Результати ІІ етапу ІІІ міської інтернет-олімпіади

10-11 класи

Слухання

Прізвище та ім’я учня ЗНЗ Бали
1 Мокрик Ярослав Гімназія «Престиж» 30,5
2 Соловйова Вікторія НВК «Школа-ліцей «Оріяна» 29
3 Проць Ольга-Роксолана Гімназія «Престиж» 29
4 Яцюк Наталія ССЗШ № 46 27,5
5 Петрівська Мар’яна ЛФМЛ 25,5
6 Курдило Марта ССЗШ № 46 23
7 Чернікова Катерина СЗШ № 52 23,5
8 Бєлоусов Казимир ЛПГ 26,5
9 Іванчишин Данило ЛФМЛ 20,5
10 Паска Юлія Гімназія «Престиж» 20
11 Банах Дем’ян ЛФМЛ 19,5
12 Шабатура Дарина ССЗШ № 93 16,5
13 Кухарська Анастасія НВК «Школа І ст.- гімназія» 10
14 Сабівчак Діана СЗШ № 54 8
15 Петрук Назар ЛАГ 7,5
16 Шевцов Дмитро СЗШ № 91 4

Згідно Положення про інтернет-олімпіаду 10 (найвищі результати) учасників допущено до говоріння

Говоріння

Прізвище та ім’я учня ЗНЗ Бали Місце
1 Мокрик Ярослав Гімназія «Престиж» 51,5 І
2 Соловйова Вікторія НВК «Школа-ліцей «Оріяна» 49,3 ІІ
3 Проць Ольга-Роксолана Гімназія «Престиж» 48,3 ІІІ
4 Яцюк Наталія ССЗШ № 46 49,7 ІІ
5 Петрівська Мар’яна ЛФМЛ 40,7 ІІІ
6 Курдило Марта ССЗШ № 46 42,2 ІІІ
7 Чернікова Катерина СЗШ № 52 35,2 ІІІ
8 Бєлоусов Казимир ЛПГ 50,7 ІІ
9 Іванчишин Данило ЛФМЛ 41,7 ІІІ
10 Паска Юлія Гімназія «Престиж» 36,2 ІІІ

8-9 класи

Слухання

Прізвище та ім’я учня ЗНЗ Слу- хання Гово-ріння Разом балів Місце
1 Лалак Катерина Гімназія «Сихівська» 18 49,4 67,4 І
2 Люлюк Юлія Класична гімназія 18 45 63 ІІ
3 Дика Марта НВК ім. В.Стуса 18 47,6 65,6 ІІ
4 Ярка Ірина ССЗШ № 28 18 - 18
5 Білик Тарас ССЗШ № 2 18 32,4 50,4 ІІІ
6 Іванців Христина ССЗШ № 81 18 35,8 53,8 ІІІ
7 Власюк Олександр НВК «Школа-ліцей «Оріяна» 15 32 47 ІІІ
8 Вантух Софія ЛЛГ 15 52,6 67,6 І
9 Цікало Назар ССЗШ № 37 14 42,6 56,6 ІІ
10 Петрівський Андрій Гімназія ім. В.Симоненка 12 34,2 46,2 ІІІ
11 Гамар Андріана Гімназія «Престиж» 11 46,6 57,6 ІІ
12 Табака Надія НВК ім.В.Стуса 9 38,8 47,8 ІІІ
Примітка: за рішенням членів журі та оргкомітету, усі учасники (8-9 класів) допущені до говоріння
Вітаємо команду учнів 9-11 класів ЗНЗ м. Львова, які гідно представили команду міста на ІІІ етапі олімпіади з іноземних мов!

Підсумки змагань

ІІІ етапу Всеукраїнської олімпіади з англійської мови

9 клас (з врахуванням результатів апеляції)

№ з/п Прізвище, ім’я, по батькові учасника Район (місто) Творча робота Усне мовлення Сума балів Місце
1 Брик Ілона Борисівна м.Львів / Сихівський 25 17 42 3
2 Луцан Антоній Васильович м.Львів / Галицький. 19 19 38 3
3 Мирка Максим Андрійович м.Львів / Галицький 26 28 54 1
4 Білінська Марта Тарасівна м.Львів/ Личак. 20 22 42 3
5 Мартиросян Анна Олександрівна м.Львів / Личак. 19 20 39 3
6 Нечипорук Ярина Володимирівна м.Львів / Франківський 20 22 42 3
7 Пелещишин Юлія Богданівна м.Львів / Шевченків 25 27 52 2
8 Гамар Андріана Олегівна м.Львів / Шевченків 25 17 42 3

Підсумки змагань

учасників ІІІ етапу Всеукраїнської олімпіади з англійської мови

10 клас (з врахуванням результатів апеляції)

№ з/п Прізвище, ім’я, по батькові учасника Район (місто) Творча робота Усне мовлення Сума балів Місце
1 Павлюк Вадим Ігорович м.Львів / Сихівський 21 27 48 2
2 Садівничий Данило Романович м.Львів / Сихівський 18 25 43 3
3 Демко Віктор-Володимир Володимирович м.Львів / Сихівський 21 18 39 3
4 Волос Іван Вікторович м.Львів / Сихівський 19 21 40 3
5 Сабат Віта Ігорівна м.Львів/Галицький 26 24 50 2
6 Харитонова Дарія Сергіївна м.Львів / Залізн. 23 29 52 1
7 Бабяк Софія Олегівна м.Львів / Залізн. 19 20 39 3
8 Яцюк Наталія Володимирівна м.Львів/ Франківський 21 22 43 3
9 Маленко Єва Олегівна м.Львів / Франківський 21 20 41 3
10 Мокрик Ярослав Любомирович м.Львів / Шевченків 25 24 49 2
11 Мартинюк Соломія Олександрівна м.Львів / Шевченків 24 21 45 3

Підсумки змагань

учасників ІІІ етапу Всеукраїнської олімпіади з англійської мови

11 клас (з врахуванням результатів апеляції)

№ з/п Прізвище, ім’я, по батькові учасника Район /місто Творча робота Усне мовлення Сума балів Місце
1 Бартків Людмила Олександрівна м.Львів/ Сихівський 29 22 51 2
2 Голодюк Мар’яна Ігорівна м.Львів/ Личаківський 24 15 39 3
3 Тереховська Марта Романівна м.Львів/ Личаківський 17 20 37 3
4 Нападій Анна Любомирівна м.Львів / Галицький 18 22 40 3
5 Грицак Богдан Степанович м.Львів/Галицький 29 27 56 1
6 Соловій Софія Романівна м.Львів / Залізн. 15 28 43 3
7 Мерза Соломія Володимирівна м.Львів / Залізн. 28 19 47 3
8 Клакович Ксенія Романівна м.Львів / Залізн. 22 20 42 3
9 Герман Яна Василівна м.Львів/ Франківський 27 19 46 3
10 Ситник Олена Романівна м.Львів / Франківський 26 23 49 2
11 Проць Ольга Василівна м.Львів / Шевченків 30 26 56 1
12 Сімашко Аліна Володимирівна м.Львів / Шевченків 18 24 42 3

Підсумки змагань 11 .02. 2017

учасників ІІІ етапу Всеукраїнської олімпіади з німецької мови

11 клас

Прізвище, ім’я учня Школа Район (місто) Творча робота Усне мовлення Сума балів Місцe
1 Біляк Христина ССЗШ № 28 Галицький 22 22 44 III
2 Бучковський Марко ССЗШ № 28 Галицький 22 25 47 II
3 КовальЮстина ССЗШ № 62 Галицький 22 16 38 III
4 Вантух Христина ССЗШ № 8 Личаківський 25 24 49 II
5 Гудз Анна-Христина ССЗШ № 8 Личаківський 19 20 39 III
6 Ярош Катерина ССЗШ № 8 Личаківський 28 21 49 II
7 Ладанівська Марта ССЗШ № 93 Сихівський 21 22 43 III
8 Квятковська Вікторія НВК ім. В. Симоненка Франківський 21 26 47 II
9 Гаврилів Оксана НВК імСимоненка Франківський 20 26 46 III
10 Мушак Анна-Марія Гімназія «Престиж» Шевченківський 21 22 43 III
11 Кобко Христина СЗШ №81 Шевченківський 26 20 46 III

Підсумки змагань 11 . 02. 2017

учасників ІІІ етапу Всеукраїнської олімпіади з німецької мови

10 клас

Прізвище, ім’я учня Школа Район (місто) Творча робота Усне мовлення Сума балів Місцe
1 Струс Юліан ССЗШ № 28 Галицький 22 25 47 II
2 Сидорчук Іоанна ССЗШ № 28 Галицький 26 14 40 III
3 Максимець Соломія ССЗШ № 62 Галицький 23 10 33 III
4 Чернікова Катерина СЗШ № 52 Галицький 21 26 47 II
5 Цішетська Вероніка Гімназія «Престиж» Шевченківський 23 15 38 III
6 Ходачок Юлія ССЗШ № 98 Сихівський 24 12 36 III
7 Роговська Софія СЗШ № 8 Личаківський 21 23 44 II
8 Зінько Іванна СЗШ № 8 Личаківський 17 23 40 III
9 Бабіна Олена НВК Симоненка Франківський 26 24 50 II
10 Макогін Софія ССЗШ № 2 Франківський 27 14 41 III

Підсумки змагань 11. 02. 2017

ІІІ етапу Всеукраїнської олімпіади з німецької мови

9 клас

Прізвище, ім’я учня Район (місто) Школа Творча робота Усне мовлення Сума балів Місце
1 Єлейко Ярема-Лука Галицький ССЗШ № 28 23 24 47 III
2 Бакай Богдана Галицький ССЗШ № 28 21 26 47 III
3 Гайнц Максиміліан Галицький ЛЛГ 25 27 52 II
4 Гладун Ярослав Галицький ЛЛГ 24 26 50 II
5 Українець Христ Шевченківськ Гімназія «Престиж» 21 23 44 III
6 Лопушанський Дмитро Личаківський СЗШ № 8 28 28 56 I
7 Маєвська Анна Личаківський СЗШ № 8 27 27 54 II
8 Татаровський Владислав Франківський ЛКГ 24 26 50 II
9 Лупак Діана Залізничний ЛУГГ 22 26 48 II

Результати

Всеукраїнської олімпіади

з французької мови

2017

9 клас

Прізвище, ім’я учня Місто/район Школа Творча робота Усне мовлення Сума балів Місце
1. Боженко Софія Олегівна Личаківський ССЗШ №37 24 20 44 II
2. Дмитрасевич Ірина Ростиславівна Личаківський ССЗШ №37 26 26 52 II
3. Львова Єлизавета Олександрівна Личаківський ССЗШ №37 25 28 53 II
4. Філяк Катерина Богданівна Личаківський ССЗШ №37 16 26 42 III
5. Цікало Назар Володимирович Личаківський ССЗШ №37 21 19 40 III
6. Бардин Уляна Романівна Личаківський ССЗШ №37 21 20 41 III
7. Поволокіна Марина Олександрівна Личаківський ССЗШ №37 23 25 48 II
8. Вілкова Софія Юріївна Франківський НВК ім. В.Стуса 23 18 41 III
9. Антонюк Вілорія Віталіїна Личаківський НВК Школа І ст..-гімназія 23 17 40 III

Результати

Всеукраїнської олімпіади

з французької мови

2017

10 клас

Прізвище, ім’я учня Місто/район Школа Творча робота Усне мовлення Сума балів Місце
1. Лесик Данило Романович Личаківський ССЗШ №37 22 26 48 II
2. Фурсик Анна Ігорівна Личаківський ССЗШ №37 23 25 48 II
3. Артимович Анна Василівна Личаківський ССЗШ №37 20 25 45 II
4. Тимчишин Софія Анастасія Андріївна Личаківський ССЗШ №37 25 27 52 II
5. Середа Данило Григорович Личаківський ССЗШ №37 17 30 47 II
6. Джурик Катерина Іванівна Личаківський ССЗШ №37 20 25 45 II
7. Маковейчук Олена Олександрівна Личаківський ССЗШ №37 23 30 53 I
8. Дворник Анна Богданівна Залізничний ССЗШ №15 17 27 44 III
9. Мисько Роман Михайлович Сихівський ССЗш №69 17,5 26 43,5 III
10. Хутка Ірина Андріївна Сихівський ССЗШ №69 22 23 45 II
11. Данилів Роман Романович Сихівський ССЗШ №69 16 27 43 III

Результати

Всеукраїнської олімпіади

з французької мови

2017

11 клас

Прізвище, ім’я учня Місто/район Школа Творча робота Усне мовлення Сума балів Місце
1. Мирка Ярина Володимирівна Личаківський ССЗШ №37 26 29 55 I
2. Левоновий Роман Андрійович Личаківський ССЗШ №37 20 25 45 II
3. Махнюк Софія Віталіївна Сихівський ССЗШ №69 24 17 41 II
4. Шмигель Софія Ярославівна Шевченківський ССЗШ №81 15 25 40 II
5. Шашевська Євгенія Георгіївна Залізничний ССЗШ №15 14 25 39 II
6. Петришак Софія Ігорівна Франківський НВК ім. В.Стуса 19 25 44 II

Результати

Всеукраїнської олімпіади

з іспанської мови

2017

9 клас

Прізвище, ім’я учня Місто/район Школа Творча робота Усне мовлення Сума балів Місце
1 Романська Оксана Богданівна Сихівський НВК «Школа-садок «Софія» 23 20 43 II
2 Грима Лідія Борисівна Сихівський НВК «Школа-садок «Софія» 24 24 48 I
3 Сеник Вікторія Іванівна Сихівський НВК «Школа-садок «Софія» 23 17 40 III
4 Вакшинська Наталія Юріївна Сихівський НВК»Школа-садок»Софія» 20 22 42 III

Результати

Всеукраїнської олімпіади

з іспанської мови

2017

10 клас

Прізвище, м.’я учня Місто/район Школа Творча робота Усне мовлення Сума балів Місце
1 Левицька Юлія Андріївна Сихівський НВК «Школа-садок «Софія» 23 22 45 I
2 Романів Юлія Ігорівна Сихівський НВК «Школа-садок «Софія» 15 20 35 II
3 Лаганяк Галина Святославівна Сихівський НВК «Ш-г»Сихівська» 17 17 34 III
4 Цундер Ольга Михайлівна Сихівський НВК «Школа-садок»Софія» 21 13 34 III

Результати

Всеукраїнської олімпіади

з іспанської мови

2017

11 клас

Прізвище, м.’я учня Місто/район Школа Творча робота Усне мовлення Сума балів Місце
1. Монда Патрісія Богданівна Сихівський НВК «Школа-садок «Софія» 26 26 52 I
2. Захарко Соломія-Софія Ігорів. Сихівський НВК «Школа-садок «Софія» 24 23 47 II

/Files/images/2016-2017/anglyska/7.jpg

Наш досвід

Цього тижня продовжено серію тренінгів із вчителями іноземних мов, які атестуються на І та ІІ кваліфікаційні категорії. Практичний підхід до проведення навчань з молодими педагогами ще раз доводить, що найкраще навчатися, коли навчаєш когось. Легке тремтіння відразу ж минає, як тільки розумієш, що усі твої колеги готові тобі допомогти та підтримати. Навіть невеличке домашнє завдання (підготуватися до проведення міні майстер-класу) дає кожному змогу консолідуватися та проявити свої професійні здібності.

Отже, позитивні сторони проведення міні майстер-класів:

1) Підготовча робота, яка спонукає переглянути власну діяльність, знайти свої сильні і слабкі сторони.

2) Опрацювання методичної літератури – робота над самоосвітою.

3) Обговорення обраної технології з колегами навчального закладу, де працює вчитель.

4) Удосконалення професійних навиків викладання та проведення майстер-класів.

5) Удосконалення навиків тренерської діяльності.

6) Обмін досвідом.

7) Навику аналізу та самоаналізу .

8) Самовдосконалення.

9) Розвиток комунікативних компетенцій (участь у дискусії, дебатах, обговоренні)

10) Підвищення мотивації завдяки усвідомленню значущості професії вчителя.

11) Об’єднання вчителів іноземних мов завдяки комунікативним методикам.

Найкращою оцінкою таких тренінгів є позитивні відгуки учасників під час неформального спілкування та у дискусіях у фейсбуці.

Дякую усім учителям англійської, німецької, іспанської та польської мов за активну участь, підтримку та спільну працю.

Назагал у тренінгах взяли участь 89 учителів.

Дякую усім керівникам ЗНЗ м. Львова, які розуміють важливість участі педагогічних працівників у таких методичних заходах!!!

С.Матис, методист НМЦО м. Львова

/Files/images/2016-2017/anglyska/IMG_8010.JPG

/Files/images/2016-2017/anglyska/IMG_8021.JPG

\/Files/images/2016-2017/anglyska/IMG_8025.JPG

/Files/images/2016-2017/anglyska/IMG_8030.JPG

/Files/images/2016-2017/anglyska/IMG_8045.JPG

/Files/images/2016-2017/anglyska/IMG_8059.JPG

Робота з обдарованою молоддю

Вже стало хорошою традицією організовувати зустрічі учасників ІІІ етапу Всеукраїнської олімпіади з англійської мови напередодні проведення олімпіади.

Цього року така зустріч відбулася 8 лютого 2017р. у Львівській правничій гімназії. І не лише для знавців англійської, а й німецької мови. Програма заходу включала:

1. Інструктаж, ознайомлення з форматом проведення ІІІ етапу олімпіади.

2. Робота в групах.

3. Представлення спільно виконаного завдання.

4. Робота в малих групах (2 учасники і вчитель )

5. Підведення підсумків.

З якою метою проводяться такі зустрічі?

По-перше, учасники мають можливості заздалегідь познайомитися, що знімає психологічну напругу під час проведення олімпіади, адже приємно побачити знайомі обличчя і бути готовим до спілкування з друзями.

По-друге, є можливість порівняти себе з іншими учасниками, «оцінити свої сили».

По-третє, звернути увагу на свої слабкі сторони, зробити певні висновки як для учасників, так і для вчителів.

Слід зазначити, що усі учасники продемонстрували високі знання та готовність представити місто на обласному рівні. Учасники мають хороші навики роботи у великих та малих групах. Несподіванкою для усіх стало завдання, виконати яке довелося як учням так і вчителям. Кожна мала група (2 учні і 1 вчитель) отримала тему для дискусії (завдання з олімпіади минулого року), комунікувати на яку довелося протягом 4-5 хвилин. Окремі трійки організували навіть дискусії.

З учасниками олімпіади з англійської мови працювала методист НМЦО, вчитель англійської мови ЛФМЛ С. Матис; з німецької мови - вчителі німецької мови ССЗШ № 2 З.Ткачук і С. Осадчук

Усі учасники проявляли високий ентузіазм. Нехай віра у себе і власний успіх допоможе їм досягнути високих результатів!

С.Матис, методист НМЦО м. Львова

/Files/images/2016-2017/anglyska/20170209_153642.jpg

/Files/images/2016-2017/anglyska/20170209_154732.jpg

/Files/images/2016-2017/anglyska/20170209_155240.jpg

/Files/images/2016-2017/anglyska/20170209_161001.jpg

/Files/images/2016-2017/anglyska/20170209_162209.jpg

/Files/images/2016-2017/anglyska/20170209_162241.jpg

/Files/images/2016-2017/anglyska/20170209_162258.jpg

Атестуємося чи вдосконалюємося?

Ми всі в очікуванні найгарячішої пори для вчителя – атестації. Кожен, хто атестується цього навчального року, намагається реалізувати свої амбіції, підтвердивши їх конкретними справами.

Надзвичайно приємно перебувати у колі однодумців, з якими легко думається і твориться. Сьогодні ми мали таку нагоду.

2 лютого 2017р. на базі СЗШ № 91 зібралися вчителі англійської та німецької мови (Шевченківського, Галицького та Личаківського районів), які атестуються на ІІ та І кваліфікаційну категорії. Організувавши майстер клас у грудні 2016р., ми домовилися про домашнє завдання, яке, за бажанням учителя, потрібно підготувати і представити своїм колегам. Учителі обговорювали питання розвитку комунікативних компетенцій, введення нової лексики, поєднання граматики і говоріння, мотивації і засобів її створення.

Учителі двох мов працювали разом. Ми усі мали можливість переконатися, що у нас єдиний комунікативний підхід і методи також однакові.

Приємно відзначити, з яким запалом і натхненням колеги ділилися досвідом, обговорювали актуальні питання і підтримували один одного. Думаю, що таким молодим кадрам буде під силу зреалізувати усі нововведення, які пропонує нам МОН і які диктує нам сьогодення.

Слід подякувати усім учасникам майстер класів за активну участь і відповідальність, з якою вони підійшли до виконання завдання.

Дякуємо адміністрації та вчителям кафедри англійської мови СЗШ № 91 за створення належних умов для проведення майстер класу.

Методист НМЦО м. Львова С.Матис

/Files/images/2016-2017/nozemn_movi/image-0-02-05-1101e5a6dcf03e07d1257c933ed4ee010a73cf87e6867cf824ea4b1d88493ffd-V.jpg

/Files/images/2016-2017/nozemn_movi/image-0-02-05-17a487c3db4a1e1ca079963253d94bd4a3ad5aaecb8a73ee52312df7681505d2-V.jpg

/Files/images/2016-2017/nozemn_movi/image-0-02-05-1bd14401e27575ec2a911df525f7377cc92df91aec49fa1dc4847f95a70812ac-V.jpg

/Files/images/2016-2017/nozemn_movi/image-0-02-05-5bd78cdc77dee3b22c40fdfde612d7d00e9e78c5a8fc5887274c9c70a68e5cbd-V.jpg

/Files/images/2016-2017/nozemn_movi/image-0-02-05-6403884f7d7a5002d6a4b8e76506791f6cd07fa49524c45fa9cbd1cc999aa44f-V.jpg

/Files/images/2016-2017/nozemn_movi/image-0-02-05-a6dac776dfcb4e7342899bd211f4583b76eacb67cfa2011752764a903815b539-V.jpg

/Files/images/2016-2017/nozemn_movi/image-0-02-05-c02a0bebe277d995817262650e44b118b6f9a4ca6149482523df01a0a088dcfb-V.jpg

/Files/images/2016-2017/nozemn_movi/image-0-02-05-c314ef826e62df18637032410e8e15ef3a9d3cc07ac324dcd8240324b63f5564-V.jpg

/Files/images/2016-2017/nozemn_movi/image-0-02-05-d90a0f781a48d27061ff0ae19d58395a09f256cde7cab21b93cd3307b507bbef-V.jpg

Тренінг з методики викладання англійської мови на тему “Excite, educate, inspire your students “.

25 січня 2017 року на базі СЗШ №96 відбувся навчальний тренінг з методики викладання англійської мови на тему “Excite, educate, inspire your students “. Учасники тренінгу - учителі ЗНЗ м.Львова.

Мета семінару – показати і навчити сучасного вчителя використовувати новітні креативні технології для використання на уроці англійської мови.

Спікер тренінгу – Наталія Ляшко, методист британського видавництва Express Publishing в Україні, засновниця дитячої кулінарної школи англійською мовою “ KIDS CHEF ACADEMY” , авторка книги для дітей “Talia in the kitchen”.

Всі учасники тренінгу отримали сертифікати і подарунки.

С.Матис методист НМЦО

/Files/images/2016-2017/nozemn_movi/DSCN1636.jpg

/Files/images/2016-2017/nozemn_movi/DSCN1640.jpg

/Files/images/2016-2017/nozemn_movi/DSCN1645.jpg

/Files/images/2016-2017/nozemn_movi/DSCN1655.jpg

/Files/images/2016-2017/nozemn_movi/DSCN1656.jpg

До уваги вчителів англійської мови!

13 лютого на базі Львівської лінгвістичної гімназії (вул. Кирила і Мефодія,17,а ) відбудеться конкурс з англійської мови серед учнів 9-11 класів ЗНЗ міста. Детальну інформацію про конкурс можна знайти за посиланням: https://www.lcc.lt/home/admissions/public-speakingcompetitions/international-english-public-speaking/ Реєстрація на сайті до 13 лютого. https://www.lcc.lt/forms/view.php?id=92 Після конкурсу планується проведення тестування TOEFL. Competition schedule: 9:30-10:00 – registration 10:00 - 12:00 – competition round 1 12:30 - 13:30 – final round and results’ announcement 15:00- 17:30 – TOEFL 18:00 - Meeting with parents/prospects Для більш детальної інформації, прохання звертатися за телефоном 0677070497 Світлана Матис LCC International English Public Speaking Competition THE GOAL LCC International University is an American type university in Klaipeda, Lithuania where the teaching language is English. Being a truly international university where 50% of all students are international students coming from 30 different countries and 60% of professors are English speakers from the USA and Canada, LCC International University wants to promote the use of English as a language for further studies as well as reward students who excel in their studies. LCC International University has partnered with schools in Eastern Europe since 2004 as we believe our University to be a great educational establishment for many future students. In our gratitude to our friendship with the schools and the Educational department, we present this competition as a way for students to be motivated to learn English well as this international language provides many opportunities for the future. A final motivation is the prize: the winners of each competition will be awarded a free trip to LCC International University in March where they will participate in the final round of the competition. Winners for similar competitions from Georgia, Ukraine, Russia, Latvia, Albania, Armenia, and Moldova will all meet at LCC in Klaipeda and the final winner will be selected. The winner will win a free semester at LCC International University. There will be many other prizes for the three best speakers, so that every student could feel motivated and encouraged by participating. THE THEME The theme for the competition is: Freedom and Confinement. The student can choose to interpret the theme in any way that they choose and have their own topic for their speech. PARTICIPATION Each school can delegate one participant and register him/her by filling out the form. We would strongly encourage schools to organize a public speaking competition in their schools in order to choose the best speaker. Participants must be students of the last two years in school. Registration deadline is January 31, 2017. The in country competitions will be held in February. The final competition will be held on March 29 at LCC International University in Klaipeda, Lithuania. THE SPEECH Participants will have to deliver a speech, the title and content of which will have to be connected with the theme for the competition in one or another way. Participants may interpret the theme in any way they wish, but may not use the theme as the title of their speech. Participants may be as creative as they can in interpretation of the theme because the judges will be looking for memorable speeches. Public speaking is more than just an act of speaking: it reveals personality, attitudes, general intelligence of the speaker, ability to concentrate, address the public, control one’s body and voice, and sustain positive atmosphere in the audience. The speech should not be longer than 5 minutes. THE PROCESS First Round During the competition Speakers will be divided into groups. Each group will have a maximum of 12 speakers, randomly assigned to each group. Speakers will speak in a random order. Speakers will deliver their 5 minute prepared speech which is connected with the theme for the competition. Speakers may not use any notes, props or visual aid. A timekeeper will give an audible signal at 4:30 minutes (to indicate that 30 seconds remain), at 5:00 minutes (to indicate that the participant’s time is up), and at 5:30 minutes (at which point the participant must conclude their speech immediately). The judges may ask questions at the end of the speech. Finals The number of speakers from each group selected for the finals by the judges will be two. Finalists will speak on the same theme and argument that they presented in the first round. The final speeches will be followed by a 3-4 minute question period. Questions may come from members of the audience or members of the judges‘ panel and participants should respond to each question individually. The Prize The winner of the competition in each country will win a trip to Lithuania in order to participate in the final round of the international competition. The final winner will win a free semester at LCC International University while the 2nd best speaker will win free participation at the Summer English language institute at LCC International University, Klaipėda, Lithuania. NEXT STEPS If you are interested in sending your school representative to this competition, fill out the registration form and we‘ll inform you of the next steps in the process. If you have any questions, email info@lcc.lt or call +370 46 310 460 for more information. We look forward to motivate your students together with you!

Круглий стіл "Викладання іноземних мов:нова візія, стратегія, напрямки"

12 січня 2017р. на база ЛФМЛ проведено круглий стіл «Викладання іноземних мов: нова візія, стратегія, напрямки» для керівників районних методичних об’єднань учителів іноземних мов: англійської, німецької, французької, іспанської та польської.

Приємно відзначити злагодженість, порозуміння та спільне бачення завдань та їх реалазації між усіма учасниками круглого столу.

Основною проблемою для роботи творчих груп вчителів німецької, французької та іспанської мов обрано «Міжпредметна інтеграція». Також планується приділяти велику увагу реалізації проекту “Real Life”.

Отже, підсумком круглого столу став спільний план проведення методичної роботи та популяризції вивчення іноземних мов.

Методист НМЦО м. Львова С. Матис

/Files/images/2016-2017/nozemn_movi/20170112_124138.jpg

/Files/images/2016-2017/nozemn_movi/20170112_124255.jpg

Тренінг "Мотивація" для вчителів англійської мови

Говорячи про мотивацію на уроці, ми маємо на увазі бажання учня працювати, бути активним та уважним. Хто несе відповідальність за створення мотиваційної атмосфери? Що таке мотивація насправді? Що може мотивуючи учнів та вчителів? Як мотивація впливає на успішність?

8 грудня вчителі англійської мови мали можливість обговорити ці та інші питання у ході проведення тренінгу "Мотивація... який відбувся у ЛФМЛ

Учителі працювали в групах, парах, командах. Такі форми роботи допомагають швидше знаходити рішення проблемних ситуацій, порозумітися та обмінятися думками. Усі учасники тренінгу погодилися, що мотиваційна атмосфера створюється через ігрові моменти, інтерактивні форми роботи, використання комп'ютерних технологій та креативність вчителя.

Протягом року 5 учителів англійської мови ЗНЗ міста взяли участь у спільному проекті МОНУ та Британської ради "Агенти змін", а саме: М. Лемішко (СЗШ N51, С. Атаманчук (ЛЛГ), О. Карпій (ССЗШ N93), В. Голубцова (гімназія "Престиж"), С. Матис (ЛФМЛ, НМЦО М. Львова) .Після двотижневих навчань ці вчителі тепер мають можливість поділитися отриманими знаннями та досвідом зі своїми колегами. Проведений тренінг став можливим

/Files/images/2015-2016/4/20161207_155315.jpg

/Files/images/2015-2016/4/20161207_155319.jpg

/Files/images/2015-2016/4/20161207_155338.jpg

/Files/images/2015-2016/4/20161207_155341.jpg

/Files/images/2015-2016/4/20161207_160848.jpg

/Files/images/2015-2016/4/20161207_161812.jpg

/Files/images/2015-2016/4/FB_IMG_1472213317949.jpg

/Files/images/2015-2016/4/20161207_161847.jpg

/Files/images/2015-2016/4/20161207_164357.jpg

Конференція "На перехресті двох культур: Україна та Польща"

Ми це зробили! На базі СЗШ №83 відбулась науково-практична конференція "На перехресті двох культур: Україна та Польща". Нашими гостями були Консул РП у справах освіти п. Мар'ян Орліковскі, директор НМЦО м. Львова п. Леся Приставська, методисти Дрогобицької філії Інституту модернізації змісту освіти п. Божена Пайонк, п. Ілона Ласота і п. Пьотр Боронь, методист НМЦО м. Львова п. Світлана Матис, викладач товариства "Білий Орел" п. Ірина Кучма. Спершу 18 учнів львівських ЗНЗ захистили свої роботи на теми міжкультурного перехрестя: чого там тільки не було! Паралельно відбулась зустріч Консула Мар'яна Орліковського з директором НМЦО п. Лесею Приставською, методистом п. Світланою Матис та 25 вчителями польської мови з метою допомоги та співпраці .

Пан Консул цікавився проблемами викладання польської мови у львівських школах і висловив пропозицію укласти список найбільш нагальних питань, які слід вирішувати сьогодні, щоб сприяти розповсюдженню вивчення польської мови. Можливо, обговорення труднощів і спільний пошук для їх подолання стане початком співпраці.

Наостанок журі підбило підсумки конференції та нагородило учасників подяками, маленькими сюрпризами. А Консул пообіцяв, що до таких чемних та розумних діток обов'язково прийде Св. Миколай. Дякую всім, хто допомагав, підтримував, надихав!

С.Матис, методист НМЦО м. Львова

Л.Сакович, вчитель польської мови СЗШ № 83

/Files/images/2015-2016/1/DSC_0085.JPG

/Files/images/2015-2016/1/DSC_0092.JPG

/Files/images/2015-2016/1/DSC_0096.JPG

/Files/images/2015-2016/1/DSC_0114.JPG

/Files/images/2015-2016/1/DSC_0132.JPG

/Files/images/2015-2016/1/DSC_0180.JPG

Лист МОН України "Про переліки навчальної літератури, що має відповідальний гриф Міністерства Освіти і науки України, для використання у загальноосвітніх навчальних закладах у 2016/2017 навчальному році" тут
Основні навчальні програми з іноземної мови тут
Рекомендації щодо підведення підсумків відзначення Року англійської мови

Відповідно до листа МОНУ №1/9-614 від 22.11.2016р. на завершення Року англійської мови в Україні пропонується проведення з 12 по 18 грудня по всій країні «Тижня англійської мови». Головною метою всеукраїнського проекту є проілюструвати найбільші досягнення Року та допомогти українцям поринути в англомовний світ, надати їм можливість попрактикувати свої мовні навички.

Протягом Року англійської мови за підтримки Адміністрації Президента, Міністерства освіти та науки України, Міністерства закордонних справ в Україні, Посольства США в Україні, Британської Ради та інших партнерів вдалося реалізувати проекти, які б надавали можливість українцям вивчати іноземну мову безкоштовно. Влітку 2016 року пройшли пришкільні англомовні табори GoCamp у 126 школах по всій Україні із залученням 120 іноземних волонтерів із 40 країн світу (у м. Львів організовано роботу 3 англомовних літніх таборів із залученням 2 носіїв мови). На завершення Року англійської мови в Україні з 12 по 18 грудня по всій країні відбудеться Тиждень англійської мови. Головною метою всеукраїнського проекту є проілюструвати найбільші досягнення Року та допомогти українцям поринути в англомовний світ, надати їм можливість попрактикувати свої мовні навички.

З метою підведення підсумків пропонуємо провести такі активності:

1. Усім бажаючим написати загальноміський диктант з англійської мови, про що додатково буде повідомлено (Додаток 1)

2. Навчальним закладам:

2.1. На своїй веб-сторінці рекомендується:

- розмістити інформацію про проведену роботу в рамках Року англійської мови;

- записати відеозвернення про важливість вивчення англійською та розмістити на своєму сайті і обмінятися ними з навчальними закладами в межах свого району;

2.2. Провести інтегровані уроки.

2.3. Провести відеоуроки між учнями шкіл міста.

2.4. Провести заняття в ході реалізації проектів «Артлінгва» та «РіелЛайф».

2.5. Провести музейні уроки.

2.6. Провести конкурси проектних робіт, конференції та засідання дискусійних клубів.

2.7. Провести засідання творчих кав’ярень «Англійські чаювання або історії американського успіху» із залученням усього педагогічного колективу.

3. Навчально-методичному центру освіти м. Львова створити у Фейсбуці відкриту групу навчальних закладів міста та провести флеш-моб з інформацією про проведену за рік роботу.

Додаток 1

Загальноміський (обласний) теледиктант – це унікальна подія, яка відбудеться вперше у рамках відзначення Року англійської мови у місті за сприяння Львівського телебачення. Дикторами будуть учні навчальних закладів міста. До уваги слухачів прозвучать 3 диктанти різних рівнів, а саме А2, В1, В2.(Керівництво телекомпанії вирішує з огляду ефірного часу)

Про проведення заходу громадськість міста та навчальні заклади будуть повідомлені заздалегідь через плани роботи Навчально-методичного центру, у соціальних мережах, у рекламі телеканалу.

Пропонуємо усім слухачам взяти участь у написанні та з’ясувати,

наскільки добре вони знають англійську мову.


Як правило, текст – автентичний, ексклюзивний, створений спеціально на замовлення управління освіти ЛМР за ініціативи НМЦО м. Львова. Текст складається з близько 100-150 слів. Диктор читає його в прямому ефірі двічі: перший раз без пауз, другий – з паузами.


Кожен охочий може долучитися до акції та написати диктант просто біля телевізора. Далі дочекатися, поки текст з’явиться на сайті НМЦО м. Львова, та перевірити власноруч. За бажанням учителі школи можуть перевірити диктант і визначити переможців (хто не допустив жодної помилки), при цьому не оцінюючи роботи і не виставляючи оцінки в журнал. Ще однією формою роботи може стати переклад тексту на рідну мову.

Основною метою теледиктанту з англійської мови є об’єднати учасників довкола ідеї вивчення англійської мови, оскільки потреба у володінні цією мовою є незаперечною і невід’ємною у житті кожної успішної особистості.

Кiлькiсть переглядiв: 2048