Підсумкові результати ІІ етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з правознавства
Попередні результати ІІ етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з правознавства

Особливості викладання предметів суспільно-гуманітарного спрямування у 2017-2018 н.р.

Шановні учні, педагоги, батьки та всі бажаючі!


Якщо Вас цікавить реалізація Ваших прав на повагу до приватного життя – приватної інформації, персональних даних, фото-відео- контенту та інших питань пов’язаних з приватністю під час навчально-виховного процесу ,

запрошуємо взяти участь у вебінарі на тему:
«Права дитини в школі. Право на повагу до приватного життя»,
що відбудеться 17 січня 2017 року о 15.00.

Участь у даному вебінарі є БЕЗКОШТОВНОЮ

Вебінар проводиться в межах Всеукраїнського проекту "Школа - територія прав людини", який організовано в рамках проекту «Права людини понад усе», що впроваджується Українською Гельсінською спілкою з прав людини та фінансується Міністерством міжнародних справ Канади та Всеукраїнської освітньої програми «Розуміємо права людини»

Вебінар проводить Володимир Яворський – юрист, правозахисник , експерт Української Гельсінської спілки з прав людини та Всеукраїнської освітньої програми «Розуміємо права людини»
Питання на які ВИ можете отримати відповідь:
• Що таке «персональні данні», і як їх використовувати/захищати під час навчального процесу.
• Що включає в себе поняття «приватна інформація» під час навчально- виховного процесу
• Які документи регламентують питання приватності в навчальному закладі?
• Чи має право вчитель (завуч, директор , класний керівник) перевіряти рюкзак/сумку учня на наявність речей, які на їх думку , не повинні бути в ньому(сигарети, пиво…)?
• Чи поширюється право на приватність на особисті сторінки учнів , вчителів в соціальних мережах ?
• Хто , кого і як може фотографувати, знімати на відео під час навчально-виховного процесу? Де мають право розміщувати цю інформацію?
• Чи є інформація в учнівському щоденнику приватною інформацією?
та багато інших ….

Тривалість вебінару: 1,5 - 2 години
Участь у вебінарі безкоштовна. Для участі у вебінарі необхідно мати комп’ютер (ноутбук), якісне підключення до Інтернету, навушники або колонки.

Реєстрація: для участі у вебінарі необхідно зареєструватися онлайн за лінкомhttps://docs.google.com/…/1FAIpQLSfpL7dYUHUfngurg…/viewform…до 09.00, 17 січня 2017 року.

Усім зареєстрованим учасникам (-цям) зранку (з 10.00 до 11:00) 17 січня буде надіслано посилання на сторінку вебінару в Інтернеті.

Підключитися до вебінару необхідно о14.55 (за 5 хвилин до початку вебінару)
З нетерпінням чекаємо Вашої участі та запитань!!!
Дякуємо за увагу!

Почав діяти Локальний Центр з громадянської освіти

У лютому 2016р на базі НМЦО почав діяти Локальний Центр з громадянської освіти. Це стало можливим завдяки проекту «Інтеграція через діалог» який реалізується реалізує ВА «Нова Доба» за підтримки МОН України та сприяння управління освіти ДГП ЛМР. Важливими напрямами проекту є якісна освітня, психологічна та інтеграційна допомога дітям, які постраждали від збройного конфлікту на Сході України та анексії Криму.

16 березня у центрі «coMMuna», в рамках проекту, відбувся інформаційний семінар для школярів-старшокласників з Луганської, Донецької областей та АР Крим, які на даний час проживають у Львові. Учасники мали змогу зустрітись з Марією Ворончук, волонтеркою з Донеччини, представником громадської організації «Наше майбутнє», яка розказала про свій досвід успіху у Львові. Під час зустрічі школярі ділились своїми першими враженнями від Львова та його мешканців, розповідали цікаві історії із свого нетривалого життя у місті. Як з’ясувалось - більшість з них своє майбутнє навчання пов’язують з вишами Львова. Спільно ми визначили перетин інтересів, які виявились досить різноманітними: фокус-групи з освітніх напрямків, студії з дизайну, фотографії, писанкарства тощо, форум-театр і, звичайно, екскурсії «родзинками» Львова.

По закінченню семінару ми обмінялись контактами та намітили орієнтовний час нової зустрічі.

Повну інформацію про проект читайте на сайті http://www.novadoba.org.ua

Локальний координатор проекту Наталя Голосова

/Files/images/2015-2016/storya/IMG_1432.jpg /Files/images/2015-2016/storya/IMG_1458.jpg/Files/images/2015-2016/storya/IMG_1513.jpg


7 жовтня 2015р. в НМЦО відбувся українсько-чеський семінар «Мультикультурне виховання в школі». Учасниками семінару були вчителі, педагоги-організатори, психологи м. Львова і Львівської області.

Ініціатором семінару виступила чеська громадська організація «Асоціація з міжнародних питань». Семінар проходив в рамках проекту «Альтернативна освіта для українських шкіл» Міністерства закордонних справ ЧР програми TRANS та за підтримки Міністерства освіти і науки України.

Основна ідея проекту – розвивати толерантність, повагу до інших та критичне мислення вчителів й учнів через активізацію і підвищення компетенцій українських вчителів.

Викладачі кафедри соціальної педагогіки педагогічного факультету Університету ім. Т. Г. Масарика (м. Брно, Чеська Республіка) поділились із учасниками семінару своїм досвідом роботи в області мультикультурного виховання та методом структурованої драматичної гри.

/Files/images/2015-2016/pravo/право.JPG /Files/images/2015-2016/pravo/право3.JPG /Files/images/2015-2016/pravo/право2.JPG


Серпнева інструктивно-методична нарада для вчителів правознавства.

Матеріали можна завантажити ТУТ


Семінар "Право на життя"

20 січня 2015 року відбувся навчальний семінар «Право на життя» , який проходив в рамках проекту «Де починаються права людини: уроки історії і сучасні підходи». Учасниками семінару були вчителі правознавства загальноосвітніх закладів м. Львова. Мета семінару: надати розуміння суті права на життя в історичному та сучасному правовому контексті, сприяти розумінню неможливості дискримінації за будь-якою ознакою та сучасних підходів до захисту права на життя; надати навички аналізу правової ситуації на прикладі справ Європейского суду з прав людини.

/Files/images/zahodi/право.jpg

Семінар складався з двох частин: теоретичної і практичної. Про права людини та механізми їх захисту, в контексті програми «Розуміємо права людини» розказала Ніна Хома, представник Центру правових та політичних досліджень «СІМ». Вона сформулювала основні принципи прав людини: універсальність, індивідуальність, рівність, відсутність дискримінації, невичерпність та відзначила, що захищати їх - це обов’язок держави, оскільки права людини - це міжнародні зобов’язання держави. Значна увага була приділена логіці навчання правам людини: від загальнолюдських цінностей до усвідомлення людиною власної потреби в захисті.

Під час практичної частини семінару, яку проводила Н. Голосова, учасники працювали з різноманітними типами джерел. А саме: відеосвідченнями очевидців, нормами міжнародного та вітчизняного права, які містили приклади захисту прав людини через наявні національні та міжнародні механізми Європейського суду з прав людини, повідомленнями ЗМІ про сучасний стан справ дотримання прав людини в Україні.

Учасники визначили тему наступного навчального семінару та отримали навчальні матеріали


Успішно завершився конкурс «Учитель року-2015» у номінації «Правознавство»

За підсумками роботи журі переможцями конкурсу стали:

І місце– Нагорняк Любов Стефанівна, СЗШ № 32

ІІ місце– Дах Ольга Ярославівна, ССЗШ № 5

ІІІ місце– Вахова Олена Ярославівна, СЗШ «Надія»Обідіна Зоряна Олександрівна, НВК «Інженерно-економічна школа ЛЕЛ»Герус Оксана Петрівна, ССЗШ №81

Вітаємо переможців конкурсу!

/Files/images/zahodi/вчитель року_право.JPG

Завершився І (міський) тур Всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2015», основною метою якого є виявлення та підтримка творчих учителів, пропаганда їх досвіду, підвищення професійної майстерності освітян міста. Захід проходив з 24 листопада по 11 грудня 2014 року. Конкурс складався з таких в номінацій: «Українська мова», «Хімія», «Образотворче мистецтво», «Правознавство».

Головою журі Конкурсу в номінації «Правознавство» було запрошено юриста нашої громадської приймальні – Ніну Хому. Цього року, вперше членом журі було запрошено людину не з вчительського середовища.Кожен етап конкурсу "Вчитель року" повинен бути відкритим для громадськості. На цьому наголосив заступник міністра освіти Павло Полянський під час засідання центрального оргкомітету Всеукраїнського конкурсу "Вчитель року-2015". За його словами, формат конкурсу "Учитель року" буде змінений, аби вибір кращих вчителів країни відбувався максимально відрито і за участі громадськості. Заступник міністра повідомив, що через забюрократизованість і формалізм у підготовці матеріалів конкурсантів та інформаційну закритість конкурсу виникає певна недовіра до його результатів, тому сьогоденний формат себе вичерпав. "Відтепер усі кроки журі мають бути відкритими – громадськість повинна знати, якою кількістю балів і за що оцінює учасника кожен із членів журі. У мережі Інтернет мають розміщуватися відеоматеріали про всі етапи конкурсу, уроки конкурсантів тощо", - додав Павло Полянський.Для участі в Конкурсі у номінації «Правознавство» було подано 12 заяв учителів правознавства міста Львова. Варто зазначити високий рівень якісного складу конкурсантів, зокрема: 5 учителів вищої кваліфікаційної категорії, 5 – першої кваліфікаційної категорії , 2 – другої кваліфікаційної категорії. Щодо педагогічного стажу учасників заключного туру Конкурсу – від 8 до 37 років.На першому етапі Конкурсу члени журі ознайомились з матеріалами кожного із учасників. Відповідно до визначених Критеріїв знайомство членів журі з матеріалами конкурсантів відбулося шляхом перегляду опису досвіду вчителів та уроку, проведеного в музеї. Учителі творчо та з великим ентузіазмом підійшли до цього завдання. Завдяки таким міні-фільмам члени журі Конкурсу мали змогу побачити вчителя як особистість через відгуки колег, учнів, батьків, та педагога в його безпосередній роботі, переглядаючи урок, спостерігаючи за стилем спілкування з учнями тощо.Проаналізувавши матеріали, подані вчителями-конкурсантами, журі допустило 8 учасників до ІІ (очного) етапу.На II етапі нововведенням професійного змагання стала робота з перевірки навичок використання інформаційно-комп'ютерних технологій у практичній діяльності вчителя. Завдання формулювалось відповідно до специфіки предмета та знання з педагогіки (тести та моделювання основних етапів інноваційних уроків.)За результатами випробувань фахове журі Конкурсу «Учитель року – 2015» у номінації «Правознавство» визначило переможців:І місце (439 б.) - Нагорняк Любов Стефанівна ,СЗШ № 32II місце (435 б.)- Дах Ольга Ярославівна, ССЗШ № 5III місце(344 б.) –Вахова Олена Ярославівна, СЗШ «Надія»( 334 б.) - Обідіна Зоряна Олександрівна, ШЕЛ(345 б.) -Герус Оксана Петрівна, ССЗШ № 81Також журі порекомендували для участі у II турі (обласному) Конкурсу вчителя-переможця міського туру Нагорняк Любов Стефанівну.Центр «СІМ» вітає усіх переможців І (міського) туру Всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2015» та бажає п. Нагорняк Любові Стефанівні успіхів в ІІ турі Конкурсу.Окрім цього, висловлюємо подяку в.о. директора Навчально-методичного центру освіти м. Львова Ольшанецькцій Т. та методистам Романишин Ж. і Голосовій Н. за плідну співпрацю та щиро сподіваємось на її продовження!


Реалізація освітнього проекту «Де починаються права людини: уроки історії і сучасні підходи»


Навчально-методичний семінар «Документальні фільми Docudays UA як інструмент медіа-просвіти школі»

04.11.2014 р. на базі НМЦО відбувся навчально-методичний семінар «Документальні фільми Docudays UA як інструмент медіа-просвіти школі». Учасниками семінару були вчителі історії та правознавства Львівських загальноосвітніх навчальних закладів.Проводила семінар координатор проекту Ольга Скрипник.

/Files/images/zahodi/док.фільми.JPG

Організатором заходу була Ніна Хома – координатор проекту у м. Львові, представник Ценру правових та політичних досліджень «СІМ».У межах навчального семінару учасники ознайомились з роботою мережі Кіноклубів медіа-просвіти з прав людини Docudays UA у Львівській обл. Їм було презентовано методики актуалізації роботи перед початком перегляду фільмів та прийоми використання документальних фільмів для організаціїдискусії з проблемних та конроверсійних питань.Учасники семінару мали отримали і «домашнє» завдання: переглянути один із запропонованих документальних фільмів та провести обговорення за визначеним сценарієм.Результатом такої роботи мають стати практичні поради вчителів по кожному з апробованих фільмів.


Правознавство

Кiлькiсть переглядiв: 375