Бінарний урок з фізики та англійської мови

/Files/images/2017-2018/anglyska_17-18/a/2.JPG /Files/images/2017-2018/anglyska_17-18/a/IMG_4284.JPG

/Files/images/2017-2018/anglyska_17-18/a/IMG_4296.JPG /Files/images/2017-2018/anglyska_17-18/a/IMG_4298.JPG


План-конспект CLIL уроку математики та англійської мови у 6 класі тут

/Files/images/2017-2018/anglyska_17-18/a/dsc_0511.jpg/Files/images/2017-2018/anglyska_17-18/a/dsc_0514_f9a75.jpg

/Files/images/2017-2018/anglyska_17-18/a/dsc_0533_81d90.jpg/Files/images/2017-2018/anglyska_17-18/a/IMG_2049.JPG

/Files/images/2017-2018/anglyska_17-18/a/IMG_2052.JPG /Files/images/2017-2018/anglyska_17-18/a/IMG_2057.JPG


Міжпредметна інтеграція: «Describing changes»

/Files/images/2017-2018/anglyska_17-18/gh/IMG-d3431f0bd4ca307a64080dbcbbcee40b-V.jpg У межах проекту «Міжпредметне навчання» 23 лютого на базі ЛФМЛ проведено майстер-клас для учителів Жидачівського району Львівської області.

Сьогодні вивчення іноземної мови не можливо виокремити в окремий процес. Згідно методичних рекомендацій методичне підґрунтя для навчання іноземної мови, що сприяє реалізації інтегрованих змістових ліній, становлять визначальні підходи: компетентнісний, інтегрований (міжпредметний), комунікативно- діяльнісний і особистісно зорієнтований.

Беручи за основу інтегрований та комунікативно-діяльнісний підходи, вчитель англійської мови, методист НМЦО м.Львова Світлана Матис організувала і провела майстер-клас для колег з області у формі відкритого уроку у 9-му класі.

Після опрацювання матеріалу «Analyzing Quantities», «Tables and Graphs», учні мали можливість подискутувати щодо змін та їхнього визначення, а також їхнього впливу на суспільство. За основу уроку взято аналіз лінійних графіків, гістограм та таблиць. Для візуалізації матеріалу вчителем підібрана доповідь щодо визначення коефіцієнту щастя у 156 країнах світу.

Присутні вчителі відзначили високий рівень володіння учнями англійської мови, їхнє зацікавлення і рівень мотивації. Учнів не потрібно було змушувати говорити англійською. Вони працювали в парах і несли відповідальність за знання один одного (peer teaching). Використання мобільного телефону як засобу пошуку інформації також себе оправдовувало, оскільки матеріал був досить складним як на учнів 9 класу.

Пишаємося своїми учнями і запрошуємо колег до співпраці!!!

Світлана Матис, вчитель англійської мови, методист НМЦО м. Львова

Міжпредметна інтеграція

Кiлькiсть переглядiв: 296