназії при ЛНУ ім. Івана Франка, розповіла про особливості організації дослідницької роботи, основні її етапи та представила кращі напрацювання учнів гімназії, які були гідно відзначені на різноманітних конкурсах;

- П. Бачинський, учитель інформатики СЗШ № 50, психолог-консультант, тренер, керівник львівського представництва Українського інституту Позитивної психотерапії та менеджменту, провів фасилітаційну сесію, під час якої познайомив учителів з «Методом хвилі»;

- Н. Заверуха, учитель інформатики Класичної гімназії при ЛНУ ім. Івана Франка, познайомила присутніх з інтернет-сервісами для створення інтерактивних вправ на уроках;

- М. Харитонова, учитель математики Класичної гімназії при ЛНУ ім. Івана Франка, розповіла про можливості мультиборда та зробила огляд інтернет-ресурсів, які можна використовувати при підготовці та проведенні уроків, для організації дослідницької діяльності.

У заході взяли участь методисти НМЦО та вчителі математики і інформатики ЗНЗ міста.

Щира подяка всім учасникам навчального семінару та адміністрації Класичної гімназії при ЛНУ ім. Івана Франка м.Львова.

Методисти НМЦО м. Львова С. Кисіль та Н. Босак

/Files/images/2016-2017/matematika_2/вптььб.jpg

/Files/images/2016-2017/matematika_2/е355.jpg

/Files/images/2016-2017/matematika_2/швлб б.jpg

/Files/images/2016-2017/matematika_2/434666.jpg

/Files/images/2016-2017/matematika_2/рььб.jpg

/Files/images/2016-2017/matematika_2/имсрвя.jpg

/Files/images/2016-2017/matematika_2/лнгшш.jpg

/Files/images/2016-2017/matematika_2/мквтф.jpg

/Files/images/2016-2017/matematika_2/апрь.jpg

Навчальний семінар
«Нестандартний урок як форма організації навчання» (методичні рекомендації моделювання нестандартних уроків)

23 лютого 2017 року Навчально-методичним центром освіти м. Львова на базі СЗШ № 29 проведено навчальний семінар «Нестандартний урок як форма організації навчання».

Директор СЗШ № 29 п. О. Верхівська презентувала учасникам семінару свій навчальний заклад, його особливості та здобутки.

На розгляд учителів методисти НМЦО С.Кисіль та Н.Босак представили різні класифікації та види нестандартних уроків, їх особливості.

Учителі математики ЗНЗ Личаківського району м. Львова поділилися своїм досвідом організації та проведення таких уроків. Зокрема:

- Н.Пастушенко (СЗШ № 29) «Як зробити урок математики цікавим»;

- Ю. Дуфенюк (СЗШ № 29) «Ігрові форми та методи роботи на уроках математики»;

- Н. Шпаковська (СЗШ № 29) «Елементи інноваційних технологій на уроках математики»;

- Р.Мартин (СЗШ № 29) «Методичні рекомендації моделювання нестандартних уроків»;

- С. Панченко (ССЗШ № 37) «Нетрадиційні елементи уроку при розв’язуванні нестандартних задач»;

- З. Білоус (СЗШ № 29) «Різноманітні форми організації навчання на уроках математики».

У заході взяли участь методисти НМЦО та вчителі математики ЗНЗ міста.

Щира подяка всім учасникам навчального семінару та адміністрації СЗШ № 29 м.Львова.

Методисти НМЦО м. Львова С. Кисіль та Н. Босак

/Files/images/2016-2017/rzne/1.jpg

/Files/images/2016-2017/rzne/2.jpg

/Files/images/2016-2017/rzne/3.jpg

/Files/images/2016-2017/rzne/4.jpg

/Files/images/2016-2017/rzne/5.jpg

/Files/images/2016-2017/rzne/6.jpg

/Files/images/2016-2017/rzne/7.jpg

/Files/images/2016-2017/rzne/8.jpg

/Files/images/2016-2017/rzne/9.jpg

/Files/images/2016-2017/rzne/10.jpg

Нестандартний урок
ІКТ на уроках математики
Розвиток предметної компетентності на уроках математики
Як зробити урок
Ігрові форми та методи роботи на уроках математики
Презентація тут
Інтернет-олімпіада з математики

11 лютого 2017 року відбувся І (заочний) етап ІІІ міської учнівської олімпіади з математики для учнів 8 та 10 класів.

Для участі в олімпіаді зареєструвалися 528 учнів з 8 класів та 426 учнів з 10 класів.

ІІ (очний) етап відбудеться 04 березня 2017р. на базі бібліотеки Національного університету «Львівська політехніка»вул. Митрополита Андрея, 3 (ІVповерх).

Початок олімпіади - 10.00.

Реєстрація з 09.00.

Запрошення на участь у ІІ етапі будуть розіслані на електронні скриньки учасників. Учні повинні мати з собою учнівський квиток, або довідку з навчального закладу з фотографією.

Дякуємо всім, хто цікавиться математикою!

Методисти НМЦО Н.Босак, С. Кисіль

Зареєструватись на інтернет-олімпіаду можна на сайті

Olymp.lpnu.ua

НАГАДУЄМО!

Що реєстрація на інтернет-олімпіаду з математики закінчується 10.02.2017 року

5 січня 2017 р на базі СЗШ № 91 Навчально-методичним центром освіти м. Львова проведено круглий стіл «Розвиток творчих здібностей на уроках математики». У круглому столі взяли участь учителі математики ЗНЗ м.Львова.

Показником якісної діяльності вчителя є уміння учнів диспутувати, доводити власне твердження, володіння достатнім словниковим запасом, перенесення знань, умінь і навичок у нові ситуації, прояв критичності і незалежності суджень, здатність фантазувати, допитливість, винахідливість, уміння працювати з різними словниками та довідковою літературою, здатність висувати гіпотези, знаходити несподівані асоціації, прояв самостійності. А математичні здібності – це здатність утворювати на математичному матеріалі узагальнені, згорнуті, гнучкі й обернені асоціації та їх системи.

Методистами НМЦО С.Кисіль та Н.Босак було підготовлено інформацію про математичні здібності, проведено аналіз типів завдань, що сприяють їх розвитку.

Учителі математики шкіл міста поділилися досвідом використання різних способів викладання, які сприяють розвитку математичних здібностей.

А саме, учитель математики СЗШ № 91 Карпунь І. І. поділилася своїм баченням місця учителя на уроці математики, його вплив на ставлення учня до предмету.

Учитель математики СЗШ № 92 Баран А.І. представила власні практичні напрямки роботи, які дають можливість учителеві змусити учнів по новому подивитися на рутинну роботу на уроках математики: нестандартний підхід до розв’язування прикладів.

Учитель математики СЗШ № 91 Степанюк І.В. познайомила з власним підходом до підбору творчих завдань при вивченні окремих тем як у класах з поглибленим вивченням математики, так і в класах, де математика вивчається на рівні стандарту.

На завершення учитель інформатики СЗШ № 91 Куцик В.М ознайомив присутніх з хмарними технологіями, а саме представив практичні рекомендації щодо їх застосування, які були цікавими для всіх учасників круглого столу, не зважаючи на рівень їх комп’ютерної грамотності.

Щира подяка всім учасникам круглого столу та адміністрації СЗШ № 91.

Методисти НМЦО м. Львова С. Кисіль та Н. Босак

/Files/images/2016-2017/matematika_2/4.jpg

/Files/images/2016-2017/matematika_2/5.jpg

/Files/images/2016-2017/matematika_2/6.jpg

/Files/images/2016-2017/matematika_2/7.jpg

/Files/images/2016-2017/matematika_2/8.jpg

/Files/images/2016-2017/matematika_2/9.jpg

Презентації

Використання хмарних технологій тут

Творчі завдання на уроках математики тут

Шевченківського району тут

/Files/images/2016-2017/matematika_2/1.jpg
Вітаємо переможців
ІІІ етапу Всеукраїнської олімпіади з математики!
7 клас

Голополосова Віталія, учня ССЗШ№52 (учитель Лагоша А.Г.) – І місце;

Невмержицького Данила, учня ЛАГ (учитель Занов’як С.С.) – ІІ місце;

Кривеня Павла, учня ЛАГ (учитель Занов’як С.С.) – ІІІ місце;

Гимон Софію, ученицю СЗШ № 32 (учитель Левківська Н.М.) – ІІІ місце;

Серивка Остапа, учня НВК «Школа-ліцей «Оріяна» (учитель Суха З.І.) – ІІІ місце;

Щура Олександра, учня ЛКГ (учитель Бадзо М. І.) – ІІІ місце;

Білай Анастасію, ученицю НВК «ШЕЛ» (учитель Петрів Н.В.) – ІІІ місце.

8 клас

Поважуха Віктора, учня ССЗШ№52 (учитель Лагоша А.Г.) – ІІ місце;

Ляховського Даниїла, учня ССЗШ№52 (учитель Лагоша А.Г.) – ІІІ місце;

Тимощук Катерину, ученицю ЛАГ (учитель Добосевич М.С.) – ІІІ місце;

9 клас

Лопушанського Дмитра, учня ЛСЗШ №8 (учитель Михайлюк І.М.) – ІІ місце

10 клас

Шувар Софію, ученицю ССЗШ № 2 (учитель Шувар В. В.) – ІІ місце;

Дмитришин Марія ученицю НВК «Гроно» (учитель Білявська С.І.) – ІІІ місце;

11 клас

Германюс Інесу, ученицю СЗШ №21 (учитель Мудрак І.М.) – ІІІ місце;

Кваснія Сергія, учняНВК «ШЕЛ» (учитель Горняткевич Н.І.) – ІІІ місце;

Щира подяка учасникам ІІІ етапу Всеукраїнської олімпіади з математики!

Ждану Артуру, учню 7 класу СЗШ №42 (учитель Смалюх В.С.);

Подвірному Даниїлу, учню 7 класуСЗШ № 31 (учитель Балаш Г. Д.);

Стельмаху Максиму, учню 7 класу ССЗШ № 46 (учитель Кузяк Н.С.);

Ярошку Тарасу, учню 7 класу СЗШ № 66 (учитель Коркуна В. В.);

Книшу Матвію, учню 8 класу СЗШ № 84 (учитель Фостяк Г.Я.);

Пилип’як Анастасії, учениці 8 класу НВК «Симоненка» (учитель Процак Л. Я.);

Фурдичку Назару, учню 8 класу ССЗШ № 46 (учитель Войців Л.О.);

Корнєва Юлія, учениці 9 класу НВК «Гроно» (учитель Люта М.Я.);

Буклів Соломії, учениці 9 класу СЗШ № 31 (учитель Петрович О. Б.);

Огорілко Вікторії, учениці 9 класу ЛГ «Престиж» (учитель Костюченко І.І.);

Волосу Івану, учню 10 класу НВК «Софія» (учитель Поліщук І.Ф.);

Головатому Любомиру, учню 10 класу СЗШ 99 (учитель Слоцька Н.В.);

Бугрію Богдану, учню 11 класу СЗШ № 90 (учитель Скабара Т.В.);

Козію Дмитру, учню 11 класу ССЗШ № 46 (учитель Семчишин І.І.).

Бажаємо успіхів у наступних математичних конкурсах!
Cемінар «Інтерактивні технології у позакласній роботі».

15 грудня 2016 р на базі СЗШ № 9 Навчально-методичним центром освіти м. Львова проведено семінар «Інтерактивні технології у позакласній роботі». У роботі семінару взяли участь учителі математики ЗНЗ м.Львова.

Не секрет, що не всі діти люблять математику. Є учні, у яких це почуття ніби природжене, є такі, у яких любов до математики виникає під час її вивчення, інші захоплюються нею після цікавого позакласного заходу. Добре організована і вміло поставлена позакласна робота є одним з найефективніших засобів пробудження й підтримання інтересу учнів до математики. Адже саме інтерес є «золотим ключиком» до таємниці виховання й розвитку творчих задатків.

Методистами НМЦО С.Кисіль та Н.Босак було підготовлено огляд технології, інновацій, які є потужним інструментом у руках кожного творчого учителя, який хоче збільшити кількість учнів, які по справжньому люблять математику.

Учителі математики шкіл міста поділилися досвідом практичного застосування різних технологій під час математичних занять. Це були і уроки, і позаурочні заходи.

А саме, учитель Єдинак Ірина Ярославівна (СЗШ № 34) розказала про особливості проведення заняття-квесту.

Учитель Матвій Ірина Ярославівна (ЛАГ) поділилася досвідом роботи з інтерактиною дошкою: переваги і недоліки уроків, проведених в таких умовах.

Учитель Онищак Оксана Миколаївна (ЛАГ) презентувала власні напрацювання щодо способів і можливостей викладання з окремих тем та їх швидкої й якісної перевірки.

Учителі ЛЛГ Федус Руслана Іванівна та Глібовіцька Олена Миколаївна представили власні напрацювання щодо використання інтерактивних технологій на уроках та в позакласній роботі.

Щира подяка всім учасникам семінару та адміністрації СЗШ № 9.

Методисти НМЦО м. Львова С. Кисіль та Н. Босак

Презентації

Нестандартні уроки тут

Матвій тут

/Files/images/2015-2016/9/IMG_5660.JPG

/Files/images/2015-2016/9/IMG_5661.JPG

/Files/images/2015-2016/9/IMG_5662.JPG

/Files/images/2015-2016/9/IMG_5664.JPG

/Files/images/2015-2016/9/IMG_5667.JPG

/Files/images/2015-2016/9/IMG_5668.JPG

/Files/images/2015-2016/9/IMG_5672.JPG

/Files/images/2015-2016/9/IMG_5676.JPG

/Files/images/2015-2016/9/IMG_5663.JPG

/Files/images/2015-2016/9/IMG_5684.JPG

24 листопада 2016р у приміщенні музею Івана Франка учителі ССЗШ №37 Оверко В.П. і Панченко С.Ю. провели музейний інтегрований урок для учнів 7 класу.

/Files/images/2015-2016/1/Фото 05.JPG

/Files/images/2015-2016/1/Фото 08.JPG

/Files/images/2015-2016/1/Фото 09.JPG

/Files/images/2015-2016/1/Фото 11.JPG

/Files/images/2015-2016/1/Фото 14.JPG

/Files/images/2015-2016/1/Фото 18.JPG

/Files/images/2015-2016/1/Фото 20.JPG

/Files/images/2015-2016/1/Фото 21.JPG

/Files/images/2015-2016/1/Фото 38.JPG

/Files/images/2015-2016/1/Фото 41.JPG

/Files/images/2015-2016/1/Фото 43.JPG

/Files/images/2015-2016/1/Фото 45.JPG

/Files/images/2015-2016/1/Фото 47.JPG

Конспект уроку детальніше тут
Презентація тут
26 жовтня 2016 р методисти НМЦО м. Львова зустрічали групу учителів математики Вінницької області.

Директор Навчально-методичного центру освіти м.Львова О.Приставська презентувала гостям з Вінничини структуру, напрямки роботи, проекти та здобутки НМЦО.

Пізніше у супроводі методиcтів А.Васільєвої, С.Кисіль та Н.Босак вінничани відвідали Таємну аптеку та Національний музей імені Андрея Шептицького, де стали учасниками музейних уроків, які провели учителі математики м.Львова: С.Панченко (ЛССЗШ№ 37), І. Ткач (ЛСШ № 69) та учитель хімії Й.Яцканич (ЛССЗШ № 37).

На завершення дня учителі Вінниці відвідали музей Львівського національного університету імені Івана Франка та прослухали лекцію «Стефан Банах і львівська математична школа», яку прочитав професор кафедри математичного та функціонального аналізу Я.Притула.

Про життя і роботу освітян Луганщини в умовах АТО розповіла заступник начальника відділу освіти Попаснянської райдержадміністрації Луганської області Валентина Шулік.

Традиційно примхливій львівській погоді не вдалося зіпсувати гостям з Вінниці позитивне враження від відвідин Львова та знайомства з Навчально-методичним центром освіти міста.

Методисти С. Кисіль та Н. Босак

/Files/images/2015-2016/3/Вінниця сайт фото.jpg

Міський майстер-клас «Стратегія і тактика проведення шкільних математичних олімпіад»

20 жовтня 2016 року Навчально-методичним центром освіти м. Львова на базі СЗШ № 13 проведено майстер-клас «Стратегія і тактика проведення шкільних математичних олімпіад». Методистами НМЦО С.Кисіль та Н.Босак було підготовлено методичні рекомендації для учителя щодо особливостей організації і проведення шкільної математичної олімпіади та пам’ятку для учасника олімпіади при виконанні завдань. Майстер-клас з розв’язування олімпіадних завдань попередніх років проводила Васильків Галина Іванівна, учитель-методист СЗШ № 13. У заході взяли участь методисти НМЦО та вчителі математики ЗНЗ міста, які працюють з обдарованими дітьми.

Щира подяка всім учасникам майстер-класу та адміністрації СЗШ № 13. Методисти НМЦО С.Кисіль, Н.Босак

/Files/images/2015-2016/matematika_2/1.jpg

/Files/images/2015-2016/matematika_2/2.jpg

/Files/images/2015-2016/matematika_2/3.jpg

/Files/images/2015-2016/matematika_2/4.jpg

/Files/images/2015-2016/matematika_2/5.jpg

Презентації перейти за посиланням

https://drive.google.com/drive/folders/0B89nhJ7u8flPVXc4aDBIeURSSGs

Міський круглий стіл «Підсумки ЗНО – 2016. Перспективи ЗНО – 2017»

15 вересня 2016 року Навчально методичним центром освіти м. Львова на базі СЗШ № 91 проведено круглий стіл «Підсумки ЗНО – 2016. Перспективи ЗНО – 2017». У роботі круглого столу взяли участь: заступник директора ЛРЦОЯО А. Миляник, методисти НМЦО С.Кисіль та Н.Босак та вчителі математики ЗНЗ міста, які викладають в 11 класах.

Миляник А. ознайомив присутніх з програмою ЗНО-2016 та структурою тестового зошита з математики, зазначив основні проблеми, які виникали в учнів при виконанні окремих завдань. Також п. Андрій ознайомив з основними пунктами програми ЗНО – 2017 з математики, графіком його проведення та особливостями підготовки до нього. В ході роботи учасники круглого столу подавали пропозиції щодо якості тесту та його змісту для ЗНО-2017.

/Files/images/2015-2016/matematika/8.jpg

/Files/images/2015-2016/matematika/6.jpg

/Files/images/2015-2016/matematika/10.jpg

/Files/images/2015-2016/matematika/1.jpg

/Files/images/2015-2016/matematika/5.jpg

/Files/images/2015-2016/matematika/4.jpg

Панченко С.Ю., учитель математики ССЗШ № 37, член міської творчої групи учителів математики м. Львова, представив напрацювання творчої групи за 2015-2016 н.р.

З результатами роботи творчої групи всі охочі можуть познайомитися за посиланням тут

За активну та плідну роботу члени творчої міської групи учителів математики ЗНЗ м. Львова були відзначені подяками НМЦО м. Львова, а саме:

Панченко С. Ю. (ССЗШ № 37);

Кушнір М.М. (НВК «Школа-гімназія «Сихівська»);

Федус Р.І. (ЛЛГ);

Уженкова Ю.Г. (СЗШ № 9);

Черпак Н.В. (ЛЗШ І-ІІІ ст. № 82);

Книш С. Д. (СЗШ № 22);

Шейко Л. А. (СЗШ № 50).

/Files/images/2015-2016/matematika/3.jpg

/Files/images/9.jpg

Методисти С. Кисіль та Н. Босак ознайомили присутніх з особливостями викладання математики у 10-11 класах у 2016-2017 н.р. з урахуванням методичних рекомендацій МОН України (наказ МОН України № 826 від 14.07.16 «Про затвердження навчальних програм для 10-11 класів ЗНЗ»).

Щира подяка всім учасникам круглого столу та адміністрації СЗШ № 91.

Методисти НМЦО С.Кисіль, Н.Босак

Матодичні рекомендації з математики тут
Календарне планування з алгебри для 8 класів тут
Календарне планування з геометрії для 8 класів тут
Круглий стіл «Кращий педагогічний досвід вчителів математики»

17 березня 2016 року на базі НМЦО м. Львова відбувся творчий звіт вчителів математики, що атестуються на присвоєння звання «старший вчитель» та «вчитель – методист», «Кращий педагогічний досвід вчителів математики».

Із вітальним словом до учасників круглого столу звернулась методист НМЦО м. Львова С. Кисіль, яка окреслила мету та формат даного заходу.

У творчому звіті взяли участь 16 вчителів математики ЗНЗ м. Львова. Вони розповіли, які форми та методи роботи використовують на уроках та які на їхню думку є найбільш ефективними.

Вчителі дуже багато працюють над удосконаленням власної професійної майстерності беручи участь у різноманітних тренінгах, семінарах, круглих столах та ін.

Дякуємо усім вчителям за цікаву зустріч.

Методисти НМЦО м. Львова С. Кисіль та О. Білозор.

/Files/images/2015-2016/matematika/круглий стіл_матем (1).JPG/Files/images/2015-2016/matematika/круглий стіл_матем (2).JPG/Files/images/2015-2016/matematika/круглий стіл_матем (3).JPG/Files/images/2015-2016/matematika/круглий стіл_матем (4).JPG/Files/images/2015-2016/matematika/круглий стіл_матем (5).JPG/Files/images/2015-2016/matematika/круглий стіл_матем (6).JPG/Files/images/2015-2016/matematika/круглий стіл_матем (7).JPG/Files/images/2015-2016/matematika/круглий стіл_матем.JPG


Майстер-клас «Як запобігти зриванню уроків дітьми»

«Мультимедійні технології на уроках математики як засіб формування навчальних компетентностей учня та стимулювання становлення нової культури педагогічного мислення вчителя»

Засідання творчої групи вчителів математики

11.02.2016 на базі Навчально-методичного центру освіти м. Львова відбулось чергове засідання творчої групи вчителів математики. Кожен з учасників представив свої напрацювання по темі «Віртуальна геометрія» та було обговорено стратегію форматування і укладання матеріалів.

Щиро дякуємо за плідну працю всім присутнім вчителям математики.

Методисти НМЦО м. Львова С. Кисіль та О. Білозор

/Files/images/2015-2016/matematika/20160211_160515.jpg /Files/images/2015-2016/matematika/тит.jpg /Files/images/2015-2016/matematika/20160211_160632.jpg/Files/images/2015-2016/matematika/20160211_161515.jpg


23 січня 2016 року на базі ЛНУ ім. І. Франка відбувся III етап Всеукраїнської олімпіади з математики серед учнів 7 – 11 класів.

Школярі ЗНЗ м. Львова здобули призові місця.

Вітаємо усіх переможців та їх наставників.

Серед учнів 7-х класів переможцями стали:

1. Поважук Віктор Сергійович (ССЗШ № 52) – II місце;

2. Дмитришин Максим Васильович («Євшан») – II місце;

3. Пилип’як Анастасія Петрівна (НВК ім.Симоненка) – II місце;

4. Хомяков Олександр Сергійович («Ш. – г. «Сихівська») – II місце;

5. Романус Ярослав Ігорович (ЛАГ) – II місце.

Серед учнів 8 –х класів переможцями стали:

1. Фединяк Володимир Романович (ЛФМЛ) – I місце;

2. Дулгер Лія Ігорівна (ЛФМЛ) – I місце;

3. Процик Максим Юрійович (ЛФМЛ) – I місце;

4. Бродюк Михайло Володимирович (ЛФМЛ) – II місце;

5. Гап’юк Остап Сергійович (ЛФМЛ) – II місце;

6. Лопушанський Дмитро Андрійович (ЛСЗШ № 8) – III місце;

7. Дубенська Лідія Віталіївна (СЗШ № 48) – III місце;

8. Лутчин Дмитро Всеволодович (ЛФМЛ) – III місце.

Серед учнів 9 –х класів переможцями стали:

1. Сагайдак Данило Романович (ЛФМЛ) – I місце;

2. Шувар Софія Орестівна (ССЗШ № 2) – I місце;

3. Банах Дем’ян Тарасович (ЛФМЛ) – I місце;

4. Папка Віталій Олегович (ЛФМЛ) – II місце;

5. Писко Богдан Левович (ЛФМЛ) – II місце;

6. Петрович Марія Богданівна (СЗШ № 31) – III місце;

7. Добосевич Богдан Мар’янович (ЛФМЛ) – III місце;

8. Шпек Андрій Олександрович (ЛАГ) – III місце;

9. Тепляков Андрій Дмитрович (СЗШ № 6) – III місце;

10. Дмитришин Марія Романівна (НВК «Гроно») – III місце.

Серед учнів 10 –х класів переможцями стали:

1. Герасімов Юрій Олександрович (ЛФМЛ) – I місце;

2. Тарнавський Петро Володимирович (ЛФМЛ) – I місце;

3. Щерба Максим Юрійович (ЛФМЛ) – II місце;

4. Вервега Максим Тарасович (ЛФМЛ) – II місце;

5. Яцук Анатолій Олегович (ЛФМЛ) – III місце;

6. Сокульський Андрій Володимирович (ЛФМЛ) – III місце;

7. Вінявський Остап Миколайович (ЛФМЛ) – III місце;

8. Левкович Роман Юрійович (ЛФМЛ) – III місце.

Серед учнів 11 –х класів переможцями стали:

1. Тумак Олександра Ігорівна (ЛФМЛ) – I місце;

2. Гопяк Орест Романович (ЛКГ) – II місце;

3. Пастущак Ольга Богданівна (ЛФМЛ) – II місце;

4. Щудло Анна Олексіївна (ЛФМЛ) – II місце;

5. Вдович Станіслав Степанович (НВК №Гроно») – III місце;

6. Качмар Павло Олегович (ЛФМЛ) - III місце;

7. Сенишин Олена Андріївна (ЛФМЛ) – III місце.


Визначено призерів міського етапу конкурсу «Учитель року – 2016» (номінація «Математика»)

Відповідно до наказу Управління освіти департаменту гуманітарної політики Львівської міської ради №406р. від 18.11.2015року було проведено конкурс «Вчитель року – 2016» у номінації «Математика».

До участі у конкурсі було подано 14 заяв учителів математики ЗНЗ м. Львова.

Конкурс проходив у два етапи: I етап – заочний та II етап – очний.

Заочний етап відбувся 3 грудня 2015 року. Проаналізувавши презентаційні методичні матеріали, подані вчителями-конкурсантами, журі допустило 9 учасників до II етапу (очного).

Очний тур відбувся 16 грудня 2015 року на базі НМЦО м. Львова.

За підсумками конкурсу журі прийняло рішення:

Визнати призерами міського етапу конкурсу «Учитель року – 2016»(номінація «Математика»):

Магас Ольгу Степанівну ( I місце);

Горняткевич Надію Іванівну ( II місце);

Боднар Оксану Степанівну ( II місце);

Сеник Олену Богданівну (III місце);

Книш Світлану Дем’янівну (III місце);

Дворянин Тетяну Ярославівну (III місце).

Щиро вітаємо переможців та всіх учасників конкурсу.

/Files/images/2015-2016/matematika/фото1.JPG /Files/images/2015-2016/matematika/фото2.JPG /Files/images/2015-2016/matematika/фото3.jpg /Files/images/2015-2016/matematika/фото4.jpg


Інформаційна довідка
про результати проведення ІІ (очного) етапу
ІІ міської інтернет-олімпіади з математики

Відповідно до наказу управління освіти департаменту гуманітарної політики Львівської міської ради № 341р від 07.10.2015 р. «Про проведення ІI міської учнівської інтернет-олімпіади з математики» 05 грудня 2015 року відбувся ІI етап ІI міської учнівської інтернет-олімпіади з математики на базі Національного університету «Львівська Політехніка».

За результатами першого (заочного) етапу до участі у ІІ (очному) етапі інтернет-олімпіади запрошено 43 учні 8-их класів та 39 учнів 10-их класів загальноосвітніх навчальних закладів м. Львова, Львівської області та інших областей.

У ІІ етапі інтернет-олімпіади прийняли участь 27 учнів 8-9 класів та 27 учнів 10-11 класів 24 загальноосвітніх навчальних закладів м. Львова. У ІІ (очному) етапі інтернет-олімпіади прийняв участь учень Яворівської гімназії ім. О. Маковея.

Учасники виконували 14 завдань за такими напрямами: тестові завдання з вибором однієї правильної відповіді із 4 запропонованих та інтерактивні завдання.

Максимальна кількість балів ІІ (очного) етапу інтернет-олімпіади - 20 (двадц’ять) балів. 3 учасників другого етапу набрали максимальну кількість балів.

Переможці (за результатами інтернет-олімпіади) у 8-му класі:

І місце – (20 балів) – Процик М., учень ЛФМЛ;

І місце – (20 балів) – Лопушанський Д., учень ССЗШ № 8;

ІІ місце – (18 балів) – Вей Б., учень ССЗШ № 2;

ІІ місце – (18 балів) – Лутчин Д., учень ЛФМЛ;

ІІІ місце – (17 балів) – Широка С., учениця СЗШ № 24;

ІІІ місце – (16 балів) – Малиш С., учень НВК гімназії «Гроно».

ІІІ місце – (16 балів) – Панкевич Є., учень НВК гімназії «Гроно».

Переможці (за результатами інтернет-олімпіади) у 10-му класі:

І місце – (20 балів) – Германюк І., учениця СЗШ №21;

ІІІ місце – (16 балів) – Коваль В., учень ЛАГ.

В. о. директора Т. Ольшанецька

Вик:

С. Кисіль,

О. Білозор


"Конструювання уроку математики на основі особистісно диференційованого підходу"

Інструктивно-методична нарада для вчителів математики ЗНЗ м. Львова

24 листопада 2015 року 2015 року методистами математики НМЦО м. Львова С. Кисіль та О. Білозор була проведена інструктивно-методична нарада для вчителів математики ЗНЗ м. Львова, що атестуються на присвоєння звання «старший вчитель» та «учитель-методист».

Було подано перелік документів педагога – претендента та рекомендації щодо оформлення матеріалів на присвоєння педагогічного звання.

/Files/images/2015-2016/matematika/clip_image002.jpg


Результати Іі етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з української мови та літератури тут

Відбулось засідання творчої групи вчителів математики

11 листопада 2015 року в НМЦО м. Львова відбулось чергове засідання творчої групи вчителів математики м. Львова «Мультимедйні технології на уроках алгебри та геометрії у 9-11 класах».

Керівники групи: методисти НМЦО м. Львова С. Кисіль та О. Білозор

/Files/images/2015-2016/matematika/матем.JPG


«Попередження неуспішності учнів – головне завдання вчителя»

22 жовтня 2015 року методистами НМЦО м. Львова С. Кисіль та О. Білозор на базі СЗШ № 67 був проведений круглий стіл «Попередження неуспішності учнів – головне завдання вчителя» ( у рамках Осінньої школи) для вчителів математики вищої кваліфікаційної категорії міста Львова.

/Files/images/2015-2016/matematika/DSC03698.JPG /Files/images/2015-2016/matematika/DSC03696.JPG /Files/images/2015-2016/matematika/DSC03702.JPG /Files/images/2015-2016/matematika/DSC03704.JPG /Files/images/2015-2016/matematika/DSC03706.JPG /Files/images/2015-2016/matematika/DSC03705.JPG

На семінарі йшла мова про причини відставання учнів у навчанні, а також про ознаки неуспішності та мотивації навчальної діяльності, попередження та подолання неуспішності школярів (Білозор О., методист НМЦО м. Львова).

Досвідом роботи та шляхами подолання цієї проблеми поділились досвідчені вчителі міста:

· Бригідир І.І. (старший вчитель НВК «Гроно»);

· Савейчук Т.І. (вч. вищої категорії СЗШ №18);

· Серняк І.Р. (вч. математики СЗШ №60);

· Лозинська С.Д. (вч. – методист НВК «Гроно»).

Також учасники круглого столу були залучені до обговорення Дорожньої карти освітніх реформ, з якою їх ознайомила методист НМЦО м. Львова С. Кисіль.


Результати І етапк (заочного) ІІ міської учнівської інтернет-олімпіади з математики

Відповідно до плану роботи управління освіти департаменту гуманітарної політики Львівської міської ради на 2015 рік, з метою виявлення обдарованих дітей та розвитку їх творчих здібностей, підвищення інтересу до поглибленого вивчення інформаційних технологій, стимулювання творчого вдосконалення учнівської молоді

18 жовтня 2015 року відбувся I етап (заочний) ІІ міської учнівської інтернет-олімпіади з математики

через систему тестування http://ejudge.lp.edu.ua/client?contest_id=21 для учнів 8-х класів та http://ejudge.lp.edu.ua/client?contest_id=22 для учнів 10-хкласів.

Для участі в олімпіаді зареєструвалось 886 учнів 8 – х (з них 4 учасники Добровеличківської спеціалізованої загальноосвітньої школи-інтернату І-ІІІ ст. Кіровоградської обласної ради,1 учасник – НВК ЗОШ №3 м. Володимир-Волинськ, 1 – Великомостівський НВК «Загальноосвітня школа I – III ст.-ліцей», 1 – Яворівська гімназія ім. О. Маковея) та 10-х класів загальноосвітніх закладів м. Львова,

Кількість набраних балів Кількість учнів
20 балів 3
19 балів 2
18 балів 14
17 балів 1
16 балів 11
15 балів 7
14 бали 15
13 балів 15
12 балів 8
11 балів 6

Результати першого етапу розміщені на сайті http://ejudge.lp.edu.ua

Для участі у ІІ етапі олімпіади запрошено 82 учасники (43 учні 8–х класів та 39 -10-х класів). Запрошення до участі у другому етапі будуть розіслані на електронні скриньки учасників до 23 жовтня.


Проведено серпневу інструктивно-методичну нараду для вчителів математики закладів освіти м. Львова

26 серпня 2015 року НМЦО м.Львова, на базі Львівської СЗШ №99, проведено серпневу інструктивно-методичну нараду для вчителів математики закладів освіти м. Львова, у якій взяли участь 123 керівники ШМО вчителів математики.

На нараді було розглянуто наступні питання:

· Нормативно-правове забезпечення середньої освіти. Структура навчального 2015-2016 н.р.

Білозор О.О., методист НМЦО м. Львова

· Методичні рекомендації щодо вивчення базових дисциплін у ЗНЗ у 2015-2016н.р. Підсумки I – IV етапів моніторингу рівня навчальних досягнень учнів 7- 8(их) класів з математики у 2015-2016 н.р.

Кисіль С.М., методист НМЦО м. Львова

· Презентація підсумку роботи творчої групи вчителів математики на базі НМЦО м. Львова.

Слоцька Н.В., вчитель-методист СЗШ № 99

· Зміни до навчальних програм для загальноосвітніх закладів IIступеня.

Панченко С.Ю., вчитель СЗШ № 37

· Нововведення у проведенні ЗНО -2015 року.

Миляник А., начальник методичного відділу Львівського регіонального центру оцінки якості освіти

· Міжнародний математичний конкурс «Кенгуру».

Хирівський І., координатор конкурсу по м. Львову, вчитель СЗШ №9

Щира подяка всім учасникам та гостям наради.

Із матеріалами з наради можна ознайомитися тут

/Files/images/matematika/1 мат.JPG /Files/images/matematika/2 мат.JPG /Files/images/matematika/3 мат.JPG /Files/images/matematika/4 мат.JPG /Files/images/matematika/5 мат.JPG /Files/images/matematika/6 мат.JPG /Files/images/matematika/7 мат.JPG /Files/images/matematika/8 мат.JPG



Семінар «Використання історичного матеріалу на уроках математики»

23 квітня 2015 року на базі СЗШ № 99 м. Львова відбувся семінар в рамках засідання ШУФМ вчителів математики на тему «Використання історичного матеріалу на уроках математики». У семінарі взяли участь методисти НМЦО м. Львова С.Кисіль та О.Білозор, голови районних методоб”єднань і вчителі математики міста.

/Files/images/математика_ШУФП.JPG

Метою даного засідання було показати вчителям, як навчити учнів опановувати навички практичного застосування базових математичних понять, сформувати позитивне ставлення та інтересу до математики через історичні факти. Педагоги міста поділилися своїми напрацюваннями з використання історичного матеріалу на уроках математики, зокрема: знайомство з життям видатних математиків і їх внеском у розвиток математичної науки, у тому числі математиків нашого краю, розв”язування текстових історичних задач та ін.

Свої цікаві ідеї запрезентували вчителі математики Шевченківського та Личаківського районів:

· Фалейтерова Н.В. ( ССЗШ № 81)

· Циганок З.В. (ЛЗШ № 43)

· Крамар М.І. ( СЗШ № 29)

· Мартин Р.Н. ( СЗШ № 29)

· Шабаранська Л.О. ( СЗШ № 70)

· Сагайдак І.І. ( ЛТЛ).


Відбувся підсумковий IV етап моніторингу перевірки знань з математики

2 квітня 2015 року відбувся підсумковий IV етап моніторингу перевірки знань з математики для учнів 8 класів ЗНЗ м. Львова. Метою даного дослідження було визначення рівня навчальних досягнень учнів, ступінь засвоєння програмового матеріалу, проведення аналізу отриманих знань.

/Files/images/zahodi/моніторинг_математика (1).JPG /Files/images/zahodi/моніторинг_математика (2).JPG /Files/images/zahodi/моніторинг_математика.JPG

У моніторингу брали участь 30 навчальних закладів м. Львова (згідно наказу управління освіти ДГП ЛМР від 09.09.2013 р.).


«Особистісно орієнтоване навчання при вивченні математики»

25 березня 2015 року Навчально методичним центром освіти м. Львова на базі СЗШ № 73 проведено семінар «Особистісно орієнтоване навчання при вивченні математики». У семінарі взяли участь методисти НМЦО С.Кисіль та О.Білозор та вчителі математики міста.

Особистісно орієнтоване навчання – це диференційований підхід до навчання з урахуванням рівня розвитку школяра, його підготовки з предмета, здібностей та задатків.

Метою семінару було показати вчителям, що вони повинні створювати таку систему навчання, яка б задовольняла потреби кожного відповідно до його інтересів та здібностей. Учень повинен вчитися сам, а головна роль учителя – керувати його діяльністю, мотивувати, організовувати, консультувати та контролювати.Основними завданнями особистісно орієнтованого навчання є:

- формувати не лише знання, а й рівень мислення учнів;

- розвивати ініціативи та творчий пошук в учнів;

- використовувати інноваційні технології та перспективний педагогічний досвід.

/Files/images/zahodi/математика_СЗШ № 73.jpg

Досвідом роботи в даному напрямку поділилися:

- п. Тиран Ольга Орестівна (вчитель математики СЗШ №73, старший вчитель)

- п.Піх Світлана Ярославівна (вчитель математики СЗШ №73)

- п. Босак Наталя Володимирівна(вчитель математики СЗШ №13).

Методисти НМЦО С.Кисіль, О.Білозор


Круглий стіл «Презентація збірника завдань для підготовки до конкурсних випробувань»

5 березня 2015 року на базі навчально-методичного центру м. Львова відбувся круглий стіл «Презентація збірника завдань для підготовки до конкурсних випробувань». У цьому заході взяли участь вчителі початкових класів м. Львова, методисти С. Кисіль, О. Білозор, О. Зелінська та вчителі математики Львівської академічної гімназії – укладачі даного збірника: Л. Чумак (заступник директора ЛАГ), М. Добосевич, Л. Мельник-Бродська.

У першій частині збірника зібрано цікаві завдання, спрямовані на розвиток кмітливості, допитливості, винахідливості, вміння виділяти істотне в логічних завданнях, порівнювати, аналізувати. Розв’язування таких задач спонукає дітей до розумової діяльності, розвиває логічне мислення.

Друга частина містить зразки завдань, які пропонувались на конкурсних випробуваннях до Львівської академічної гімназії.

/Files/images/zahodi/матем.JPG

Вчителі математики поділилися своїми напрацюваннями, показали методи і способи розв’язування нестандартних задач вчителям початкових класів. Автори збірника сподіваються, що він допоможе у розвитку логічної грамотності, сприятиме оволодінню дітьми комплексом понять і дій, таких як вміння класифікувати і узагальнювати, зіставляти, порівнювати, аналізувати та робити висновки.


Навчально-практичний семінар «Роль математичної науки у розвитку особистості з врахуванням психологічних особливостей учня»

19.02.2015 року на базі Львівської гімназії «Престиж» з поглибленим вивченням іноземних мов відбувся навчально-практичний семінар для вчителів математики м. Львова.

З вітальним словом та презентацією навчального закладу виступив директор гімназії «Престиж» Б.Я. Волошин.

Мета семінару – вдосконалення професійної майстерності вчителів математики та поглиблення його психологічної обізнаності і озброєння його практичними вміннями в галузі психології навчання.

/Files/images/zahodi/математика_престиж.JPG

Навчаючи учнів, варто постійно пам’ятати , що успіхи учнів (в тому числі і в математиці) є відображенням рівня їх здібностей. Адже здібності не є щось раз і назавжди визначене, вони формуються і розвиваються в процесі навчання, в процесі тренування, оволодіння відповідною діяльністю, тому потрібно формувати, виховувати, вдосконалювати здібності дітей і неможливо заздалегідь побачити, як далеко може просунутись їх розвиток. Але одночасно слід враховувати і розвивати здібності учнів, намагатися зрозуміти їх природу і створити своєрідну «методику» їх розвитку. Дослідження психологів неодноразово доводили, що при одних і тих же здібностях можуть бути різні успіхи у засвоєнні навчального матеріалу. Отже завдання вчителя математики – вести систематичну роботу по розвитку математичних з здібностей у всіх учнів, по вихованню у них інтересів та схильностей до математики, і приділяти особливу увагу тим учням, що виявляють підвищені здібності до математики, організувати додаткову спеціальну роботу з ними.

Досвідом роботи у даному напрямку поділилися вчителі:

О.Д.Сохорович, вчитель математики (Врахування індивідуальних особливостей учнів у процесі засвоєння навчального матеріалу з математики)

Н.Б.Федоришин, вчитель математики (Врахування психологічних особливостей учнів у груповій роботі на уроках математики)

О.Є.Походило, вчитель математики та інформатики (Використання інформаційних технологій на уроках математики для розвитку особистості учня)

М.Й.Кваша, психолог (Природа математичного мислення і шляхи його формування з опорою на психофізіологічні особливості учня).

Завдання вчителів сьогодні – давати учням міцні та якісні знання, виховувати свідомих громадян нашої держави.


Відбулось шосте засідання Школи молодого вчителя

В рамках проведення школи молодого вчителя 18.02.2015 року відбулося чергове шосте заняття з молодими педагогами міста.

У Львівській національній галереї мистецтв ім. Б. Возницького по вул. Стефаника, 3 слухачі школи були активними учасниками модельного бінарного уроку з математики та української літератури по темі: «Світобачення у творчості Емми Андієвської крізь призму уроку математики» за проектом «Єдиний освітньо–культурний простір».

/Files/images/zahodi/математика_С. Кисіль.JPG

Заняття організували та провели методисти Навчально–методичного центру освіти м. Львова С. Кисіль, О. Білозор та вчителі НВК «Школа – гімназія «Галицька» Р. Повержук , Н. Біла.


Круглий стіл «Технологія модульного навчання» для вчителів математики

22 січня 2015 р. на базі Навчально-методичного центру освіти м. Львова в рамках Зимової школи відбувся круглий стіл на тему «Технологія модульного навчання»

Мета семінару – показати переваги модульно-розвивального навчання та його принципові відмінності від інших систем навчання.

У круглому столі взяли участь вчителі математики навчальних закладів м. Львова та методисти НМЦО.

/Files/images/zahodi/математика.jpg

Досвідом роботи у даному напрямку поділилися:

Гевало Галина Іванівна, СЗШ № 60

Кордюк Леся Михайлівна, СЗШ № 65

Еліяшевська Ольга Іванівна, ЛФМЛ

Уженкова Юлія Геннадіївна, СЗШ № 9

Люта Маргарита Ярославівна, НВК «Гроно»

Яворська Лідія Михайлівна, СЗШ № 18

Лапіна Ольга Іванівна, СЗШ № 45

Таким чином, учасники круглого столу дійшли висновку, що модульне навчання дає змогу брати до уваги потреби та інтереси учнів, їхні здібності. Водночас є змога залучати школярів до пошукової, дослідницької діяльності, у процесі якої формуються дослідницькі вміння. Завдання вчителя в модульному навчанні полягає не тільки в тому, щоб давати учням знання, а навчити самостійно брати їх, вміти застосовувати знання на практиці.


Майстер-клас «Нетрадиційні методи викладання математики»

10 лютого 2015 року на базі НМЦО відбувся майстер-клас на тему «Нетрадиційні методи викладання математики» для вчителів, що атестуються вперше на вищу кваліфікаційну категорію. На ньому було розглянуто основні ознаки нестандартних уроків, зокрема: урок-диспут, урок-КВК, урок-лекція, урок-аукціон, урок-подорож, музейні уроки.

Нестандартний урок – імпровізоване навчальне заняття, що не має традиційної структури, на якому учитель не дотримується чітких етапів навчального процесу, традиційних методів, що викликає в учнів зацікавлення, сприяє оптимальному розвитку і вихованню. Нестандартні форми уроку математики здійснюються при обов’язковій участі всіх учнів, а також реалізуються з неодмінним використанням засобів слухової і зорової наочності. На таких уроках вдається досягнути різних цілей методичного психологічного та педагогічного характеру.

Нестандартний урок – органічна комбінація створення, розвитку й виховання. Нестандартні уроки подобаються дітям, тому що вони творчі й незвичні, а найголовніше – ефективні.

/Files/images/zahodi/111.jpg

Досвідом проведення нестандартних уроків поділилися вчителі:

- Качмар Оксана Володимирівна (СЗШ №92);

- Рудь Надія Степанівна (ССЗШ №37);

- Куцій Романія Павлівна (СЗШ №47);

- Колич Мар’яна Євгенівна (СЗШ №29);

- Петрів Ярослава Ярославівна (СЗШ №7).


Круглий стіл "Роль і місце факультативів у системі математичної освіти"

Круглий стіл на тему «Роль і місце факультативів у системі математичної освіти» для вчителів математики м. Львова відбувся 12.02.2015 року в СЗШ № 9 (вул. Коперника, 40) о 15.00. Організаторами такого круглого столу є методисти Навчально-методичного центру м. Львова С. Кисіль та О. Білозор.

На цьому засіданні мова йшла про те, що факультативний курс – це навчальний курс, зміст якого безпосередньо не пов’язаний із загальнообов’язковим навчальним змістом і який обирають для розширення свого загального кругозору, доручення до нових сфер знань і людської діяльності. Учасники круглого столу говорили про призначення факультативних курсів, про їх класифікацію за цілями проведення, про види факультативів, а також про умови функціонування математичного факультативу.

/Files/images/zahodi/математика_круглий стіл.jpg

Своїм досвідом успішного проведення таких занять поділилися вчителі математики Галицького та Залізничного районів (Овчар О. М., СЗШ № 67, Бак З. Р., СЗШ № 62, Давидченко С. С., ЛССЗШ № 28 та ін.).

Методисти НМЦО м. Львова С. Кисіль, О. Білозор

Кiлькiсть переглядiв: 1057