Міні-проект «Загальноміський диктант»

Рекомендації щодо написання міського диктанту

Пропонуємо усім слухачам взяти участь у написанні та з’ясувати,

наскільки добре вони знають англійську, німецьку, французьку та іспанську мови. Основною метою радіодиктанту з іноземних мов є об’єднати учасників довкола ідеї вивчення іноземних мов, оскільки потреба у володінні ними є невід’ємною у житті кожного випускника навчального закладу.

Загальноміський (обласний) радіодиктант – це унікальна подія, яка відбудеться вдруге. До уваги учасників пропонуються 2 диктанти ( на вибір учителя чи учнів). Можна прослухати і записати навіть 2 диктанти.

Реалізація міні-проекту планується 5-16 березня.


Як правило, текст для диктанту – автентичний, ексклюзивний. Текст складається з близько 100-150 слів. Диктор читає його двічі: перший раз без пауз, другий – з паузами.


Кожен охочий може долучитися до акції та написати диктант, завантаживши його зі сайту НМЦО м. Львова. Далі дочекатися, поки текст з’явиться на сайті НМЦО м. Львова, та перевірити власноруч. За бажанням учителі школи можуть перевірити диктант і визначити переможців (хто не допустив жодної помилки), при цьому не оцінюючи роботи і не виставляючи оцінки в журнал. Ще однією формою роботи може стати переклад тексту на рідну мову.

Отже, пропоновані форми роботи:

1.Завантажити аудіо трек

2.Написати диктант

3. Здійснити взаємоперевірку (при бажанні, можна визначити переможців)

4. Провести обговорення, дискусію чи дебати на запропоновану тему

5. Провести скап-конференцію зі школою-сусідом на запропоновану тему.

6. Провести опитування у школі, записуючи відео і монтуючи відеоролик.

7. Завантажити відеоролик у ФБ у групі ЗНЗ м. Львова

8. Записати думки учнів у документі Word (завантажити у групі).

Саунд-треком та дидактично-методичними матеріалами можна скористатися починаючи з 5 березня на сайті Навчально-методичного центру освіти м.Львова.

1

I overheard a conversation…….. between 4-year-olds………… at a school I worked at………. a couple of years ago………. that has stuck……….. in my head………… ever since. A child was sitting…………… in the nurses office…………. and expressed to a classmate……… that he was afraid. …………His classmate reassured him…………….. that everything would be fine, …………………..that it was OK……….. to be scared,………… and offered to hold his hand. ………………It made me realize…………….. how compassionate, caring, and respectful…………… children can be……………… at such a young age.

Manners are taught. …………………When I was a child, ……………manners were greatly emphasized………….. and taught by my parents………….. Nowadays, as a teacher, …………I often have to……………. constantly remind students…………. to say such things as………………. “thank you”…………………. and “excuse me.

2

In today’s fast-paced world, ………………mobile technology and social media……………………… are two factors ……………. slicing full conversations……………… down to shorthand, ……………….with little room for niceties. ……………..I'min awe…………. when I go out to eat…………. and see all members of a family ………………using their smart phones. ……………..Or when a parent………….repetitivelyignores …………………their child's pleas, ………………while updating her Facebook status………………….. about how much she loves……………………. her adorable child.

It’s not surprising…………………. whenI meetchildrenin the classroom……………… whodon’t have manners,……………….. because many adults don’t. …………………….I often have to stop myself …………………..and take a step back……………. and remember my own manners.

dictation_script.docx https://drive.google.com/file/d/1W5_vgetf0sRsmyii59_CRBB6uXhoCUhJ/view?usp=sharing

Диктант1_Англ.m4a

Диктант2_Англ.m4a

Диктант1_Німецька

Диктант2_Німецька

Диктант_Німецька

Кiлькiсть переглядiв: 331