ВІДБУВСЯ ТУРНІР ЮНИХ ЗНАВЦІВ КУРСУ «ФІНАНСОВА ГРАМОТНІСТЬ» - 2017

20 жовтня 2017 року в рамках дослідно-експериментальної роботи з впровадженням курсу «Фінансова грамотність», на базі Львівського інституту банківської справи, відбувся відкритий регіональний турнір юних знавців курсу «Фінансова грамотність».

Зокрема, у Концепції Нової української школи фінансова грамотність – одна з ключових компетентностей і є базовою для оволодіння усіма українськими школярами.

У турнірних змаганнях взяли участь школярі Львова та області. Учасниками турніру знавців фінансової грамотності були 2 команди старшокласників зі Львова, а саме, НВК «Школа-садок «Софія» та СЗШ № 3.

Усі команди мали змогу показати не тільки рівень знань, але й навички ведення наукової дискусії та вміння працювати в команді.

Команди школярів НВК «Школа-садок «Софія» та СЗШ № 3 з м. Львова розділили ІІІ призове місце.

Вітаємо призерів!

/Files/images/2017-2018/geografya/DSC09639.JPG /Files/images/2017-2018/geografya/DSC09664.JPG

/Files/images/2017-2018/geografya/DSC09668.JPG

/Files/images/2017-2018/geografya/DSC09670.JPG


Відбувся семінар – тренінг для вчителів, котрі викладають курс «Фінансова грамотність»

16 вересня 2017 року в рамках 24 Міжнародного книжкового «Форуму видавців у Львові» учителі фінансової грамотності взяли участь у семінарі – тренінгу, який відбувся на базі Львівського інституту ДВНЗ "Університет банківської справи".

Тетяна Гірченко, д.е.н, професор та Мар'яна Сулима, к.е.н, доцент кафедри обліку і оподаткування, провели майстер-клас для вчителів, які впроваджують курс «Фінансова грамотність». Учителі стали активними учасниками бліц- опитування та інтерактивних ігор.

Педагоги та науковці обговорили навчальні програми для 5-9-х класів («Родинні фінанси» для 5-х класів, «Фінансово- грамотний споживач» для 6-х класів, «Фінансова культура» для 7-х класів, «Прикладні фінанси» для 8-х класів та «Економіка і фінанси» для 9-х класів) схвалені до використання у загальноосвітніх навчальних закладах. У ході зустрічі зазначено, що сьогодні навчання фінансової грамотності школярів є особливо важливим для нашої держави.

О. Гнатишин, методист НМЦО

/Files/images/2017-2018/geografya/1.JPG /Files/images/2017-2018/geografya/2.JPG

/Files/images/2017-2018/geografya/3.JPG /Files/images/2017-2018/geografya/5.JPG

/Files/images/2017-2018/geografya/4.JPG /Files/images/2017-2018/geografya/6.jpg


Осіння школа професійного розвитку вчителів економіки – 2015. "Фінансова грамотність учнів, як складова системи шкільної економічної освіти»

Згідно з планом роботи Навчально-методичного центру освіти м.Львова, 21 жовтня 2015 року у приміщенні НМЦО пройшов семінар «Фінансова грамотність учнів, як складова системи шкільної економічної освіти».

На семінарі було розглянуто наступні питання:

1. Підвищення фінансової грамотності школярів як один із пріоритетів формування економічної компетентності на сучасному етапі .

2. Дорожня карта освітніх реформ до 2025 р.: долучаємось до громадського обговорення.

3. Теоретико-методологічні засади впровадження фінансової грамотності у ЗНЗ.

4. Теоретичний та практичний аспекти використання ділових ігр на уроках економіки при вивченні тем: «Інфляція» та «Поведінка раціонального споживача» в шкільному курсі економіки (ситуативні вправи).

4.1. Майстер – клас. «Моделювання уроку на прикладі теми: «Інфляція».

5. Підсумки та пропозиції

Виступаючі наголосили на тому, що фінансово грамотний громадянин країни є основою економічно успішного суспільства, фундаментом більш високого рівня життя країни. Фінансово грамотна людина емоційно позитивна та цілеспрямована, вона впевнена у своєму майбутньому, вона знає як формувати родинний бюджет та розпоряджатися ним.

У виступах Гнатишин О.М., методиста НМЦО та Наконечної Г.М., керівника міського методичного об’єднання вчителів економіки, прозвучала інформація щодо важливості методики використання ділових ігор на уроках економіки. Для того, щоб школярі змогли входити у складний світ «дорослих» економічних відносин, ділова гра надає можливість змоделювати економічні ситуації, аналізувати їх і виробляти оптимальні дії для розв’язання певних ситуацій. Численні дослідження вітчизняних фахівців, свідчать, що ця технологія дозволяє підвищити ефективність навчання у середньому в 3 рази. Велике зацікавлення учасників викликала практична частина семінару, ділова гра «Інфляція» та «Поведінка раціонального споживача».

Дідик З.О., вчитель економіки НВК «Школа-ліцей «Оріяна», ознайомила учителів із теоретичними аспектами «Дорожньої карти освітніх реформ до 2025 р.», наголосивши на тому, що розробники Дорожньої карти освітніх реформ рекомендують запровадити національний курикулум відповідно до нової структури середньої освіти: "школа – гімназія – ліцей" та запровадити нову систему фінансування середньої освіти за принципом "гроші ходять за учнем".

Учасниками семінару відзначено, що використання запропонованих ділових ігор дозволяє максимально збільшити ефективність вивчення матеріалу та підвищити рівень економічної грамотності учнів.

Також. педагоги зазначили, що необхідно започаткувати загальнодержавну освітню програму з основ фінансової грамотності, оскільки кожному громадянину потрібно знати, як розпорядитися заробленими грошима, як розумно витрачати кошти, як раціонально сформувати родинний бюджет. Фінансова освіта підвищить добробут кожної родини і буде сприяти стабільності економіки держави.

Програма та презентація зі семінару тут

Переглянути фотогалерею зі семінару можна тут


Семінар - практикум за Пілотним проектом USAID/FINREP-II: «Курс «Фінансова грамотність», інтерактивні методики викладання»

04 березня 2015 року на базі Львівського інституту банківської справи відбувся семінар - практикум: «Курс «Фінансова грамотність», інтерактивні методики викладання», організований Програмою USAID/FINREP-II та Управлінням освіти департаменту гуманітарної політики Львівської міської ради.

У семінарі-практикумі взяли участь: Наталія Забуга, завідувач сектору ІІТЗО МОНУ, Наталія Лозицька, керівник департаменту фінансової грамотності Програми USAID/FINREP-II, Ірина Синя, координатор курсу «Фінансова грамотність» у Львівській області, директор НВК «Софія» та вчителі економіки ЗНЗ м. Львова, котрі викладають предмет «Фінансова грамотність».

Семінар провели тренери – міжнародні експерти Програми USAID/FINREP-II: Джон Брок, д.е.н., директор Центру економічної освіти університету Колорадо (США), Джейн Лопус, д.е.н., директор Центру економічної освіти Іст-Бейського університету (США).

/Files/images/zahodi/Колаж-1.jpg

Мета семінару – ознайомлення вчителів які викладають курс «Фінансова грамотність» у навчальних закладах м. Львова із методичними матеріалами (відеоматеріалами лекцій та презентацій, модулів електронного навчання, програмами та планами проведення уроків) у напрямку розширення викладання курсу «Фінансова грамотність» для школярів.

Кінцевим результатом Програми USAID/FINREP-II стане підготовка великої кількості вчителів котрі зможуть навчити молоде покоління українців раціонально вибирати необхідні фінансові послуги, управляти власними фінансами та поводити себе відповідально і грамотно у питаннях, які стосуються фінансів.

О.Гнатишин, методист НМЦО м.Львова

Більше інформації про Програму USAID/FINREP-II на сайті: http://finrep.kiev.ua/structure/finedu/finlit_ua.php

Кiлькiсть переглядiв: 2159